fatherheartontorontolainenharhaoppi

syöpäleviää

Näinä aikoina Jumala ilmaisee itsensä Isänä
Useimmiten seurakuntien ja kirkkojen vaellus on perustunut kahden ilmestyksen varaan. Mutta nyt Jumala on tuomassa itsensä ilmi Isänä. Tämä ilmestys ja ymmärrys Isästä on suuri profeetallinen sana tälle sukupolvelle, niin seurakunnalle kuin koko maailmallekin. Kuten muutkin suuret ilmestykset, myös tämä saa aikaan elämää muuttavan käänteen henkilökohtaisessa ymmärryksessämme Raamatusta.
Arvostamme palvelemista pojan ja tyttären sydämellä, ei enää palvelijoina vaan palvellen Isää hänen poikinaan ja tyttärinään. Arvostamme rakkauden virran mukana kulkemista. Tahdomme tehdä työtä hänen kanssaan, emme hänelle. Arvostamme palvelemista parantuneesta maskuliinisuudesta ja feminiinisyydestä käsin. Palveleminen kasvaa feminiinisyyden perustalta, ja se tuo esiin sydämen myötätunnon ja herkkyyden.
Uskomme, että uusi sukupolvi tulee vastaanottamaan ja näkemään sellaisen Isän rakkauden herätyksen ja sen aikaansaaman muutoksen koko maailmassa, mitä mikään aikaisempi sukupolvi ei ole kokenut. He kykenevät ilmaisemaan rakkauden kokemuksen ennennäkemättömän voimakkaalla ja puhtaalla tavalla. Sen kautta välittyy suuri vapaus, Isän sydämen hellyys ja myötätunto. Se tapahtuu monin eri tavoin ja hyvin luonnollisesti, koska rakkaudessa elämisestä on tullut heidän intohimonsa ja ainut olemassaolon tarkoitus. He välittävät ennalleenasettamisen sanomaa elokuvien, musiikin ja taiteen kautta. Monet heistä tulevat olemaan Isän rakkauden ilmestyksen opettajia ja julistajia maassamme ja muissakin maissa.
http://www.fhfinland.fi/

20

2733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksella.Avaimet

Täysin selvä harhaoppi! Kukaan, EI KUKAAN voi edes lähestyä Isää muuten kuin Pojan kautta...Pojassa JEESUKSESSA on sovitus Isän Jumalan ja ihmisen välillä. JEESUKSEN VERESSÄ puhdistettuina, uskon kautta JUMALA kuulee ihmistä. JEESUKSEN eteen on sydämen taivuttava, Hänen Nimensä kautta on pääsy KaikkeinPyhimpään! Nöyrille Hän antaa Armonsa...oikoteitä EI ole, eikä kukaan voi tulla, ellei isä ensin häntä kutsu.

• Anonyymi

Eihän kuukaan ole mutta väittänytkään. Kun on ottanut Jeesuksen vastaan sydämmessään, tulemme Jumalan lapsiksi. Jeesus itse sanoi Maria Magdaleenalle huutarhassa Joh ev lopussa, mene sanomaan Rom. 8:15, Gal 4:6 mm. Tästä on Fatherheartissa kuse! Ei hypätä minkään yli, vaan tämä tapahtuu ainoastaan Jeesuksen Kristuksen sovintotyön kautta Golgatalla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän kuukaan ole mutta väittänytkään. Kun on ottanut Jeesuksen vastaan sydämmessään, tulemme Jumalan lapsiksi. Jeesus itse sanoi Maria Magdaleenalle huutarhassa Joh ev lopussa, mene sanomaan Rom. 8:15, Gal 4:6 mm. Tästä on Fatherheartissa kuse! Ei hypätä minkään yli, vaan tämä tapahtuu ainoastaan Jeesuksen Kristuksen sovintotyön kautta Golgatalla !

Siis mene sanomaan veljilleni Joh 20:17.

• Anonyymi

Juuri näin..EI kukaan voi lähestyä Isää muuten kuin Jeesuksen sovitustyön kautta . Kenellä on Poika ,hänellä on myös Isä.
        Itse monissa fathershearth viikoissa olleena heidän usko ei missään vaiheessa kiellä tätä tosiasiaa. Ja monien tämänlaisten tuomioiden kautta, jota on liikkeellä he ovat muistuttaneet myös toisinaan puheissaan mihin Isän sydämen ilmestys nojaa ja perustuu: TODELLAKIN JEESUKSEN SOVITUSTYÖHÖN!
        Tämä palvelutyö kun ei ole ensisijaisesti evankelioiva vaan sydämiä, asemaa Jumalan lapsena ennalleenasettava. Kun ajattelee Suomen hengellisiä orpoa tämä työ on kultaakin arvokkaampi.
        Uskonnollisuus vie vankilaan ja usko vapauttaa ja asettaa ihmisen siihen asemaan jonne Isä Jumala Hänet on alunperin luonut Jeesuksen Kristuksen kautta ; Jumalan lapseuteen ,Isän rakkauden sydämelle.

• 1.Kor.1-18

Kaikille uskoville on selvää, että FatherHeart ei edusta kristinuskoa. Uuskarismaattiset ja isänsydänhörhöilijät ovat torontolaisia.

.
      Surullista.

• john.lennon

Torontot panee omiaan.

