Naiset ja heidän alhainen älykkyysosamääränsä ovat pilanneet nykypolitiikan ja turmelleet maailman talouden, täten ehdotan että kaikkien naisten on ennen äänestämistä läpäistävä äo testi jossa heidän on saatava tulokseksi vähintään 30 joka on tyypillinen tulos kyseiselle sukupuoli lahkolle. Jos tämä toteutettaisiin saataisiin maailman ja etenkin Suomen talous välittömään nousuun ja kaikki olisi taas paremmin. Ehdotan myös että näisten ajo-oikeus on poistettava sillä he aiheuttavat 90% vaaratilanteista mummo ajotyylillään ja puhelimen räpläämisellään. Olen puhunut
Alle asiallista keskustelua kiitos.
Naisten äänioikeuden käyttöön vaadittava äo testi
11
196
Vastaukset
- samaa.mieltä
Olen samaa mieltä
- Ihannäinbtw
Nyt jos saan huomauttaa, nii eikös ne miehet jyrää politiikassa ja taloudessa ja huristele niillä autoillaan toistensa kanssa kilpaa?
Toki nainenkin voi niin tehdä, mutta _yleensö_ nämä henkilöt ovat miehiä. - fsajkfjasö
Turha odottaa asiallista keskustelua epäasiallisen ja todella tietämättömyyttä osoittavan aloituksen alle.
- Tässäkylmätotuus
Naisella on seksuaalinen valta ja se ohjaa kaiken !
- Feminismisyöpä
Repesin!!! Toivottavasti kukaan radikaalifemakko ei lue ja ota liian vakavasti
- Söpönallukkajajärkiunoht
Ei kyse ole älystä, sitä kyllä naikkosilta löytyy, vaan siitä että sen älyn edelle menee näillä aina se TUNNE.
- fhgasdfasgfghs
Kaikilla menee, mutta miehet eivät ymmärrä että asia on niin. Yrittävät rationalistaa tunnepohjaiset päätöksensä, rassukat.
- Bullshark
Eihän naisten älyssä mitään vikaa ole. Ongelman aiheuttaa se että ovat enemmän hormonaalisen sisäerityksen vietävissä kuin miehet, ja evoluutio on muokannut aivotoiminnan siten että pitkäaikainen keskittyminen yhteen asiaan on vaikeaa, jos ei peräti mahdotonta. Lisäongelmana on vaikeus hahmottaa kolmiulotteinen avaruus. Nämä ominaisuudet ovat tietenkin gaussimaisesti jakautuneita löytyy naisia jotka eivät aivan sovi näihin määritelmiin.
- järki.tisseissä
Tosiasiaa. Emo- ja hyysäisvietti menevät järjen edelle
- Aboriginaali
Johanna Hiitolan blogissa on runsaasti mielenkiintoisia aiheita.
https://feministienvuoro.wordpress.com/2013/02/14/feministien-aika-on-ohi/
---------------------------------------------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592