Jääkö maksullisiin naisiin koukkuun?

Samu23

Olen pitkän (= useamman vuoden) ja perusteellisen harkinnan jälkeen tullut siihen tulokseen, että en saa naista seksiin enkä parisuhteeseen. Vaikka huono ulkonäkö ei välttämättä ole ainoa syy niin kyllä se on ainakin pääsyy: naama on vino ja erittäin ruma, kuuluun varmasti rumimpaan yhteen promilleen Suomessa ja kun tunnetusti rumia miehiä on paljon ja komeita vähän - ja toisaalta - kauniita naisia suht paljon ja rumia naisia vähän niin lähtökohdat naisen saamisen on arvioni mukaan likipitäen nolla prosenttia

Oikeataan olen tiennyt tämän jo varhaisista teini-ajoista lähtien, naiset karttavat minua eikä siinä ole mitään epäselvää. Raha on ollut vähän tiukoilla opiskeluaikoina (kauppaopisto ja sitten ammattikoulu) ja se on ollut jotenkin "estämässä" maksulliselle naiselle menoa vaikka olen sitä miettinyt jo hyvin pitkään.

Nyt valmistun kuitenkin sähköasentajaksi parin viikon päästä ja minulla on jo vakiduuni tarjolla heti kesäkuun alussa ja vaikka palkka ei päätä huimaa niin laskeskelin että muutama satanen jää kuitenkin sellaista "ylimääräistä" joka kuukausi kunhan en mieti isompia lainahankintoja (oma kämppä tai uusi auto jne).

Voisin siis mennä makuliselle naiselle vaikka joka viikko jos olen valmis luopumaan näistä muista isoista asioista mutta pelkään sitä, että jos nyt menen maksulliselle niin enää edes yritä saada naista seksiin tai parisuhteeseen. Olen saanut satoja ja taas satoja pakkeja baarissa ja ne syö todella raskaasti ja jos nyt sitten saan seksiä rahalla niin miksi kiduttaisin itseäni enää jatkossa jatkuvilla mielipahaa tuottavilla pakeilla - olkoonkin, että se saattaisi joskus tarjota mahdollisuden myös seurusteluun. Mahdollisuus siihen on vain niin olemattoman pieni, että en tiedä onko se enää sen arvoista...

Olen 23 vuotta ja asun pääkaupunkiseudulla.

20

1176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene vain sinne maksulliselle jos suinkin vaan rohkeutta riittää..Tosin voi olla, että jos oikeen ruma mies on, niin kaikki maksullisetkaan eivät anna, koska jopa heilläkin on usein mistä valita asiakkaita.
      Kyllä treffipalstoilla ainakin on vaatimukset sitä luokkaa, et oikeen rumalla naamalla tuskin kannattaa vaivautua. Tsemppiä.

• foobaari

tää ei ole herja, mut jos mies ei saa pilsuu edes rahalla huoralta niin sit on parasta tehdä suisaidi, itse ainakin tekisin ja mä olen osittain samassa jamassa APn kanssa kun aniharvoin saan naisilta niin joudun usein maksamaan siitä

• foobaari kirjoitti:

tää ei ole herja, mut jos mies ei saa pilsuu edes rahalla huoralta niin sit on parasta tehdä suisaidi, itse ainakin tekisin ja mä olen osittain samassa jamassa APn kanssa kun aniharvoin saan naisilta niin joudun usein maksamaan siitä

Itsemurha jos ei saa pillua?? Haha hah..
        Päinvastoin sellaisessa tilanteessahan olisi helppo unohtaa koko juttu ja keskittyä muihin asioihin. Ja jos oikeasti on pahaa vikaa geeneissä, niin eihän niitä kannata jakaa enää lisääntymisen muodossa, koska sillä siirtää vaan sen pahan seuraavaan sukupolveen...Eli käytännössä on parempikin vaan kun ei tavoittele sitä parisuhdetta. Naiset tekevät kovaa esikarsintaa, mutta on muistettava myöskin omavastuu asiassa.

• foobaari kirjoitti:

Jep, baariin ja PUM!

Jos hyvä säkä käy, on näitä (muka) komeampia lajitovereita messissä ja kerkiät räjäyttämään paikan ennen kuin muijat tulee baariin...

Sori ladyt, etsikää muu paikka...

• vapaamies32-

Jos löydät kivannäköisen maksullisen niin jäät koukkuun ja alat varata siltä aikoja säännöllisesti vaikka pari kertaa kk. Helppo seksi koukuttaa silloin kun tajuat että vaikka kävisit joka viikko baarissa ja tuhlaat sinne rahaa niin et saa naista mukaan kotiisi. Maksulliselta saat seksiä heti.

• 12121212

Tee budjetti ja suunnitelma.

