Auto vieri pihalta mäkeä alas puuhun. Puskuri, konepelti, lokasuoja, etuvalo ainakin rikki. Käsijarru vedettynä ilmeisesti liian vähän, vaihde ei ollut päällä. Lähti siis itsekseen liikkeelle oltuaan noin tunnin paikallaan. Miksi lähti, ei tietoa.
Korvaako normaali kasko tällaista kun ei ole liikenteessä tapahtunut?
Korvaako kasko
pellit_rutussa
4
481
Vastaukset
- poiuyt768
Tuskin, jos itse on noin käsi.
- KalliiksiTulee
Korvaa, ikävä kyllä. Miksi kysyt täältä etkä vakuutusyhtiöstäsi?
- xzsdcvfg
Joo, korvataan, kasko korvaa kaikki autoon kohdistuneet vauriot, ei ole väliä miten ne on tulleet. No, on tästäkin poikkeuksia, eli vakuutuspetokset, silloin ei tule latin latia.
- vakuutusyhtiöPäättääAina
Kaskon sisällöstä riippuu.
Vain tyhmä kysyy Suolesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741