Jääkö maksullisiin naisiin koukkuun?

Samu23

Olen pitkän (= useamman vuoden) ja perusteellisen harkinnan jälkeen tullut siihen tulokseen, että en saa naista seksiin enkä parisuhteeseen. Vaikka huono ulkonäkö ei välttämättä ole ainoa syy niin kyllä se on ainakin pääsyy: naama on vino ja erittäin ruma, kuuluun varmasti rumimpaan yhteen promilleen Suomessa ja kun tunnetusti rumia miehiä on paljon ja komeita vähän - ja toisaalta - kauniita naisia suht paljon ja rumia naisia vähän niin lähtökohdat naisen saamisen on arvioni mukaan likipitäen nolla prosenttia

Oikeataan olen tiennyt tämän jo varhaisista teini-ajoista lähtien, naiset karttavat minua eikä siinä ole mitään epäselvää. Raha on ollut vähän tiukoilla opiskeluaikoina (kauppaopisto ja sitten ammattikoulu) ja se on ollut jotenkin "estämässä" maksulliselle naiselle menoa vaikka olen sitä miettinyt jo hyvin pitkään.

Nyt valmistun kuitenkin sähköasentajaksi parin viikon päästä ja minulla on jo vakiduuni tarjolla heti kesäkuun alussa ja vaikka palkka ei päätä huimaa niin laskeskelin että muutama satanen jää kuitenkin sellaista "ylimääräistä" joka kuukausi kunhan en mieti isompia lainahankintoja (oma kämppä tai uusi auto jne).

Voisin siis mennä makuliselle naiselle vaikka joka viikko jos olen valmis luopumaan näistä muista isoista asioista mutta pelkään sitä, että jos nyt menen maksulliselle niin enää edes yritä saada naista seksiin tai parisuhteeseen. Olen saanut satoja ja taas satoja pakkeja baarissa ja ne syö todella raskaasti ja jos nyt sitten saan seksiä rahalla niin miksi kiduttaisin itseäni enää jatkossa jatkuvilla mielipahaa tuottavilla pakeilla - olkoonkin, että se saattaisi joskus tarjota mahdollisuden myös seurusteluun. Mahdollisuus siihen on vain niin olemattoman pieni, että en tiedä onko se enää sen arvoista...

Olen 23 vuotta ja asun pääkaupunkiseudulla.

20

1423

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene vain sinne maksulliselle jos suinkin vaan rohkeutta riittää..Tosin voi olla, että jos oikeen ruma mies on, niin kaikki maksullisetkaan eivät anna, koska jopa heilläkin on usein mistä valita asiakkaita.
      Kyllä treffipalstoilla ainakin on vaatimukset sitä luokkaa, et oikeen rumalla naamalla tuskin kannattaa vaivautua. Tsemppiä.

      • foobaari

        tää ei ole herja, mut jos mies ei saa pilsuu edes rahalla huoralta niin sit on parasta tehdä suisaidi, itse ainakin tekisin ja mä olen osittain samassa jamassa APn kanssa kun aniharvoin saan naisilta niin joudun usein maksamaan siitä


      • foobaari kirjoitti:

        tää ei ole herja, mut jos mies ei saa pilsuu edes rahalla huoralta niin sit on parasta tehdä suisaidi, itse ainakin tekisin ja mä olen osittain samassa jamassa APn kanssa kun aniharvoin saan naisilta niin joudun usein maksamaan siitä

        Itsemurha jos ei saa pillua?? Haha hah..
        Päinvastoin sellaisessa tilanteessahan olisi helppo unohtaa koko juttu ja keskittyä muihin asioihin. Ja jos oikeasti on pahaa vikaa geeneissä, niin eihän niitä kannata jakaa enää lisääntymisen muodossa, koska sillä siirtää vaan sen pahan seuraavaan sukupolveen...Eli käytännössä on parempikin vaan kun ei tavoittele sitä parisuhdetta. Naiset tekevät kovaa esikarsintaa, mutta on muistettava myöskin omavastuu asiassa.


      • foobaari kirjoitti:

        tää ei ole herja, mut jos mies ei saa pilsuu edes rahalla huoralta niin sit on parasta tehdä suisaidi, itse ainakin tekisin ja mä olen osittain samassa jamassa APn kanssa kun aniharvoin saan naisilta niin joudun usein maksamaan siitä

        Jep, baariin ja PUM!

        Jos hyvä säkä käy, on näitä (muka) komeampia lajitovereita messissä ja kerkiät räjäyttämään paikan ennen kuin muijat tulee baariin...