Esim. jos per kk jää 600e yli:
      - koska et ole varma mitä haluat, 200e säästöön jotta sinä päivänä kun tiedät, sinulla on rahaa
      - koska haluat lopulta naisen, 200e itsesi kehittämiseen (vaatetus, kurssit, tms)
      - ja 200e maksullisiin. En ole kartalla hinnoista, mutta parilla huntilla saanee 2 kpl pikasessioita tai yhden pidemmän

Pääset harrastammaan seksiä, opit ainakin teknisen puolen, ja baarissa tiedät että saat naista euroilla jos ei muuten onnistu -> hyvällä tuurilla et vaikuta epätoivoiselta, naiset kun haluavat miehen joka saisi muitakin naisia...se kun on naisen primitiivisessä alitajunnassa merkki tasokkuudesta.

• Naisasialooseri1

Muuten kirjoitat asiaa, mutta yhdessä asiassa olet väärässä. Suomessa ei todellakaan ole paljon kauniita naisia, yli 25v nainen ei enää ole järin kaunis joten jo korkea ikä rajaa noin 90% pois.

Sen sijaan itseään kauniiksi luulevia naisia on kyllä pilvin pimein, näitä harhaluuloja monesti ruokkii se, että ne komeat miehet kelpuuttavat panoksi.

• 4plus14

Hei Nalli, fakta on että varsinkin hc ätmit pitävät suomalaisia naisia huomattavasti kauniimpana kuin mitä ketmit ja ytmit ja jopa verrattuna osaan ätmeihin. Jos aloittaja on sikaruma niin en ihmettele yhtään että hän pitää suurimpaa osaa suomimimmeistä kauniina

• 4plus14
        4plus14 kirjoitti:

Hei Nalli, fakta on että varsinkin hc ätmit pitävät suomalaisia naisia huomattavasti kauniimpana kuin mitä ketmit ja ytmit ja jopa verrattuna osaan ätmeihin. Jos aloittaja on sikaruma niin en ihmettele yhtään että hän pitää suurimpaa osaa suomimimmeistä kauniina

okei mä en nyt löydä sitä tutkimusta jota ajattelin, mutta mulla on se muistikuva että rumemmat miehet pitävät n.s tavisnaisia kauniimpana kuin mitä komeammat ketmit/ytmit pitävät, ihan järkeenkäypää tietty. Ytmillä on kovemmat kriteerit siitä mitä on kaunis nainen jne

• Kohtuudella

En mä ainakaan jäänyt koukkuun. Panin kahta virolaista ja kahta thaikkua. Siihen se sitten lopahti. Tulee liian kalliiksi jatkuvasti harrastella. Joskus ostan varmasti taas mutta nyt ollut vuosia väliä.

• mies34--

Monet parikymppiset maksulliset on todella kauniita ja niitä ei muuten saisi ellei maksa siitä. Minä olen maksanut monet kerrat.

• EiAutaMuu

mä suosittelen että meet suosiolla maksulliselle, koska näin jälkeenpäin ajatellen olisin säästynyt helvmoiselta mielenterveysongelmalta jos olisin mennyt heti 18 veenä huoriin enkä odottanu vuosia seksii jota en sitten ikinä saanut:(

maksullisella tiellä olen edelleen

• pragmaattisuutta

Nainen on joka tapauksessa maksullinen. Halvemmaksi tulee käydä huorissa.

• XXXL-typy

Perustelehan vähän kun noin ilkeästi väität

• Anonyymi

En usko että johonkin tiettyyn voisi ihastua... kun lähs jokatoinen suomalainenkin nainen on julkisesti essitellyt maailmalle...

• Anonyymi

Naiset tuntuu jäävän koukkuun. Jotakin sinä on kun jäävät koukkuun......

• Anonyymi

Koukussa ovat ja pysyvät

• Anonyymi

Jotakin hajuako se on?

• Anonyymi

Ja koukkuunko jäit?

• Anonyymi

Jäikö nainenkin koukkuun?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      16
      4581
    2. Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat

https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita
      Maailman menoa
      177
      4114
    3. Syvästi levoton

Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk
      Ikävä
      16
      3433
    4. Vuosi vaihtuu!

Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst
      Suomussalmi
      21
      1486
    5. Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....

Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk
      Ikävä
      45
      1270
    6. Kuinka arvokas kaivattusi on?

Hinta rahana.
      Ikävä
      83
      1120
    7. Voitko ymmärtää

Rakastan ja vihaan sinua mies.
      Ikävä
      115
      1117
    8. Uudenvuoden toivotukset

Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk
      Uusivuosi
      11
      1072
    9. Onko kaivattusi

Ulkoisesti viehättävä?
      Ikävä
      64
      1070
    10. Hyvää vuoden viimeistä

Maanantai aamupäivää. Huomenta hyvää aurinkoista ☕🐺❄️😊❤️🌞
      Ikävä
      163