Älä murehdi, ilo tulee aamulla

aarteenmetsästäj

17.10.2015

Jumala, rukoilen että nämä Toivon sanat tuovat rauhaa sydämen asukkien perheeseen ja niille, jotka ovat menettäneet heille rakkaita ihmisiä.

”Tänään haluan puhua niille, jotka ovat menettäneet rakkaita ihmisiä.”

1.Tess4:13.’ Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. 14. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. 15. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. 16. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; 17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. 18. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.’

”Nämä sanat ovat yksi arvokkaimmista lupauksistani, jonka olen kirjoittanut teille. ’Miksi?’, sinä kysyt. Yksinkertaisesti siksi, koska kuoleman pistos on kivuliain kaikista menetyksistä maailmassa, sydäntä riipaisevin, jättäen jättiläismäisen aukon keskelle sydäntäsi sen vuoksi, jonka olet menettänyt.”

”Puhun nämä sanat nyt teille, koska jotkut teistä ovat viime aikoina menettäneet rakkaita ihmisiä. Saanko sanoa, monet, monet heistä ovat Luonani? Teidän ei ole annettu ymmärtää pelastumisen syviä ja kauaskantoisia töitä. Kyllä, teidän tulisi ottaa Minun Sanani pelastumisesta kirjaimellisesti ja olla varmoja, että teette kaikkenne auttaaksenne Minua tuomaan heidät Minun Valtakuntaani.”

”Mutta on NIIN paljon asioita, joita ette tiedä Sydämeni Armosta. Näen sielun alusta loppuun. Ymmärrän syvällisesti, miksi he ovat katkeria heidän elämänsä lopussa. Näen mitä he todella tuntevat Minua kohtaan. Näen heidän värisevän ulkona kylmässä uskoen, että Minä en koskaan voisi rakastaa heitä heidän syntiensä riettauden tähden. Lähetän lähettilääni vakuuttamaan heidät Rakkaudestani. Mutta entä ne, jotka eivät saa tätä tilaisuutta?”

”Näethän, Olen puhunut tästä paljon aiemmin ja Olen kertonut sinulle, kuinka Armo löytää tien antaa sielulle vihoviimeisen mahdollisuuden. Monia epätosia asioita on sanottu Minusta; ankaruus, julmuus, ja ilman myötätuntoa ovat jotkut hengelliset pahuuden henget oikeamielisyyteen verhoutuneina maalanneet tämän kuvan Minusta. Mutta Unohdanko Lapseni? Vaikka äiti unohtaa lapsensa, Minä en koskaan unohda sinua.”

Jes49:15. ’Unhottaako vaimo rintalapsensa, niin ettei hän armahda kohtunsa poikaa? Ja vaikka he unhottaisivatkin, minä en sinua unhota.’

”Onko Maassa yhtäkään, joka ei ole Minun? Ei, sanon sinulle, ihmisten joukossa ei ole yhtäkään. Vaikka paholainen olisi niellyt sielun sisältäpäin ja jäännös on vain hirvittävä kuori, Minä silti vetoan siihen, mitä on jäljellä. Monet teistä ovat nähneet sukulaisianne tässä tilassa. Monia, monia, monia. Katkeruuden sisältäpäin syöminä he torjuvat kaikki muiden yritykset saada heidät tekemään sovintoa Minun kanssani. Tiedätkö, että jopa silloin, Minä en hylkää heitä. Jopa silloin Minulla on suunnitelma. Minulla on keinoja sielujen kanssa toimimiseen, joita kukaan ei voi kopioida eikä ymmärtää.”

”Kerron tämän teille, koska joukossanne on niitä ihmisiä, jotka surevat kuin eivät enää koskaan näkisi rakkaitaan uudestaan. Kerron teille nyt, hyvin, hyvin harvat niistä, joiden puolesta olette rukoilleet, ovat täysin kääntäneet selkänsä Minulle tuona tuntina. Eikö ole luvattu:

Apt16:31 "Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut, niin myös sinun perhekuntasi".

”Onko sinulla aavistustakaan, kuinka suuri perhekunta oli noina päivinä? Helposti 30-45 ihmistä: sukulaiset, palvelijat, peltotyöntekijät, lapset ja lapsenlapset, serkut, tädit, sedät. Ja Minä en puhunut tätä profetiaa yksin heille, nämä sanat on annettu, että te, jotka uskotte heidän sanoihinsa, niittäisitte samat hyödyt.”

Joh17:20. ”Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun, 21. että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa,”

”Pian monet teistä tapaavat rakkaansa uudelleen. Tulette viettämään päivänne yhdessä tutkien Taivaiden rikkauksia, muistellen hyviä aikoja Maassa ja seuraten palvomiskutsua, joka soi Taivaan halki. Nämä tulevat olemaan palkitsemisen loistavia aikoja, jolloin kyyneleet pyyhitään pois ja kaikki on sovinnossa Minun kanssani.”

3

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Eläimenne juoksevat tervehtimään teitä, ymmärrätte niiden ajatukset ja olette heidän läheisiä ystäviään, tavalla joka on ennennäkemätön Maahan verrattuna. Kanssakäymisessä ei ole esteitä. Sukulaiset, jotka olivat rasittavia teille, joiden kanssa ette tulleet toimeen, ovat lempeitä, sävyisiä ja täysin empaattisia teitä kohtaan ja te heitä kohtaan. Tiedätkö kuinka mahtavaa se tulee olemaan? Oi, enemmän kuin arvaatkaan. Maassa tunnette vastustusta toisistanne, mutta Taivaassa ette muuta kuin rakkautta, hyväksyntää ja ymmärrystä.”

      ”Maassa jouduit venymään ihmissuhteissasi. Niin monet asiat jäivät huomaamatta, ymmärrettiin väärin – johtaen vieraantumiseen. Kaikki nuo haavat parannetaan välittömästi, koska Taivaassa ilmapiiri on Rakkaudella ja Ihmetyksellä kyllästetty. Kaikki ovat kokemansa ilon valtaamia eikä yksikään demoni ole lietsomassa ongelmia ja väärinymmärryksiä.”

      ”Mitä olen sanomassa teille, rakkaat ihmiset, on että suurin menetys, jonka koskaan kärsitte Maassa, käännetään 180 astetta päinvastaiseksi ja se yhdistyy sanoinkuvaamattomaan iloon, eikä sitä enää koskaan oteta sinulta pois. Tämä on Minun lupaukseni. Sinulla on paljon hyvää odotettavaa, ja pian, lisäisin vielä. Sure, jos sinun täytyy, mutta ymmärrä, että murehtimisesi kääntyy iloitsemiseksi etkä sinä enää murehdi.”

      Ps30:12. ”Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla, 13. että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.”

      Menkää nyt rauhassa ja lohduttakaa toisianne näillä sanoilla; Pimeys ehkä kestää yön ajan, mutta ilo tulee teille aamulla.”

    • Elämää_elämää
    • musiikkia_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      198
      32877
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21212
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      431
      10755
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6585
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      72
      5420
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4755
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4030
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1597
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      100
      1527
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1459
    Aihe