Kokemuksia Ostetaanautoja.fi -liikkeestä?

Autoilija-pate

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Puolituttu oli ostanut auton sieltä, mutta auto oli heti levinnyt, eikä myyjä suostunut ottamaan vastuuta. Haluaisin saada muidenkin kokemuksia, kun olisi ihan ok hintaisia pelejä liikkeessä.

315

17953

    Vastaukset

    • Mahdotontamenoa

      Vitunko väliä sillä on missä mainostaa, jos hinnat on kohillaa. Paistaa taas tuo kuuluisa kateus läpi.

      • köyhienvihaaja

        Joku on keksinyt tuoda mainostuksen lähelle 90% suomalaista ostajakuntaa, missäs se paskahousu paremmin viihtyy kuin paskahuussissa.


      • trendikkäästi.sinkku

        Olen komia ja menestyvä yli nelikymppinen poikamies.


      • Anonyymi
        trendikkäästi.sinkku kirjoitti:

        Olen komia ja menestyvä yli nelikymppinen poikamies.

        Ovat kovia poikia ostamaan autoja ei voi kun hattua nostaa


    • WaltteriS

      Myöskin autoliikkeen sellaisen keskisuuren n. 60 autonvarastolla omistavana ymmärrän oikeinkin hyvin tuon tarramainonnan. Joku laittaa mainosrahat esim t-paitoihin, jotka sitten haalistuneina komiasti firmaa mainostaa jonkun vähävaraisen päällä, joku teettää typeriä avaimenperiä tai kyniä lippalakeista puhumattakaan. Mainostaahan siellä veskissä nämä foliohatutkin esim." Jape runkkas täällä 12.02-16". Huonossa mallissa on, jos ei saa kustua ja paskottua samaan aikaan, kun yrittää tavata tarran tekstiä.

      • HahahahahaIdiot

        Jape on naisen lempi/kutsumanimi.


      • nototahäh
        HahahahahaIdiot kirjoitti:

        Jape on naisen lempi/kutsumanimi.

        Ai? Jari-Petteri? Janina-Petra?
        ...kumpihan osuisi oikeampaan?


      • AnteroKivinen

        Meillä nyt kumminkin on kolmekin Jape lempinimen omaavaa kundia porukassa, oikeita nimiä on Jarmo, Jani-Petteri, Janne-Petteri, mutta yhtään naispuolista Japea en tiedä. Kysyn kavereilta kuitenkin, onko käynyt runkkaamassa talvella huoltsikan veskissä.


    • Kateuttako

      Muusta en tiedä, mutta aika usein tuon liikkeen autot löytyvät vähän ajan päästä muista liikkeistä kalliimmalla eli hinnat eivät ole kovia. Ja ihan paskoja ne eivät voi olla koska seuraavien omistajien joukossa on myös merkkiliikkeitä. Lähteenä käy vaikka Nettiauton myydyt-osasto.

    • Primeraa

      Oliko se heti hajonnut auto niitä yhdellä eurolla myytyjä mitä Facebookissa on? Kuinka pitkä takuu siinä olikaan?

      • vm2017

        Taisit keksiä koko tarinan. Firmaa ei näy kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla. Jos auto ei vastaa kerrottua, niin normaalisti ihmiset ottavat yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Autokaupat eivät kuulu poliisille lainkaan. Tiesitkö muuten, että nyt on jo myynnissä vuosimallin 2017 autoja. Käyttöönoton ajankohta voi olla eri vuosi kuin auton vuosimalli. Merkkiliikkeen ilmoituksessa vuosimalli 2017 ja käyttöönotto 2016. http://www.nettiauto.com/volvo/v40/8146778


    • Jautaa

      Hyviä ovat autot tuollakin.

    • Edullisin ja paras liike!