• BereanCall

http://www.fhfinland.fi/wp-content/uploads/2014/09/Risteyspaikka-11-2014email.pdf

http://www.fhfinland.fi/wp-content/uploads/2015/07/Risteyspaikka-82015-email.pdf

Isän sydän konferenssi
      Risteyspaikassa 30 - 31.7.2016 (la-su),
      Mark Head, Uusi-Seelanti
      La klo 12, 15.30 ja 18. Su klo 12
      yhdessä fatherheart finland kanssa

Fatherheart Finland shared Bethel Church, Redding's photo.
      September 4, 2015 ·
      "Sinun osasi on olla Jumalan rakastama" -Abi Stumvoll

Marraskuu 2014
      ISÄN SYDÄMELTÄ
      Juuri pidetyn Isän Sydän konferenssin (31.10.-2.11.2014) innoittamana haluan rohkaista sekä myös lohduttaa kaikkia risteyspaikkalaisia seuraavalla A.B. Simpsonin (1843 – 1919) runolla .Hänellä oli jo yli sata vuotta sitten saman tyyppinen näky ja kokemus rakastavasta Taivaan Isästä kuin Fatherheart Ministries- palvelutyö haluaa välittää kuulijoilleen.

Epäselvää?

• onhansejoo

Noissa hommissa on tympeää, että mennettein aikojen saarnaajien nimiä käytetään tukemaan omia, 1990-2000-luvuilla syntyneitä oppeja.

• Anonyymi

Joopa.

90- luvun puolivälissä, naurajat julistivat pyhän hengen aikakauden alkaneen ...

• Anonyymi

Voi kumpa aloittaja et olisi laittanut tänne, tämä palsta on pilkkaajia täynnä, tulet vielä huomaamaan. Ei helmiä sioille!

• Anonyymi

Ei kaikki, jotka huutavat "Herra, Herra", pääse perille, vaan se, joka tekee Jumalan tahdon. Jeesushan sanoi: "Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta 1. ennustaneet ja sinun nimesi kautta 2. ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta 3. tehneet monta voimallista tekoa?' Silloin minä lausun heille julki: Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'" (Matt. 7:22-23). He luulivat olleensa uskovia, mutta joutuvat pettymään.

Moni tulee siis Jeesuksen nimessä sanoen olevansa voideltu, mutta onkin laittomuuden tekijä. Näillä tuntuu Jeesuksen sanojen mukaan olevan tärkeää suuret ihmeteot. Heillä on paljon omia ennustuksia, kuten suurelle profeetalle kuuluukin. Ja he ovat tehneet väkeviä tekoja omasta mielestään, eli ajaneet ulos riivaajia ja tehneet monta muuta voimatekoa. Miten mahtavia Jumalan miehiä ja naisia he ovatkaan - omasta mielestään.

Mutta mitä sanoo Pietari isänsydän opista? Pitikö hän Isää pelkkänä ns. "pehmoisänä", joka ei olekaan Pyhä Jumala? Hän sanoo: "Jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika" (1 Pt. 1:17). Tätä pelkoa ei valitettavasti ole eksytyksissä.

• Anonyymi

Näin se on.

Saatanalle kelpaa jokainen isä ja henki jne, joka ohjaa sielua pois Kristus Jeesuksen luota.

Rotanmyrkyssäkin on 98% ravitsevaa ruokaa. Mutta tarkoitus ei ole ravita, vaan tappaa.

• Anonyymi

Näillä isänsyli-ihmisillä on usein ollut ongelmia maallisen isän kanssa.

• Anonyymi

Useimmilla ihmisillä on ollut ongelmia isänsä kanssa. Ja sen vuoksi he eivät osaa suhtautua Jumalaan isänä.

• Anonyymi

Itse lähdin ensimmäiseen Isän sydän A-kouluun epäillen.Viikon aikana kuulin vahvaa Raamatun sanaa ja epäilykseni mureni,koska opetus perustuu Raamatun Sanaan ja Jeesuksen sovitustyöhön.Jumala on kolminaisuus- Isä Poika ja Pyhä Henki.Minulla oli aiemmin vain Jeesus ja Pyhä Henki,en tuntenut Taivaan Isää.Jeesus on tie Isän luo,monet uskovat oppivat tuntemaan vain Jeesuksen ja jäävät siihen.Nyt tunnen Isän,ja myös Jeesuksen sovitustyö ja Pyhän Hengen merkitys on vain kasvanut,ei vähentynyt.Oppi koetellaan elämässä aina hedelmien kautta- viekö se lähemmäs elävää Jumalaa vai kauemmas,kasvaako rakkaus lähimmäisiä kohtaan vai lisääntyykö sydämen kovuus ja tuomitsevuus.Mun sydän uudistui Isän sydän opetuksen kautta ja läheiset on sanonu että olen muuttunut paljon positiivisesti ihmisenä. Sana on alkanu elämään ihan uudella tavalla ja olen rakastunut Raamattuun. Harhaoppiako? Hmm.. 😄

• Anonyymi

Mitä jos jollakin ei ole varaa noihin kursseihin, eikä hän voi oppia tuntemaan Isää :(. Minusta tuo kuulostaa jotenkin liian imelältä, ihankun totuuden suola puuttuisi.

• Anonyymi

Sitä kummasti uskovaisuudessa aletaan pullistella ja osoitella, kun syö käärmeen antamaa - hyvän ja pahantiedon puun hedelmää.

Tuskin se niin rakkaudellista evankeliumia on. Se on vain sitti- sätti- uskon pääni jätti puhetta.

sairasta tämä- tämännäköinen uskovaisuus. Uskovaisuuden mielenhäiriötä

• Anonyymi

Job oppi tuntemaan Jumalan kovassa koetusten koulussa.

• Anonyymi

...harva meistä olisi valmis ostamaan lippuja Jobin pitämille kursseile, kuinka oppia tuntemaan Isä. Se ei miellytä vanhaa aatua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe