se lienee kohtaloni.
Uskotteko kohtaloon?
14
104
Vastaukset
- TimoXL
Kenen kohtaloon?
Koska ei kai meillä kaikilla voi sama kohtalo olla?- Siihen
yleiseen joka on kaikille erilainen.
- TimoXL
Ai no sit:
En usko!
Mä haluan että oma kohtaloni erityinen, eikä mikään tavallisen rahvaan yleinen!
Toisaaalta en mä kyl oikeasti usko tohonkaan, koska kohtalo vaatis sitä et fysiologisessa maailmassa olis joku keino edetä ajassa senhetkistä aikaa eteenpäin, jota mä pidän fyysisesti mahdottomana tapahtumana! - anteeksikuinka
TimoXL kirjoitti:
Ai no sit:
En usko!
Mä haluan että oma kohtaloni erityinen, eikä mikään tavallisen rahvaan yleinen!
Toisaaalta en mä kyl oikeasti usko tohonkaan, koska kohtalo vaatis sitä et fysiologisessa maailmassa olis joku keino edetä ajassa senhetkistä aikaa eteenpäin, jota mä pidän fyysisesti mahdottomana tapahtumana!kuinka kohtalo voi vaatia fys mail etenemistä ajassa senhetkistä aikaa eteenpäin ja mitä oikein tarkoitat tolla?
- TimoXL
anteeksikuinka kirjoitti:
kuinka kohtalo voi vaatia fys mail etenemistä ajassa senhetkistä aikaa eteenpäin ja mitä oikein tarkoitat tolla?
No mä jokseenkin oletin et kohtalo tarkottaa sitä et mun hmmm kohtaloni (eli siis tapahtumat joita elämäni aikana tulee tapahtumaan) olis ennalta määrätty. Ja mä jotenkin vaan oletin et koska ne on etukäteen määrätty niin siinä vaiheessa peliin astuu väkisin jonkullainen aikamatkailu!
Vai meniks pahasti metsään?
Eli: kuka/mikä määräs mun kohtalostani tulevaisuudessa etukäteen, ja miten? Sekä mikä tapahtumaketju ja hmmm toiminto saa sit ne lopulta tapahtumaan mun elämässäni juuri sillä hetkellä kuin on tarkoitus? Ja entäs jos mä nukun rokuliin kohtalostani?! Melkosta woodoota vaatis moinen, eikö? - Nokun
TimoXL kirjoitti:
No mä jokseenkin oletin et kohtalo tarkottaa sitä et mun hmmm kohtaloni (eli siis tapahtumat joita elämäni aikana tulee tapahtumaan) olis ennalta määrätty. Ja mä jotenkin vaan oletin et koska ne on etukäteen määrätty niin siinä vaiheessa peliin astuu väkisin jonkullainen aikamatkailu!
Vai meniks pahasti metsään?
Eli: kuka/mikä määräs mun kohtalostani tulevaisuudessa etukäteen, ja miten? Sekä mikä tapahtumaketju ja hmmm toiminto saa sit ne lopulta tapahtumaan mun elämässäni juuri sillä hetkellä kuin on tarkoitus? Ja entäs jos mä nukun rokuliin kohtalostani?! Melkosta woodoota vaatis moinen, eikö?ennalta määrättyhän merkitsee nimenomaan että etukäteen eli ennen tapahtumia, niin siinä ei missään nimessä tarvitse tulevaisuuteen matkustaa jälkikäteen varmistamaan, olettaen että tulevaisuus on jossain edessäpäin ja menneisyys takana. Kuitenkin, koska aikaa ei sinällään ole niin kaikki tapahtuu nyt, ja se kuinka kaikki tulee tapahtumaan on ennalta määrätty jos on kohtalo. Ennalta on kuitenkin ehkä väärä ilmaisu koska viittaa jotenkin aikakäsitykseen joten ehkä olisi parasta sanoa vain kohtalo koska se kuvaa tilannetta asentamatta aikajännettä. Kohtalo=näin piti tapahtua. Jos sä nukut rokuliin kohtalosta niin se oli sun kohtalos. Olla mies vailla kohtaloa. Kuten eräs kvanttifyysikko totesi luentonsa lopussa; valitsen uskoa determinismiin, vaikka se merkitseekin valinnanvapaudesta luopumista.
- 86528365
En usko. Enkä usko edes selvään setelirahaankaan. Ainoa mihin uskon,on ihmisen loputon typeryys.
- 293d46tr
Kenen ihmisen?
- Usohanmie
Uskon kohtaloon.Suunnittelemme eläämme ,mutta se ei aina mene,kuten haluamme
vaan kohtalo puuttuu suunnitelmiimme ja muuttaa elämme suunnan aivan toisenlaiseksi.Haluamme sitä tai emme.Meidät on laitettu tänne elämänkouluun,
kasvaaksemme ja ottaaksemme oppia kokemuksistamme,vaikka ne eivät aina
miellyttäisikään meitä,mutta ne opettavat.Jos emme ota tilaisuudesta vaarin,joudumme ehkä lyömään päätämme uudestaan seinään,kunnes opimme.
Kaikki ei ole aina meidän määrättävissä.Elämää pitää kunnioittaa.- TimoXL
Jotkut saattais kutsua moista "kohtaloa" jopa sattumaksi!? ;) :D
- kohtalonomaista
Elämä ei ole ihmisen hallittavissa. Seuraavasta hetkestä emme tiedä.
Turvallista kuitenkin tietää, että kaikki on jo otettu hallintaan ja että onneksi tuo valta ei ole ihmisen käsissä. Mysteeri on siinä, että kadottaessaan elämänsä kadottaja tulee löytämään sen kokonaan uudistuneena, entistä parempana.- TimoXL
Ööö!?!
Miten "kadotetaan elämä"?!
Siis muuten kuin kuolemalla! - kukaonhukannut
TimoXL kirjoitti:
Ööö!?!
Miten "kadotetaan elämä"?!
Siis muuten kuin kuolemalla!elämänsä, noudettavissa postista kello 4n jälkeen.
- lapin.somali3445rrfd
Mikä on lapin somalin kohtalo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730