        Sori ladyt, etsikää muu paikka...


    • vapaamies32-

      Jos löydät kivannäköisen maksullisen niin jäät koukkuun ja alat varata siltä aikoja säännöllisesti vaikka pari kertaa kk. Helppo seksi koukuttaa silloin kun tajuat että vaikka kävisit joka viikko baarissa ja tuhlaat sinne rahaa niin et saa naista mukaan kotiisi. Maksulliselta saat seksiä heti.

    • 12121212

      Tee budjetti ja suunnitelma.

      Esim. jos per kk jää 600e yli:
      - koska et ole varma mitä haluat, 200e säästöön jotta sinä päivänä kun tiedät, sinulla on rahaa
      - koska haluat lopulta naisen, 200e itsesi kehittämiseen (vaatetus, kurssit, tms)
      - ja 200e maksullisiin. En ole kartalla hinnoista, mutta parilla huntilla saanee 2 kpl pikasessioita tai yhden pidemmän

      Pääset harrastammaan seksiä, opit ainakin teknisen puolen, ja baarissa tiedät että saat naista euroilla jos ei muuten onnistu -> hyvällä tuurilla et vaikuta epätoivoiselta, naiset kun haluavat miehen joka saisi muitakin naisia...se kun on naisen primitiivisessä alitajunnassa merkki tasokkuudesta.

    • Naisasialooseri1

      Muuten kirjoitat asiaa, mutta yhdessä asiassa olet väärässä. Suomessa ei todellakaan ole paljon kauniita naisia, yli 25v nainen ei enää ole järin kaunis joten jo korkea ikä rajaa noin 90% pois.

      Sen sijaan itseään kauniiksi luulevia naisia on kyllä pilvin pimein, näitä harhaluuloja monesti ruokkii se, että ne komeat miehet kelpuuttavat panoksi.

      • 4plus14

        Hei Nalli, fakta on että varsinkin hc ätmit pitävät suomalaisia naisia huomattavasti kauniimpana kuin mitä ketmit ja ytmit ja jopa verrattuna osaan ätmeihin. Jos aloittaja on sikaruma niin en ihmettele yhtään että hän pitää suurimpaa osaa suomimimmeistä kauniina


      • 4plus14
        4plus14 kirjoitti:

        Hei Nalli, fakta on että varsinkin hc ätmit pitävät suomalaisia naisia huomattavasti kauniimpana kuin mitä ketmit ja ytmit ja jopa verrattuna osaan ätmeihin. Jos aloittaja on sikaruma niin en ihmettele yhtään että hän pitää suurimpaa osaa suomimimmeistä kauniina

        okei mä en nyt löydä sitä tutkimusta jota ajattelin, mutta mulla on se muistikuva että rumemmat miehet pitävät n.s tavisnaisia kauniimpana kuin mitä komeammat ketmit/ytmit pitävät, ihan järkeenkäypää tietty. Ytmillä on kovemmat kriteerit siitä mitä on kaunis nainen jne


    • Kohtuudella

      En mä ainakaan jäänyt koukkuun. Panin kahta virolaista ja kahta thaikkua. Siihen se sitten lopahti. Tulee liian kalliiksi jatkuvasti harrastella. Joskus ostan varmasti taas mutta nyt ollut vuosia väliä.

    • mies34--

      Monet parikymppiset maksulliset on todella kauniita ja niitä ei muuten saisi ellei maksa siitä. Minä olen maksanut monet kerrat.

    • EiAutaMuu

      mä suosittelen että meet suosiolla maksulliselle, koska näin jälkeenpäin ajatellen olisin säästynyt helvmoiselta mielenterveysongelmalta jos olisin mennyt heti 18 veenä huoriin enkä odottanu vuosia seksii jota en sitten ikinä saanut:(

      maksullisella tiellä olen edelleen

    • pragmaattisuutta

      Nainen on joka tapauksessa maksullinen. Halvemmaksi tulee käydä huorissa.

      • XXXL-typy

        Perustelehan vähän kun noin ilkeästi väität


    • Anonyymi

      En usko että johonkin tiettyyn voisi ihastua... kun lähs jokatoinen suomalainenkin nainen on julkisesti essitellyt maailmalle...

    • Anonyymi

      Naiset tuntuu jäävän koukkuun. Jotakin sinä on kun jäävät koukkuun......

    • Anonyymi

      Koukussa ovat ja pysyvät

    • Anonyymi

      Jotakin hajuako se on?

    • Anonyymi

      Ja koukkuunko jäit?

    • Anonyymi

      Jäikö nainenkin koukkuun?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe