Maahanmuuttajista sijoituskohde
Hallitus tarjoaa yksityisille sijoittajille mahdollisuutta päästä osingoille maahanmuuttajan maksamista veroista.
Parhaillaan on käynnissä tarjouskilpailu, jossa valtio etsii sijoittajia ja yrityksiä uuteen työllistämiskokeiluun. Maahanmuuttojohtaja Sonja Hämäläinen työ- ja elinkeinoministeriöstä kuvailee kokeilua ”win-win-tilanteeksi”. Toisin sanoen valtio säästää, ja sijoittajat rikastuvat.
Vaikuttavuusinvestointimalliksi ristitty menetelmä on lähtöisin Suomen itsenäisyyden rahastosta Sitrasta. Hanke nousi esiin tiistaina, kun hallitus esitteli lääkkeitään maahanmuuttajien kotouttamisen nopeuttamiseksi...jne..jne...
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/865114/Maahanmuuttajista sijoituskohde
– Tässä tulee esiin vähän tällainen ”Lindströmin ohituskaista”. Mutta täydellisiä ratkaisuja ei ole. Olennaista on, miten tämä kaikki käytännössä toimii. Yhdenvertainen kohtelu on tärkeä, Kyntäjä korostaa.
...
"Yhdenvertainen kohtelu on tärkeä.." HAH HAH HAAAA...
Matut sijoituskohteeksi!
18
167
Vastaukset
- qggqgqgqg
Muslimit ei tee töitä vääräuskoisille!
- TimoXL
Ööö?!
juu pakko olla turkkulainen aivopieru toi,kun on niin "nerokas" :)
Kerrataas, ymmärsinks mä oikein?
Firmat ottaa kontolleen jonkun tietyn "lemmikki-mamu" köörin kotoutus- ja työllisyyskoulkutuksen, ja kustantaa ton 100 % itse. Maksaen samalla näille palkkaakin, jos oikein ymmärsin? Ja sit, vuosien päästä, mun mamu on töysin kotoutunu ja yrityksessä ihan normiduunarina, valtio maksaa täst kiitoksena jonkunnäkösen korvauksen takas työnantajalle?
No kertokaapas se, neropatit, et kun nykysillä työttömien määrällä firma ku firma voi hommata ihan ILMASEKS töitä tekevän harjottelijan koska tahansa "duuniin", järjestämättä tälle yhtään minkäänlaista edes koulutusta, edes kunnon työhönopastusta, niin: Kertokaas nyt sit ihan suoraa et aikooko tollasen "neronleimaukseen" muka osallistua edes maailman TYHMIN yrittäjä? :)
On taas! :/ - tfdrtyhgftyuiol
Täytyykin kysellä voiskohan minunkin verotuloja antaa suoraan sijoittajalle, jos sijoittaja tai joku sugardady maksaisi mulle opintotukea, ettei tarvisi velkaa ottaa. Win-win-win tilanne.
Kyllä nyt yritetään tehdä mamuilla niin bisnestä joka välissä. Verottaja varmaan kuittaa kaikki tappiot, ettei kenellekään sijoittajalle voi tulla tappioita missään tilanteessa ja voitoista ei tarvitse maksaa veroa.- vvzczxcczxcxzcx
Onneksi tulee sentään tuottokatto, ettei ihan määrättömiä määriä pääse rikastumaan. Varmaan tulee mamuille oikein huippuhyvät työterveyspalvelut ja valmentajat, että pysyy sijoitus huippukunnossa kuin kunnon lämminverinen juoksia.
- artistimaksaa
Eli veronmaksaja maksaa kulut ja sijoittaja rahastaa. Sitä en sitten tiedä mitä nämä maahanmuuttajat tekee siinä välissä.
- businessmiäs
Mä voin ottaa vaikka 1000 matua, myyn ne pohjois-koreaan. Veloitan kummaltakin maalta. Suomelta tietytty hamaan tappiin koska täällä voi kusettaa, jos ne jotain kysyy niistä, väitän virkamiehii rasistiks. Niin ne vaikenee...
