Kun aloititte e-pillerit niin tuliko ensimmäisen liuskan jälkeinen tyhjennysvuoto jo parin päivän sisällä liuskan lopettamisesta? Itse odotan hermona menkkoja jotka eivät vielä ole alkaneet vaikka lopetin liuskan sunnuntaina. Raskauden mahdollisuus pitäisi olla älyttömän pieni koska en ole unohtanut yhtään pilleriä mutta silti pieni pelko pääkopassa. Onhan tässä tietysti vasta pari päivää mennyt mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia ensimmäisestä tyhjennysvuodosta
Pillerit/tyhjennysvuoto myöhässä
Lösse45
1
100
Vastaukset
- hormonithiiteen
Aloitin juuri ensimmäisen Qlairan ja menkat alkoivat 17 päivän kohdalla ja jatkuvat viidettä päivää. Että mulla näin, eivätpä taida sopia nämäkään. Kokeilin joskus hormonikierukkaa, eikä vuotaminen loppunut lainkaan , vaikka kuinka kauan toivoin. Eipä kai auta muu kuin tehdä sterilointi tai tyytyä kondomiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764