Eli siis yks tyttö tykkäs musta ja mä tykkäsin siitä ja alettiin seutusteleen ja heti ekan viikon jälkeen se halus erota koska se ei kuullema tienny kunnolla mitä se tuntee kodka olin sen eka poikaysyävä ja se mun eka tyttöystävä. Pahinta tässä on se et oltiin melkeinpä parhaita kavereita ja mä oon vieläkin ihastunut ellen sitten rakastunu siihen ja me ei ees puhuta. Miten ootte ite toiminu vastaavissa tilanteissa ja tuliko teistä vielä kavereita vai onko vieläkin kiusallista olla lähekkäin . Auttakaa!! Ja oon siis kohta 15v
Voiko seurustrlun jälkeen olla kavereita
7
106
Vastaukset
- kouluun.takaisin
Opettele kirjoittamaan ensiksi
- ystäväton
15 vuotiaana ei nyt kannata kauhean vakavasti ottaa noita ihastumisia, tykätä voi useammastakin ihmisestä mutta seurustelun voi jättää myöhempään,
te olette vielä lapsia joten olkaa kavereita, ei enempää.
Kysypä siltä tytöltä voisitteko te kuitenkin olla kavereita ilman seurustelua,
aika sitten näyttää mihin tienne kulkee. - ongelma_ratkaisu
ystäväton kirjoitti:
15 vuotiaana ei nyt kannata kauhean vakavasti ottaa noita ihastumisia, tykätä voi useammastakin ihmisestä mutta seurustelun voi jättää myöhempään,
te olette vielä lapsia joten olkaa kavereita, ei enempää.
Kysypä siltä tytöltä voisitteko te kuitenkin olla kavereita ilman seurustelua,
aika sitten näyttää mihin tienne kulkee.Pane sitä niin hoituu hyvin
Nonii ottakaapa iha rauhassa...
Mestari on Täällä.
Jos ottaisitte mallia minusta niin teillä ei olisi tuollaisia ongelmia. No Jotkut syntyvät tai muuttuvat rumiksi käyhän teitä sääliks:(söpöliini_ kirjoitti:
Nonii ottakaapa iha rauhassa...
Mestari on Täällä.
Jos ottaisitte mallia minusta niin teillä ei olisi tuollaisia ongelmia. No Jotkut syntyvät tai muuttuvat rumiksi käyhän teitä sääliks:(Turpa kiinni hinttari
- hbjlkf
Viikon seurustelu tuskin on järin vakava juttu, ja jos syykin oli tommonen.
Jatka vaan hänen kanssaan kaverina niin kuin mitään ei olis tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212418Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2162046Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611523Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1771347- 551258
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751056Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa66991Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36917- 52894
- 31885