Ei ole muutamaan aikaan päässyt ääneen. Toivottavasti ei pääsekään, koska hän häpäisee RKP :n taas huonolla esiintymisellää
Anna-Maja Henriksson häpäisee RKP :n TV :ssä
8
119
Vastaukset
- JagIgen
Anna-Majan ajatuksista ei saa tolkkua millään kielellä.
- Hirnuu
Hevoset tykkää
Det är trevligt, att ni är så måna om SFP:s anseende.
- HyiHäpeä
Peppu-Reino on toinen, mutta vain tällä palstalla.
- iiiiiiiiiih
HyiHäpeä kirjoitti:
Peppu-Reino on toinen, mutta vain tällä palstalla.
Oletko varma?
- SmilingDeath
Baja-Maja eli HymyileväKuolema on todella härski kiihkosveko, vaikka onkin hiljaisempaa sorttia!
Hän jopa sanoi, että rusujen määrällä ei ole MITÄÄN merkitystä kielisysteemimme kannalta!?
Siis vaikka ei olisi YHTÄKÄÄN rusua maassa, niin maa olisi kuulemma kaksikielinen??? ;-) - värisyttää
Ei Anna -Majan tarvitse puhua -ainakaan minulle. Se hymy ,olen aivan myyty.
- 795679567
Niin häpäiseekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850