Miksi vaimolle pitää ostaa äitienpäväkortti? Ei se ole äiti!
Äitienpäivä, vaimonpäivä?
10
172
Vastaukset
- äidin_ja_lapsen_päivä
Ei toki puolison pidäkään ostaa vaimolleen äitienpäiväkorttia, vaan tietenkin omalle äidilleen. Mutta jos yhteiset lapset ovat vielä kovin pieniä, eivätkä pysty itse ostamaan korttia ja lahjaa, niin eiköhän isä halua tässä omia lapsiaan auttaa. Näin meillä asia on ymmärretty. Itse lähetän esim. isänpäivänä kortin isälleni ja autan tytärtäni hänen isänsä, siis mieheni muistamisessa. Äitienpäivänä sitten isä avustaa juhlavalmisteluissa.
Kannattaa muistaa, että niin isän- kuin äitienpäivätkin ovat tärkeitä päiviä myös lapsille. Autetaan heitä viettämään ja juhliman näitä yhteisiä juhlapäiviä ilman että mietitään niitä ikävinä velvollisuuksina. - täysinvapaaehtoista
Mielestäni ei kenellekkään pidä ostaa ellei halua, mutta voi ostaa jos haluaa ilahduttaa. Miehelleni teen aina isänpäiväkortin, siinä samalla askartelukerralla kun isällenikin. En tee sitä siksi että pitää tehdä, vaan siksi että arvostan häntä suuresti ja haluan onnitella lasteni isänä ja onnistuneena kasvattajana, vaikka ei biologinen isä ole ollutkaan.
Ilahdun itse aina suuresti kun pari "lainalastani" muistaa minua äitienpäivänä. - Äideistäharmain
ei kai yleensä osteta äitienpäiväkorttia ellei ole äiti, siis kenenkään äiti, ei puolikas eikä varaäiti
tosin voisit ostaa jos hän pesee pyykkisi, siivoaa jälkesi, laittaa ruokasi, elättää sinut taloudellisesti, asettaa sinulle rajoja, opastaa elämää varten ja lohduttaa kun on paha mieli - noloudenpäiväparemminkin
Noin sitä mieskin sanoo ja ostaa kumminkin "kun on pakko". Onpa kiva ottaa sekllainen lahja vastaan.
- vaikeilapsia
Pakko ostaa, että rauha säilyy...
- meitonmoneenjunaan
tuntuu aika kummalliselta jos kortin rauhan säilymiseksi joutuu ostamaan äitienpäivänä henkilölle joka ei ole äiti, mutta sehän on kuitenkin pieni hinta sovusta
- OHO.todellako
äitienpäiväkortti ja kenties lahjakin?
Eikö riitä että naistenpäivänä muistat, vai tunteeko vaimosi itsensä vähäpätöiseksi mikäli ei lahjoja tule?
- Kaikenlaistasitä
On sitä osteltu 17 v. Tytöystävällekin äitienpäiväkortti!
- jovainen
Kun muistaa kortilla, niin ei oo pilu kortilla.
..hähä..ootsä varma?? hähä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788