      • Kokemuksia_2018

        Meillä oli Audi A6 tuolla tänä vuonna (2018) myynnissä sen pari viikkoa (myyntiapu-osiossa, koska eivät osta yli 200 tkm ajettuja lainkaan ja tämä meni hitusen yli). Kovasti kehuttiin että yleensä myyvät 2-4 vuorokaudessa, varsinainen myyntimies oli puhelimessa... Tokihan tuon tietää ettei aina niin käy, mutta melko pettynyt olen kuitenkin palveluun. Ostetaan autoja-myyntimies auttoi määrittelemään lähtöhinnan ja halvimman millä lähtee - hinnan, sitten pitivät sitä ilmoitusta sivullaan sen reilut pari viikkoa, hinta 300 euroa, ei yhtäkään kyselyä koko autosta, eikä mitään ilmoitusta siitä että myyntiaika loppui. Laitoin meiliä myyntiajan loppupuolella, että saisiko ilmoitukseen vielä lisättyä maininnan tuliteristä nastarenkaista, ei mitään vastausta. Olisin hyvin voinut jatkaa ilmoitusaikaa halvemmalla myyntihinnalla ja jollakin ilmoitussummalla, mutta ehkäpä eivät halua, että myyntiaikoja jatketaan, että lukijat saavat sen kuvan, että autot vaihtuvat (eli "myydään")... Sivustolta itse huomasin ettei auto ole enää myynnissä. En suosittele!

        Nyt laitetaan itse uutta ilmoitusta halvemmalla Nettiautoon ja toriin, ans kattoo kuinka käy...


      • Selvädiili

        Olipa huono tuuri kun ei mennyt kahdessa viikossa. Noita Audeja tosin tuntuu olevan nykyisin joka paikka täynnä että ei ihme jos ostajia ei riitä kaikille. Liikkeessä ilmeisesti riittää kiirettä ja sähköposteja satelee. Itse suosin aina soittamista koska sillä tavalla saa asiat heti selviksi. Ymmärsin että sinulla oli kahden viikon sopimus ja sitten ihmettelit kun ilmoitus poistui reilun parin viikon kuluttua.


      • Anonyymi
        Kokemuksia_2018 kirjoitti:

        Meillä oli Audi A6 tuolla tänä vuonna (2018) myynnissä sen pari viikkoa (myyntiapu-osiossa, koska eivät osta yli 200 tkm ajettuja lainkaan ja tämä meni hitusen yli). Kovasti kehuttiin että yleensä myyvät 2-4 vuorokaudessa, varsinainen myyntimies oli puhelimessa... Tokihan tuon tietää ettei aina niin käy, mutta melko pettynyt olen kuitenkin palveluun. Ostetaan autoja-myyntimies auttoi määrittelemään lähtöhinnan ja halvimman millä lähtee - hinnan, sitten pitivät sitä ilmoitusta sivullaan sen reilut pari viikkoa, hinta 300 euroa, ei yhtäkään kyselyä koko autosta, eikä mitään ilmoitusta siitä että myyntiaika loppui. Laitoin meiliä myyntiajan loppupuolella, että saisiko ilmoitukseen vielä lisättyä maininnan tuliteristä nastarenkaista, ei mitään vastausta. Olisin hyvin voinut jatkaa ilmoitusaikaa halvemmalla myyntihinnalla ja jollakin ilmoitussummalla, mutta ehkäpä eivät halua, että myyntiaikoja jatketaan, että lukijat saavat sen kuvan, että autot vaihtuvat (eli "myydään")... Sivustolta itse huomasin ettei auto ole enää myynnissä. En suosittele!

        Nyt laitetaan itse uutta ilmoitusta halvemmalla Nettiautoon ja toriin, ans kattoo kuinka käy...

        Olen varmaan saman ajan yrittänyt ottaa yhteyttä ostaakseni erään auton, mutta eivät halua vastata 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen varmaan saman ajan yrittänyt ottaa yhteyttä ostaakseni erään auton, mutta eivät halua vastata 😅

        Kannattaa laittaa arvostelu rohkeasti googleen. Siellä se ei katoa massaan, vaan muistuttaa kauppiasta ikuisesti antamastaan palvelusta.


    • TartuTilaisuuteen.Rohkea

      Eikös tuo ole myytävänä koko liike?

      • sdhjk

        Ei vuokratiloja vuokralainen voi myydä. Ja toisekseen, autoliikkeen perustamiseen ei kannata ostaa vanhaa liikettä tai toimintaa, kun uuden oy:n perustaminen maksaa 2500euroa.


      • hitosti.kysyntää
        sdhjk kirjoitti:

        Ei vuokratiloja vuokralainen voi myydä. Ja toisekseen, autoliikkeen perustamiseen ei kannata ostaa vanhaa liikettä tai toimintaa, kun uuden oy:n perustaminen maksaa 2500euroa.

