Matut sijoituskohteeksi!

lindströmin.ohituskaista

Maahanmuuttajista sijoituskohde

Hallitus tarjoaa yksityisille sijoittajille mahdollisuutta päästä osingoille maahanmuuttajan maksamista veroista.

Parhaillaan on käynnissä tarjouskilpailu, jossa valtio etsii sijoittajia ja yrityksiä uuteen työllistämiskokeiluun. Maahanmuuttojohtaja Sonja Hämäläinen työ- ja elinkeinoministeriöstä kuvailee kokeilua ”win-win-tilanteeksi”. Toisin sanoen valtio säästää, ja sijoittajat rikastuvat.

Vaikuttavuusinvestointimalliksi ristitty menetelmä on lähtöisin Suomen itsenäisyyden rahastosta Sitrasta. Hanke nousi esiin tiistaina, kun hallitus esitteli lääkkeitään maahanmuuttajien kotouttamisen nopeuttamiseksi...jne..jne...

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/865114/Maahanmuuttajista sijoituskohde

– Tässä tulee esiin vähän tällainen ”Lindströmin ohituskaista”. Mutta täydellisiä ratkaisuja ei ole. Olennaista on, miten tämä kaikki käytännössä toimii. Yhdenvertainen kohtelu on tärkeä, Kyntäjä korostaa.

...

"Yhdenvertainen kohtelu on tärkeä.." HAH HAH HAAAA...

18

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qggqgqgqg

Muslimit ei tee töitä vääräuskoisille!

• TimoXL

Ööö?!
      juu pakko olla turkkulainen aivopieru toi,kun on niin "nerokas" :)

Kerrataas, ymmärsinks mä oikein?

Firmat ottaa kontolleen jonkun tietyn "lemmikki-mamu" köörin kotoutus- ja työllisyyskoulkutuksen, ja kustantaa ton 100 % itse. Maksaen samalla näille palkkaakin, jos oikein ymmärsin? Ja sit, vuosien päästä, mun mamu on töysin kotoutunu ja yrityksessä ihan normiduunarina, valtio maksaa täst kiitoksena jonkunnäkösen korvauksen takas työnantajalle?

No kertokaapas se, neropatit, et kun nykysillä työttömien määrällä firma ku firma voi hommata ihan ILMASEKS töitä tekevän harjottelijan koska tahansa "duuniin", järjestämättä tälle yhtään minkäänlaista edes koulutusta, edes kunnon työhönopastusta, niin: Kertokaas nyt sit ihan suoraa et aikooko tollasen "neronleimaukseen" muka osallistua edes maailman TYHMIN yrittäjä? :)

On taas! :/

• tfdrtyhgftyuiol

Täytyykin kysellä voiskohan minunkin verotuloja antaa suoraan sijoittajalle, jos sijoittaja tai joku sugardady maksaisi mulle opintotukea, ettei tarvisi velkaa ottaa. Win-win-win tilanne.

Kyllä nyt yritetään tehdä mamuilla niin bisnestä joka välissä. Verottaja varmaan kuittaa kaikki tappiot, ettei kenellekään sijoittajalle voi tulla tappioita missään tilanteessa ja voitoista ei tarvitse maksaa veroa.

• vvzczxcczxcxzcx

Onneksi tulee sentään tuottokatto, ettei ihan määrättömiä määriä pääse rikastumaan. Varmaan tulee mamuille oikein huippuhyvät työterveyspalvelut ja valmentajat, että pysyy sijoitus huippukunnossa kuin kunnon lämminverinen juoksia.

• artistimaksaa

Eli veronmaksaja maksaa kulut ja sijoittaja rahastaa. Sitä en sitten tiedä mitä nämä maahanmuuttajat tekee siinä välissä.

• businessmiäs

Mä voin ottaa vaikka 1000 matua, myyn ne pohjois-koreaan. Veloitan kummaltakin maalta. Suomelta tietytty hamaan tappiin koska täällä voi kusettaa, jos ne jotain kysyy niistä, väitän virkamiehii rasistiks. Niin ne vaikenee...

• TimoXL

Hmmmm!!! HEI!
        No nythän tossa alkaa olemaan idistä!
        Minäki perustan (Australian mallin mukaan) jonnee Borneoon minkälie puuntaimien istutusfirman (niin saanpahan samalla päästökaupastakin oman osuuteni! :P ) Johon mä sit siirrän Suomesta niin monta mamua ku mul on varaaja, ja jossa mä sit "koulutan" (Tos teille aapinen lueskelkaa vapaa-ajallanne!) noita "kotoutumaan"! :)

Nerokasta!

• VoiMuhammedinPerse

Entä minkinrehuksi. niitä puuntaimia tietenkin.

• suominousuun

Hienoa että ovat riuskoja ja työhaluisia, niin saadaan kipeästi kaivattuja uusia veronmaksajia jakamaan kunnon kansalaisten suurta rasitetta, joka syntyy toimettomana maleksivan heikomman ja työhaluttoman mv-oodin-natsi aineksen elättämisestä.

• suomikaatuu

Hahahah suvakki ilman todellisuudentajua mussuttaa.

• En-koskaan

Odinit sentään tekevät töitä ja vapaa-ajallaankin ovat aktiivisia.
        .
        Mutta .....oletteko koskaan nähneet "riuskaa" kokoomukselaista ?.

• Ajatusrikolline

Verovarojen kuppaaminen onkin ollut jo pitkään se paras bisnes. Kukaan järkevä yrittäjä ei ota mitään riskiä hävitä itse yhtäkään euroa matubisneksessä, sen pitää olla 100 % taattu että valtio maksaa aina, voitot mukaan lukien. Ja kansa maksaa, mutta kuinka kauan? Alkaa vastarinta jo nousemaan, etenkin kun vielä ärsytetään yrittämällä kieltää sananvapaus (mv-lehti).
      Toivottavasti alkaa jo äkkiä tapahtumaan, että tämä Suomen kansaa halveksiva öykkäröinti saadaan loppumaan. Ja syylliset vastuuseen. Vaikka lähimetsässä.

• dcfvgbhjkhgfdgh

Jee nyt kaikki hankkimaan matusalkkuja oasakesalkut on out.

• pörssihai

Paljonko on matun päivän kurssi, ja paljonko on luvassa osinkoa vuodessa?

• Matubisnes

Olikohan se valtion maksama viimevuonna 66 €/päivä/matu. Sitte mitä halvemmalla pärjää matujen kanssa, loput saa pitää. Sanovat että pakosti menee 43 €/päivä, että tuotto olisikin vain 20 €/päivä/matu. Mutta kai halvemmallakin pääsee. Mitään vartijoita ei kannata palkata vaan antaa tapella keskenään. Pahassa tilanteessa voi soittaa poliisin, sillä se menee aina veronmaksajien piikkiin. Kannattaa kuitenkin tehdä yhtiö gayman saarille tai panamaan, että voitot maksimoituvat, kun veroja ei tarvi maksaa.

• kuka.ottaa.ritolat

Onko Suomi jo näin pahassa jamassa? Mistä näkee jos ministeri tai korkea virkamies lähettää perheensä ulkomaille? Tai siirtää varallisuutensa.

• asioista.tietävä

Eikös ne asu jo toisella paikkakunnalla, mistä isukki tietysti nostaa kovat päivärahat, ja sitten isukki itse asuu kaupungissa toisen virkamiehen kanssa. Ihan vaan kämppiksinä, pojat.

• Hullumhei

Eiköhän monet virkamiehet ja poliitikot ole jo tehneet noin. Suomi on lähellä konkurssia.
        Katainen sai jo EU viran myymällä Suomea kansainvälisille sijoittajille, ja Stubb haluaa myös EU viran. Stubb nuoleskeli jo Merkelettä sanomalla että Suomi seuraa Merkeleen pakolaispolitiikkaa 100 %. (helpompi kuin 10/90 %)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2551
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2180
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2012
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      14
      1850
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1608
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1142
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1119
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      990
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      965
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      938
    Aihe