Mitä minun pitäisi tehdä, kun edellispäivänä istuin tuolille ja kivekseni jäivät alleni ja ovat siitä asti olleet todella kipeät ja sinertävät? Kuinka kauan luulette tämän kestövän entä mikä auttaisi kipuun?
Kivesten sinerrys
16
386
Vastaukset
- Jussi_69lol
No sinuna poistaisin kivekset! Sinun ei itse kannata poistaa niitä mutta voit esim pyytä lihavaa luokanvalvojaasi leikkaamaan ne pois! Voit korvata leikatut kivekset vaikka seksikaupoissa myytävillä anaali kuulilla.:)
- apuanopeasti
Ei mun lv oo läski :( ja oikeeta apua kiitoa.
- Maunomiäs
Olet aikamoinen sankari!
- apuanopeasti
Kiitos, onko sinulla apukeinoja?
- Toimi-näin
Yleensä kipu kestää päivän pari. Burana auttaa myös tähän kipuun. Voit toki myös soittaa terveyskeskuksen päivystykseen ja kysellä onko aiheellista näyttää lääkärille.
- kiitollinen
Kiitos asiallisesta kommentista.
- Jarkkohie
Burana ei auta tähän
- hämmentynyt88
Miksi ei?
- Jpggay
hämmentynyt88 kirjoitti:
Miksi ei?
Hämmentynyt poika.jpg
Hitlerillä oli vain yksi kives.
- kivesvinkit
Istu jatkossa huolellisemmin
- utrtur
Miten on mahdollista istua muniensa päälle
- heiluvatkassit
Siten kun kivekset ovat laskeutuneet ja sen vaikutuksesta kassitkin roikkuvat. Suurimmalla osalla miehistä kassit roikkuu.
- apuanopeasti
Joo löysin avun elikkä siis paskansin ja levitin sitä kivesten päälle, auttoi paljon sinertämiseen, nyt ne ovat ruskehtavat!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584