        Kyllähän menestyvä miljoonabisnes kannattaa aina ostaa.


    • ostetaankäteisellä

      Ostin auton - se oli hyvä. Myin käytön jälkeen merkkiliikkeeseen. Kannattaa huomioida hinnat. En tiedä onko liike enää myynyt niin halvalla kuin aiemmin - vai meneekö vanhalla maineella.

      • MenenHetiKaupoille

        Ihan hyvä mainospuhe.


      • ostetaankäteisellä

        Jobbari ei käytä juurikaan ostamiaan autoja ja huijaa kaupoissa. Minä tein rehellisen kaupan - Ostin auton - se oli hyvä. Myin käytön jälkeen merkkiliikkeeseen.


    • Ingengör_

      Se on kyllä hyvä, että täällä kirjoittavat ihmiset ymmärtävät nimimerkin tarkoituksen. Se siis kertoo kirjoittajastaan, kuten vaikkapa tapauksessa nimimerkillä YleinenVitsi.

    • PierePascal

      Ihmisen psyyken täytyy olla hyvin hauras, jos häiriintyy pienestä mainoksesta. Tai sitten valittaja on ollut häiriintynyt jo aikaisemmin. Maailmalla toilet advertising on erittäin yleistä. Häiriintyneen ei siis kannata lähteä ulkomaille. http://pr-press.it/wp-content/uploads/2015/10/bathroom-stall-advertising-collection-restroom-ads-at-bars-and-restaurants1.jpg

    • Liike.Myynnissä

      Itse en ole koskaan tavannut ketään joka sieltä olisi auton ostanut, enkä
      Vieläkään en ole tajunnut, miten autoja pystyy myymään niin halvalla.

      • Autoilevakaupunkilainen

        Ostin sieltä auton 3 vuotta sitten 5000 eurolla ja olen tyytyväisenä ajellut. Kävin siellä kun muissa liikkeissä ei saanut mitään palvelua. Aion käydä uudestaankin kun tulee tarve.
        Rehellisesti möivät siinä kunnossa kun oli, juuri katsastettuna ja kahdet renkaat.


      • etköyhtäänhäpeä

        Köyhille ja tyhmille (josta köyhyys johtuukin) on tyypillistä tahattomat naurunhörähdykset, jatkakaa, suut auki niinkuin joka paikassa pyörittekin.


    • Kannatan

      Eikö se ole asiakkaiden etu jos he tekevät kauppoja niin pienellä siirrolla että palkkojen ja muiden kulujen jälkeen firmaan ei jää paljoa ylimääräistä voittoa, eli he ostavat hyvään hintaan ja myyvät edullisesti? Ei kai kaikkien tarvitse olla ahneita.

      • Auton.liikkeestä.ostanut

        Edellinen kommentti liittyikin yrityksen myyntihintaan, eikä ottanut kantaa, onko vai eikö ole asiakkaiden etu. Tässä tapauksessa ei ole kyllä asiakkaidenkaan etu, sillä yrityksellä ei ole varaa antaa hyvitystä tai perua kauppoja, mikäli esim. moottori hajoaa. Eli suomennettuna yrityksellä ei ole varaa palvella asiakkaitaan parhaalla mahollisella tavalla. Tällainen ei todellakaan voi olla asiakkaan etu. Ei varsinkaan, jos myytävä kalusto on ainoastaan siksi halpaa, että se on sontaa.


      • ostetaankäteisellä

        No ei ne kalliilla myyvät liikkeetkään mitään korvaa mielellään tai ilman tappelua. Tässä tapauksessa moottoriremontin hinta on säästetty jo ostaessa!


      • EriFirmanPomo

        Voitto ja kassan arvo ovat 2 ihan eri asiaa. Kassassa voi olla vaikka sata miljoonaa rahaa vaikka paperilla tulosta ei tehtäisi senttiäkään.


    • Äläolekade

      "Tässä tapauksessa ei ole kyllä asiakkaidenkaan etu, sillä yrityksellä ei ole varaa antaa hyvitystä tai perua kauppoja, mikäli esim. moottori hajoaa."

      Mistä tiedät, ettei liike ole antanut hyvityksiä asiakkailleen vaikka kuinka monta kertaa? Yritys ei ole kuluttajariitalautakunnan mustalla listalla, eli se on siis hoitanut kaikki velvoitteensa. Tai ehkä heidän autonsa ovat niin hyviä, että reklamaatioihin ei ole ollut tarvetta.

