Miksi W10 sisältää Applen Bonjourin ja dropboksin?
Olen yrittänyt poistaa dropboksin, eikä se irtoa millään.
Mitä helkattia täällä tekee Alpplen sovellus?
Ja miksi tämä tekstin kirjoitus lagaa näin pahasti. Kirjaimet tuleva näkyville viiveellä ja tämä kadottaa kirjaimia sanoista.
Online vakoilua vai mitä? Jos näin on niin "haista mikkis iso paska, ette osaa tehdä edes käyttistä enää...!!
Miten w10stä poistetaan ohjelmia
mitenkonesiivotaan
3
75
Vastaukset
- pikanappulateitoimi
F5 -päivitä ei toimi enää iE:ssä.
Toiminto on ilmeisesti unohdettu tai tarkoituksella poistettu käytöstä.- todistetustitoimii
Hyvin tuntuu toimivan. Sinulla on varmaan joku paskaläppäri, missä F-nappeihin pistetyt erikoistoiminnot (äänenvoimakkuus, näytön kirkkaus ym) ovat ensisijaisia, ja normaalit toiminnot saa vain pitämällä Fn-nappia pohjassa.
- winukkalaatua
no....kappas alapalkki lakkasi toimimasta. Mikään ei aukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892