- TimoXL
Hmmmm!!! HEI!
No nythän tossa alkaa olemaan idistä!
Minäki perustan (Australian mallin mukaan) jonnee Borneoon minkälie puuntaimien istutusfirman (niin saanpahan samalla päästökaupastakin oman osuuteni! :P ) Johon mä sit siirrän Suomesta niin monta mamua ku mul on varaaja, ja jossa mä sit "koulutan" (Tos teille aapinen lueskelkaa vapaa-ajallanne!) noita "kotoutumaan"! :)
Nerokasta! - VoiMuhammedinPerse
Entä minkinrehuksi. niitä puuntaimia tietenkin.
- suominousuun
Hienoa että ovat riuskoja ja työhaluisia, niin saadaan kipeästi kaivattuja uusia veronmaksajia jakamaan kunnon kansalaisten suurta rasitetta, joka syntyy toimettomana maleksivan heikomman ja työhaluttoman mv-oodin-natsi aineksen elättämisestä.
- suomikaatuu
Hahahah suvakki ilman todellisuudentajua mussuttaa.
- En-koskaan
Odinit sentään tekevät töitä ja vapaa-ajallaankin ovat aktiivisia.
.
Mutta .....oletteko koskaan nähneet "riuskaa" kokoomukselaista ?.
- Ajatusrikolline
Verovarojen kuppaaminen onkin ollut jo pitkään se paras bisnes. Kukaan järkevä yrittäjä ei ota mitään riskiä hävitä itse yhtäkään euroa matubisneksessä, sen pitää olla 100 % taattu että valtio maksaa aina, voitot mukaan lukien. Ja kansa maksaa, mutta kuinka kauan? Alkaa vastarinta jo nousemaan, etenkin kun vielä ärsytetään yrittämällä kieltää sananvapaus (mv-lehti).
Toivottavasti alkaa jo äkkiä tapahtumaan, että tämä Suomen kansaa halveksiva öykkäröinti saadaan loppumaan. Ja syylliset vastuuseen. Vaikka lähimetsässä. - dcfvgbhjkhgfdgh
Jee nyt kaikki hankkimaan matusalkkuja oasakesalkut on out.
- pörssihai
Paljonko on matun päivän kurssi, ja paljonko on luvassa osinkoa vuodessa?
- Matubisnes
Olikohan se valtion maksama viimevuonna 66 €/päivä/matu. Sitte mitä halvemmalla pärjää matujen kanssa, loput saa pitää. Sanovat että pakosti menee 43 €/päivä, että tuotto olisikin vain 20 €/päivä/matu. Mutta kai halvemmallakin pääsee. Mitään vartijoita ei kannata palkata vaan antaa tapella keskenään. Pahassa tilanteessa voi soittaa poliisin, sillä se menee aina veronmaksajien piikkiin. Kannattaa kuitenkin tehdä yhtiö gayman saarille tai panamaan, että voitot maksimoituvat, kun veroja ei tarvi maksaa.
- kuka.ottaa.ritolat
Onko Suomi jo näin pahassa jamassa? Mistä näkee jos ministeri tai korkea virkamies lähettää perheensä ulkomaille? Tai siirtää varallisuutensa.
- asioista.tietävä
Eikös ne asu jo toisella paikkakunnalla, mistä isukki tietysti nostaa kovat päivärahat, ja sitten isukki itse asuu kaupungissa toisen virkamiehen kanssa. Ihan vaan kämppiksinä, pojat.
- Hullumhei
Eiköhän monet virkamiehet ja poliitikot ole jo tehneet noin. Suomi on lähellä konkurssia.
Katainen sai jo EU viran myymällä Suomea kansainvälisille sijoittajille, ja Stubb haluaa myös EU viran. Stubb nuoleskeli jo Merkelettä sanomalla että Suomi seuraa Merkeleen pakolaispolitiikkaa 100 %. (helpompi kuin 10/90 %)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242551Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492180Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262012Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141850Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581608Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121142Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181119- 55990
- 63965
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2938