Kaikkien muiden maiden tähdet ovat järjestelmällisesti kieltäytyneet mm-kutsusta. Tämä on ehkä huono asia turnauksen tasolle, mutta aivan huippu juttu Suomen kannalta. Torilla tavataan! Itse veikkaan että pokaali tulee puhtaalla pelillä ilman ensimmäistäkään tappiota!
Muilla paljon kieltäytymisiä!
7
143
Vastaukset
- Panarin
Älä jauha paskaa.
- Hjallisx
Kurkkaapas mitä tahansa joukkuetta. Ei ole kovin kaksinen taso tänä vuonna tiedossa :DDD
- Panarin
Olen tietoinen joukkueiden pelaajistoista, ja taso on kova, kisat ennakkoon mielenkiintoiset - pursuavat huippuyksilöitä NHL:stä ja Euroopan sarjoista.
- Fanitusta
"Joo"
Katsopas nyt vaikka Ruotsin joukkuetta. Kyseessä ei ole edes D-tiimi, vaan jotain täysin käsittämätöntä huttua. - Panarin
"Joo", "katsoppas" nyt itse vaikka ne joukkueet uudestaan läpi ja sano, ettei ole tähtipelaajia tai muuten kovatasoisia pelaajia ja joukkueita. "D-tiimi" taas karkeaa liioittelua, kuten muukin, ja mukatietätävinen jääkiekkoyleisöjen halveksunta muuten vaan tyhmää.
- Panarin
Panarin, Datsjuk, Bobrovski & KHL-armeija. McDavid, Hall, O'Reilly, Domi, Duchene, Marchand, Perry jne. Plekanec, Pastrnak & co. Matthews & jenkit. Ruotsi nyt venyy vaikka varajoukkueellakin kovalle tasolle aina.
Siinä noita järjestelmällisesti kieltäytyneitä ja ei kovin kaksista tasoa. Suomella tietysti myös ihan paska jengi, jota vain "MM-fanit" tykkää ja arvostaa...
Ehkäpä wisser-jamppojen pitäis mennä itse pelaamaan ja kannustamaan; olis sitten "tasoa". - Jallunat
Repesin kans noihin KHL-pelaajiin. Kas kun eivät mestiksestä niitä repineet :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897