En olis uskonu että mies friendzonettaa minut. Ollaan tunnettu jo pitemmän aikaa ja meillä on ollut oikeen mukavaa ja flirttailua yms. Ollaan myös puhuttu seurustelusta, harrastettu seksiä jne. Ja yhtenä päivänä, ihan puskista, mies tokaisee että ei meidän seurustelusta mitään tulisi. Siis mitä? Ja vielä kehtasi sanoa että seksisuhteeseen kyllä voisi alkaa. Mitä teillä miehillä nyt taas liikkuu päässä? Aina itse pelkäätte että naiset ei halua kuin kaveruutta.
Vastaukset 6
Luulen, ettei kemianne kohtaa astraalitasolla.
- Rouva_Ratikka
Meillä on sama on ongelma.
Rouva_Ratikka kirjoitti:
Meillä on sama on ongelma.
Kyllä minun mielikuvitusvaimoni on kaikesta kanssani samaa mieltä.
Mikä on neidin elämäntilanne? Entä miehen?
Yleensä tuollainen kommentti tulee mieheltä silloin, kun etsii parempaa. Seksikin saattaa loppua, kun mies löytää etsimänsä ja palaa sekaiin, kun tulee liikaa erimielisyyksiä naisen kanssa.
Tietysti hän saattaa myös harrastaa seksiä kanssasi, kun hänen unelmanaisellaan on ovulaatio.
Mikäli kieltäydyt seksistä miehen kanssa. Hän saattaa suostua seurusteluun ja jättää sinut, kun löytää unelmiensa naisen.
Kyseisen miehen tarkoitus on siis varmistaa seksin saanti ja toisekseen, mikään ei takaa, etteikö hänellä olisi jo nyt toisia naisia seksisuhteessa. Näin hän ei tuntisi itseään pettäjäksi. Ainakin tuo äkillinen mielenmuutos antaa viitteitä siihen suuntaan- oma.luuloni
Mies on sinua korkeampitasoisempi. Tavismiehille seurustelu on niin harvinaista että sellaisesta kyllä pidettäisiin kiinni kynsin ja hampain ellei mies juuri olekin YTM.
- Fewlkfelkdslkfdsds
Tietää saavansa paremman kuin sinä. Sikäli "tyhmä" mies että ei valehdellut ja larpannut suhdetta kanssasi saadakseen valtaa sinuun, mutta toisaalta mies taitaakin olla niin laadukas että hänen ei edes tarvitse tälläisiä manöövereitä keskivertonaisen takia.
Mene ja etsi toinen mies, oman etusi nimissä joku vähemmän laadukas koska sinulla ei ole ns. "suhdearvoa" niin paljoin kuin tuolla miehellä joka siirsi sinut siististi siihen kategoriaan minne sinä hänen elämässään kuulutkin; mukavaksi tuttavuudeksi.
Saako olla lohtusuklaata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.881313Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu37863- 13807
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40798Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.80706- 90705
- 46698
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17697Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27647- 58638
- 65610
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan90609- 43591
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56575Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47566- 43544
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129537- 9525
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13512Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31505