      " Ei varsinkaan, jos myytävä kalusto on ainoastaan siksi halpaa, että se on sontaa."

      Kuten joku aikaisemmin jo totesi, ko. liikkeen autot löytyvät usein seuraavalla viikolla kalliimmalla muista liikkeistä, joista osa on merkkiliikkeitä. Eli väitteesi ei pidä siltäkään osin paikkaansa.

      Mutta tämän "keskustelun" tarkoitus olikin vain yrittää mustamaalata tuota autoja halvalla myyvää liikettä. Ilmeisesti halvalla myyminen harmittaa jotakin kilpailijaa kovasti.

    • Harhaiselle

      Ainakaan minä en ole nähnyt tässä keskustelussa yhtään liikkeen edustajaa ja ainoa joka täällä herjaa on palstan vakiohäirikkö.

    • Todella hyvä liike ja suorastaan halvat autot.

    • WCtilat

      Onko tarroja näkynyt?

    • Mahtava.liikevaihto

      Eikös se tehny viime vuonna huikean tuloksen?

      • EVV4

        Eikös liikkeestä ollut myynti-ilmoitus jossain vaiheessa?
        Kyllä tällä hetkellä Kamux, SaKa ja autoverkkokauppa jyräävät niin, ettei ole väliä mitä tämä liike tekee.
        Itse en murehdi, miten heillä menee, enkä sitä mitä heillä on myynnissä. En ostaisi heiltä yhtään mitään vaan menisin ihan muihin liikkeisiin, kiitos valinnanvaran.


      • Ahdistusonkova

    • Upeaatoimintaa

      Harvalla on varaa tuollaiseen hyväntekeväisyyteen. He siis ostavat reilulla hinnalla ja myyvät halvalla. Ei ihme että tuota autoliikettä seuraa Facebookissa yli 13 000 ihmistä.

      • Ruahahahahaaaa

        Niin läpinäkyvää!


    • Hyväähalvalla
    • Sattumaltaluk

      Sen verran lukihäiriö en, että päädyin palstalle. Ostetaa nauhoja. Rupesin hymyilyttää. Tai liikaa lukenut Fingerporia

      • Lehmälä_vai_navetta

        En ymmärtänyt?!? vai tarkoititko kenties: ostetaaNAUTOJA
        eli lehmiä. Jos et niin terveiset kuitenkin landelta ja hyvää viikonloppua!


    • mäystinmarkkinat

      Eikai tää ole mikään mäystin liike?

    • Makeisia
    • mat.hew

      Surkeampaa liikettä tuskin on.

    • mat.hew

      Unohdin sanoa että olen kilpailija ja en saa siksi myytyä ylihinnalla koska nuo myyvät niin halvalla.

    • Ihqkundih

      Tarkoitin siis että minä itse levittelen tuosta yrittäjästä sellaisia keksittyjä juttuja joiden avulla toivon kaikkien asiakkaiden kiertävän ko. liikkeen kaukaa ja tulevan ostamaan mieluummin minulta.

    • repikääsiitähuumoria

      Erikoistahan on se että tuon firman autot menee monesti "lasipalatsiin" 50% korkeammalla hinnalla myytäväksi. Muuttuuko auto romusta helmeksi yhdessä yössä?

      • sitten-uskotaan-kun

        tulee esimerkkejä näkyviin noista "lasipalatsiin" menoista 50% korkeammalla hinnalla.


      • gvkvkvkvir

        Minä tulkitsen lasipalatsit merkkiliikkeiksi, kuten Länsiauto, Rintajouppi, Mercedes benz, Veho jne. Tuski ovat ostaneet jobbareilta/pikkupuljuilta autoja. Heillä on oma asiakaskuntansa.


    • Löytyypaljon

      Lasipalatsit eivät osta jobbareilta eli pimeää kauppaa tekeviltä yksityishenkilöiltä. Sen sijaan lasipalatsit ostavat useinkin laillista kauppaa tekeviltä pienemmiltä liikkeiltä.

      Joku voisi sanoa Kamuxia lasipalatsiksi, onhan se sentään pörssiyhtiö. Lähes uusi Twingo SMA-733 on myyty Kamuxilta 27.04.2017. Trafin mukaan SMA-733 on tullut Kamuxille Ostetaan Autoja Autoliike Oy:ltä joka on sama kuin OstetaanAutoja.fi

    • Puhtoinentotuus

      Kirjoittelijoiden kategoriat:

      Kateelliset ja erittäin kateelliset.

    • Toi on varmaan suomen paras autokauppa.

      • OikeinKadehdittu

        Joo. Ei ole mikään ressukka, joka piilomainostaisi jossain suomi24 sivuilla.


    • otapaljonrahaa

      Juu , Muista ottaa vaan paljon rahaa mukaan kun tulet menestyjien kynnysten yli!
      Osta ja toimi.

    • Faktatpöytään

      Nimimerkki pettynyt223 taitaa olla vain kateellinen kilpailija, joka keksii tarinoita. Uskoisin enemmän yrityksen 14 000:tta Facebook-seuraajaa. Määrä on monta kertaa suurempi kuin useimmilla merkkiliikkeillä. Facebook-seuraajat eivät tule tyhjästä, vaan he ovat usein niitä tyytyväisiä asiakkaita.

      • KierränKaukaa

        Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.


    • Pautoilija-ate

      Suomen surkein autoliike

    • Kadehtivareppana

      Minusta se on Suomen surkein autoliike ja väitän, että siellä on töykeä palvelu. Kirjoitan näin, koska haluan mustamaalata tuota liikettä valehtelemalla.

      • Todellakinreppana

        Tämä kommentti todistaa surkeuden todeksi.


    • RainbowMaksalaatikko

      Ei voi suositella, ei sitten mitenkään.

    • RainbowMaksalaatikko

      Edellinen viesti jäi vähän kesken.

      En voi suositella mitenkään siksi koska edustan toista autoliikettä ja pelkään, että tämä liike vie minulta asiakkaat.

    • en.asioi.muualla

      Täytyy olla hyvä liike, kun niin moni huoltoasemakin sitä käymälänsä seinällä mainostaa.

    • Kaikkivaanilmaiseksi

      "...vaikka asiakas haki sen itse pois."

      Eli joku auto oli liikkeen tiloissa myytävänä ja liike maksaa liiketiloista vuokraa ehkä tuhansia euroja kuukaudessa.

      Pitäisikö liikkeen ja sen työntekijöiden tarjota oma työpanoksensa ja liiketilansa asiakkaille heidän autojensa myyntiä varten ilmaiseksi? Voisiko syy jonkin auton myynnin kestämiseen olla asiakkaan haluamassa liian korkeassa hinnassa?

    • Tyhjänpuhujaan

      Totuus sattuu!

    • AnttiSyrjä

      Ei se asunnonkaan välittäjä mitään maksa jos asunto ei kaupaksi mene !
      Onhan heilläkin kuluja isännöitsijän todistukset ym..vuokrat vähän suuremmat kuin ,ostetaanautoja.fi
      Heidän liikeensä on kauppakeskuksissa

    • Turhaavalitusta

      Asuntojen välittäjillä palkkiot ovat tuhansia euroja. Alle 300 euron palkkio on todella pieni, jos sillä saa autonsa myyntiin autoliikkeeseen. Onhan siinä valtava ero lukemattomien asioiden suhteen verrattuna siihen, että yksityinen yrittää myydä autoa itse.

    • StopStopStop

      Tyhmää maksaa liki 300 tyhjästä.

    • Yksityisellävaikeaa

      Hommaa sitten itse jostakin autohalli ja työntekijät hoitamaan autosi myyntiä, jos luulet saavasi ne ilmaiseksi.

      Vai yritätkö kuitenkin myydä itse vesisateessa parkkipaikalla ilman mahdollisuutta vaihtoauton ottamiseen, rahoituksen järjestämiseen tai mihinkään muuhunkaan autoliikkeen etuun? Puhumattakaan autoliikkeen paljon paremmasta näkyvyydestä, päivystämisestä, know-how:sta jne.

    • Tarut

      En suosittele kenellekään. Emme odottaneet ihmeitä vaan ihan tavallista automyyntiä, jossa auto menisi kohtuullisessa ajassa kohtuudella kaupaksi. Todella kovat olivat puheet, palvelualttius ja kaikki hienoa. Kertoi että keskimääräinen myyntiaika on hänellä 7 vrk ja nyt keväällä on tosi kova kysyntä, ja että hänellä saattaa olla omissa vakiasiakkaissaan myös potentiaalisia ostajia. Olisin toivonut että hän on alan asiantuntija ja tietää mitä autosta pyytää. Todellisuudessa hinnoitteli automme yli, eikä se luonnolisestikaan mennyt, sitten oli parin viikon päästä valmis ostamaan sen puolella pyyntöhinnasta. Tietenkin sitä pitäisi itse kartoittaa hinnat ja kyseenalaistaa, mutta kun lähtökohtaisesti ajattelee että ihmiset on rehellisiä ja rehtejä, tuli kyllä lopulta huijattu olo. Siinä meni monta sataa kuin tuhka tuulee. Olisi pitänyt viedä paikkaan jossa laskutetaan vasta jos auto on myyty. Tietenkin mitäs menin luottamaan. En suosittele tätä kovien puheiden vähien tekojen miestä ja hänen yritystään kenellekään.

    • Velkainenautoko

      " Olisin toivonut että hän on alan asiantuntija ja tietää mitä autosta pyytää."

      Liikkeen sivuilla näyttää lukevan, että "myyjä saa päättää auton hinnan itse."

      Oliko autossasi niin paljon velkaa, että sitä ei voinut myydä halvemmalla?

      Onhan noilla sivuilla myös paljon tietoa ko. palvelun kautta myydyistä autoista rekisterinumeroineen, eli aika moni on ollut tyytyväinen. Keskiarvo myyntiajoissa ei tietenkään ole lupaus sinun autosi myyntiajasta, vaan autosi voi mennä keskiarvoa nopeammin tai hitaammin.

    • Hyvä liike, kuten fasebook-tykkäyksetkin todistavat.

    • Hyväntekeväisyyttä

      Mikä muu autoliike myy autoja 300 euron katteella?

      Eiköhän ne katteet ole muilla yleensä useissa tuhansissa.

    • SannaTuuli

      Ei ihme, että kauppa käy rivakasti. On niin hyvä palvelu, suorastaan naurettavan alhaiset hinnat. Autot priimakuntoisia ja virhevastuu toimii.
      Suosittelen!

    • kksss

      Ei ihme, ettei kauppa käy rivakasti. On niin paska palvelu, suorastaan naurettavan korkeat hinnat. Autot paalikuntoisia ja virhevastuu ei toimi.
      En suosittele!

    • Avensis05

      Kaveri myi autonsa tuonne ja sai ihan asiallisen hinnan, kolme tonnia. Pyysivät siitä vain 900 euroa enemmän kuin maksoivat ja myivätkin nopeasti.

      • ostetaannautoja.fi

        Kiva pikku piilomainos. 😂😂


    • Paljontyytyväisiä

      14 000 seuraajaa Facebookissa! Edes merkkiliikkeillä ei ole yleensä kuin muutama tuhat seuraajaa.

      • Anonyymi

        ......eikä Lidlillä ole yhtään, vaikka niissä käy miljoona ihmistä päivittäin!

        Kuinka moni rupeaa fanittamaan lähiönsä Lidliä maidon oston jälkeen?
        Kyllä se on auton kanssa sama juttu: auto ostetaan ja ajetaan kotiin, ja that's it!


    • SONTAHAISEE

      Surkeampaa puljua ei voi olla.

    • Qashqai

      Hyvin asiatonta ja töykeää palvelua juuri soitettuani liikkeeseen. Yritetään myydä auto puhelimessa sitä näkemättä ja sitten aletaan vinoilla kun en moiseen luonnollisesti suostu. Muuton kertoi olevan meneillään toiseen osoitteeseen mikä tietysti aiheuttaa paineita ja kiirettä muttei tuollaisen pitäisi antaa vaikuttaa asiakaspalvelun laatuun.

      Suosittelen petraamaan asiakaspalvelua. Huono palaute nyt ainakin tästä asiakaskokemuksesta!

      • Qashqai

        Olen vain kateellinen kilpailija. Harmittaa jo ne kehutun liikkeen lukuisat facebooktykkäykset.


    • Autonasentaja

      "Hyvä idea" asiakkaalta alkaa painostaa autoliikkeen työntekijää muuttamaan aikatauluaan, jos toisella on muuttopäivä menossa. Ehkä kannattaisi ajatella tilannetta toisinpäin että miltä itsestä tuntuisi vastaava painostus.

      • Qashqai

        Suosittelen ottamaan ohjenuoraksi "asiakas on aina oikeassa" -mentaliteetin, eli vaikka asiakaspalvelijana joudutkin joskus sanomaan ei, niin voit tehdä sen kauniisti pahoittamatta asiakkaan mieltä, se ei maksa mitään ja sataa kyllä omaan laariinne jatkossa. Ei vaadi paljoa oikeasti.

        Mielestäni en painostanut, harmitti vaan valmiiksi kun aikataulut eivät natsanneet ja ehdotukseni tulla katsomaan autoa ei sopinut, siihen myyjän kommentti "voithan sinä katsella noita kymppitonnin Qashqaita toisista liikkeistä" olisi saanut jäädä sanomatta. Sen sijaan ystävällinen ei ja pahoittelu aikataulujen sopimattomuudesta olisi ollut oikea tapa toimia. Ei iso juttu mutta jätti itselleni huonon maun.

        Hitunen nöyryyttä siihen asiakaspalveluun paineen allakin kannattaa, vaikka voi tuntua joskus hankalalta.


    • Hetimullekaikkitännenyt

      Liikkeen pitää siis nöyristellä asiakasta ja myöntyä hänen vaatimuksiinsa, vaikka liike myisi kymppitonnin autoa monta tonnia halvemmalla.

    • Voisurkeutta

      Koko ajan sama yhden yrittäjän mustamaalaaja höpöttää jostakin viisi vuotta vanhasta mainostarrasta ja väittää, että jonkin liikkeen edustaja vaivautuisi keskustelemaan hänen kanssaan edes netin kautta.

    • Sisar_aurinkoinen

      Niin ihana liike, todella miellyttävä palvelu, erittäin hienokuntoiset ja halvat autot.
      Epäilemättä virhevastuukin toimii hyvin. Ehkä Suomen paras!

    • Ikionnellinen

      Kiitos sille joka nosti tämän ketjun uudelleen ylös, sain autoni myytyä tuonne hyvään hintaan ja hakivat vielä kotipihasta.

    • Onneavaan

      Olen välillä seuraillut tätä ketjua ja tullut siihen johtopäätökseen, että kyseessä on varmasti erinomaisen hyvä liike. Sehän sitten harmittaa jotakin kilpailijaa niin kovasti, että hän massapostittaa samaa typerää vessaviestiään tähänkin ketjuun kymmeniä kertoja.

    • ei.tullu.kauppoja

      Äsken liikkeeseen soittaneena suuhun jäi melko lailla paska maku. Kaveri ei tiedä itsekkään mitä autoja myy ja millä hinnalla. Ei selkeestikkään keskity puheluun lainkaan, kun kyselee samoja asioita 3-4 kertaan. Sen sijaan, että olisi potentiaalisen ostoehdokkaan ottanut tosissaan totesi että kannattaa varmaan mennä muuhun autoliikkeeseen kattelemaan autoja, kun oli ripittänyt vaihtoautohinnoista ja kuinka heillä ei ole katteita mihinkään.
      Puhelun jälkeen päällimmäinen ajatus: "Mitä äsken just tapahtu?!" Näin taidan kyllä tehdäkkin.

    • ei.tullu.kauppoja

      Nyt sit sama kaveri soitti vielä takaisin, kun "oli jäänyt numero puhelimeen talteen" ja mietti oliko kyse auton ostamisesta vai myymisestä. Totesin ettei edellisen puhelun perusteella taida kumpikaan onnistua tässä liikkeessä, jolloin kaveri haistatti pitkät ja löi luurin korvaan.

      Toivottavasti muiden kokemukset ovat parempia :)

    • eikannatauskoakaikkea

      Kaikenlaisia satuja ne kilpailijat keksiikin. Ilmeisesti se närästää että joku muu myy niin paljon halvemmalla .

    • Niinmetsävastaa

      "Toivottavasti muiden kokemukset ovat parempia"

      Eiköhän niitä parempiakin kokemuksia ole, ainakin päätellen liikkeen 16 000:sta Facebook-tykkääjästä.

      Kuinka monta Facebook-tykkääjää sinulla on?

    • EiOstopakkoaOnnex

      Huonompaa palvelua tuskin mistään voi saada.

      • Josymmärrät

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.


