AMERIKAN PELLET SAA NOKKIINSA NYT

maksapasteijaTeija

suomi-Leijona polkee jenkkipojan railoon.........

9

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskaaaaaaalll

miksi joka kisoussa on näitä talkootuomareita jotka viheltää ruokapalkalla.?????????

• laionman

Taisi mennä monella tulosveto puihin, niin yllättävän hyvin laittoi jenkkien varatiimi kampoihin :0

• 3-2.Dominointia

HAHHAHAA, siitäpä saivat mukakovat jenkit, ja kotimaiset maanpetturi-lakeijansa!!!

• Kerpakkon

Kurkkaapas hieman tuon "mukakovan" jenkkien joukkueen pelaajien tasoa. Joukossa on jopa farmipelaajia, jotka on laitettu keräämään kokemusta. Niinkuin mm-kisoissa kannattaisikin tehdä, eli peluuttaa niitä kakkoskorin pelaajia ja antaa heidän kehittyä.

Jopa vedonlyönnissä Saksa ja USA rankattiin samantasoisiksi, Saksan kertoimen ollessa 2,50 ja USA:n 2,25.

USA voisi mukana olevalla tiimillään hävitä ihan helposti esimerkiksi Unkarille. Mutta jos USA:lla olisi heidän ykköstiiminsä, tai edes lähelle se, Unkari kaatuisi luultavasti noin 20-0. Lähelle ainakin menisi.

• 3-2.Dominointia

Äläpäs nyt viitsi liioitella.

• AmericanWisser

Toisin kuin jotkut suomalaiset penkkiurheilijat ja suojalkkisfanit ehka luulevat, USAn joukkueen taso todellakin on huippulaatua: jengissa pelaa esimerkiksi tulevan kesan varma ykkoesvaraus, kaikilla osa-alueilla suvereeni uusi Gretzky, Auston Matthews.

Nimilistoja katseleville penkkiurheilijoille jenkkipelaajat ovat ehkä "farmipelaajia" - ellei ole seurattu esimerkiksi U20-kisoissa muutakin kuin Leijonien torijuhlia. Se, että USAn pelaajatuotanto ei voittanut maailmanmestaruutta, oli lähinnä sattuma; pronssiottelussa kuitenkin nuijivat Ruotsin suvereenisti 8-3! Mikä muu joukkue voittaisi Ruotsin 8-3? Niinpä...

USAn _miesten_ (MEN) joukkueen Suomi kuitenkin onnistui nyt voittamaan. Se on kovempi saavutus kuin minkään Skoda-Cuppien voitot ikina...

• sentterisallinen

SUOMI ON SURKEA JA ALTAVASTAAJA KUN KANADA VYÖRYY ))))))))))))))))))))))

• AmericanWisser

Canada on tamän lajin syntymaa. Montako Stanley Cupia suomalaisjoukkueilla on?????!!!!!

• ahhHHaAAAAAAAhhhAa

Kanalaa 4-0 turpaan, ja kotimaan uhoaville mukatietäjäpelleille Biolania naamaan!!1! :DDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe