Olen huomannut pitkän aikaa sen että täällä keskustelun taso on täällä tälläistä,Emoteinit angstivat täällä viiltelystä,Seksiseuran hankkiminen
suoli 24,12-15v vastaajat trolleja jotka höynäyttävät kiimaisia teinejä,koulusta lintsaaminen tappamalla itsensä,Rippikoulu saatanan jankkaamista edestakaisin joka ei johda mihinkään,siskot veljet insestiä,alkoholin hakijan etsiminen epätoivoisesti,Kysele 13 tytöltä aski on keksitty idea pohjimmiltaan huomion hakemista,itse tyydytys tapojen kysyminen katsokaa pornoa niin näette..
Ainoat fiksut henkilöt tällä palstalla ovat yuggis,lolihentai ja kauhaguru jotka ovat sen verran järkeviä että tajuavat että keskustelun taso ei voi enään mennä alemmaksi ja pitävät hauskaa teidän tyhmyydellänne.
Miksi nuorten palstan taso on alhaalla?
10
192
Vastaukset
Se johtuu siitä, että täällä pyörii niin paljon yuggiksen, lolihentain ja kauhakurun tapaisia ihmisiä. Siis ihmisiä, joille on aivan sama, mitä paskaa suustaan - tai tässä tapauksessa näppäimistöltään - ulos päästää.
söpöliini_ kirjoitti:
Pitää osin paikkaansa mutta pyyhi lolihentai tosta!
En pyyhi. Mutta pahoittelen, että unohdin sinut listalta.:)
Oldie kirjoitti:
En pyyhi. Mutta pahoittelen, että unohdin sinut listalta.:)
Minä päästään asiallisuuksia
söpöliini_ kirjoitti:
Minä päästään asiallisuuksia
No meidän määritelmä asiallisuuksille on kovin erilainen. :)
- Aina_mielessä
Anaaliseksi kiinnostaa. Ja lespot kans.
- totta12
Joskus 5v täällä keskustelun taso oli vielä ihan hyvä,mutta nykyään epätoivosta seksin hakua ym. muuta paskaa
Olen Täällä odottamassa että muita fiksuja henkilöitä tulee takaisin!
- Hiljainen.kostaja
Minä olen täällä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634