Moi tarviin tietoo kun oon 13v ja täytän piano 14 ja karvat kasvaa ja murrosiän kaikki jutut näkyy mut mun penis on vain 8,5cm pitkä... Onko normaalia? Alkaako kasvu 14v jälkeen?pitääkö toimia jotenkin?
Penikseni normaali kokoinen?
Wggw
2
247
Vastaukset
- Täälästätäällä
Mitä hemmetin väliä ! Ketä kiinostaa sun kalun koko ? Ja stondiksessa vai normaalisti ? Jos on normisti nii ei mitään ongelmaa !!!
Ei ole mitään ongelmaa, vaikka tuo mitta olisi stondiksessakin!
Sinun ruumiillinen kehityksesi on vielä kesken. Kehityksen nopeus, alkamisaika ja se järjestys, mitä asioita kroppa milloinkin rakentaa, ovat yksilöllisiä. Sinäkin kehityt omaa tahtiasi ja 13-vuotiaana kehosi on kaikkea muuta, kuin valmis.
Joten älä stressaa suotta, sanoivatpa ihmiset sulle mitä.tahansa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743850Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1873100Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472966Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572461Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632260- 1601880
- 781575
- 331485
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231398Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391372