    • KATKERAVÄTYS

      Omanlainen ennätyksensä se on sekin, kun on huonoin "liike".

    • Päivänpähkis

      Kumpaa uskoisin enemmän? Liikkeen kuuttatoistatuhatta Facebook-tykkääjää, vai ko. firmaa netissä anonyyminä haukkuvaa kilpailijaa? Hmmm...

      • Anonyymi

        Vaikkaampa että 50 autoa kuukaudessa myyvä liike ei ole kilpailija kenellekkään.. ”Seuraajatkin” on haalittu myymällä arvottomia romuja facebookissa.


    • Jounistajohniksi

      On siinä "liikkeellä" ainakin helekutin tyhmä nimi!

    • asasdxsa

      Tarjosin käytettyä vähän ajettu yli 10v vanhaa autoa. Tarjosi 50% vähemmän mitä sain todellisuudessa.

      Eli myymällä auton saat huomattavasti paremman hinnan

    • Romutpaaliin

      Tarjosit yli 10 vuotta vanhaa autoa? Ei kai mikään autoliike enää mitään rahaa sellaisesta maksa. Veisit sen vain suoraan purkaamoon etkä kiusaisi romusi kanssa autoliikkeitä.

    • Josite

      Eli jos nyt ymmärrän oikein; liike myy kulkineen halvalla eli huomattavasti alle markkinahinnan, mites toi ostopuoli sitten? Joko kassa on kunnossa tai SPR sponssaa. Haetaan myyjää, palkka 3-8 tonnia, mistäs toi liksa sitten tulee, sosiaalikuluisena kun on tuplat.. Myykää ihmiset autonne itse vaan, hintalappu oikeaksi niin kauppa käy. Ja seuraava vaikka tuontina jossei kulmilta löydy.

      En ole itse asioinut k.o. liikkeessä mutta ylläolevat kirjoitukset vain ihmetyttivät. Ja mikäli tuosta tuloksellisesti kannattamattomasta yhtälöstäni löytyy virhe, voin luonnollisesti vaihtaa kantaanikin.

    • Matikka10

      Jos liike myy kuussa 40 autoa voitolla ja 10 autoa tappiolla, niin sehän on ihan hyvä kaikille.

      • Anonyymi

        Varsinkin kun liike myy ilman virhevastuuta.


    • Anonyymi

      Siinä on ympäristössä kunnon liikkeitä, kannattaa asioida niissä.

    • Anonyymi

      Liike a ostaa auton 5000:lla ja myy sen nopeasti 6000:lla.

      Liike b ostaa vastaavan auton 5000:lla ja myy sen pidemmässä ajassa 8000:lla.

      Liike a:lla on toiminnassaan pienemmät kiinteät kulut kuukausitasolla, ja se myy enemmän autoja kuin b. Siksi myös a:lle jää voittoa, vaikka asiakkaat saavat ostaa sieltä halvemmalla. Liike b on vain laiskempi ja ahneempi.

    • Anonyymi

      Kilpailijako se siellä satuilee? Ko. liikkeen sivuilla on asiakkaiden kokemuksia omilla nimillään ja autojen tiedoilla sekä kuvilla.

      Jos joku auto on myynnissä pidempään, niin sehän on ihan normaalia vaihtelua. Keskimääräinen myyntiaika ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki autot myytäisiin juuri siinä keskimääräisessä ajassa. Yhden auton myyntiaika voi olla päivissä ja toisen viikoissa, niinhän se menee joka paikassa.

    • Anonyymi

      Mitään positiivista ei voi sanoa.

    • Anonyymi

      Minulla on hyvät kokemukset, vaikka oli harrasteauto niin löysivät ostajan viikossa ja maksoin koko palvelusta alle 300.

    • Anonyymi

      Ostin tuosta liikkeestä ensimmäisen autoni 8 vuotta sitten ja toisen autoni viime vuonna ja kaikki on mennyt hyvin.

    • Anonyymi

      Netissä kuka vain voi koettaa mustamaalata milloin ketäkin yrittäjää anonyyminä. Usein asialla on joku kilpailija. Nimettömillä arvosteluilla ei tietenkään ole mitään arvoa.

      "Olen tästä keskustellut muutaman kollegan kanssa ja jakoivat saman varsin negatiivisen yleiskuvan."

      Tuossa edelläkin siis "kollega" haukkuu kilpailijaansa raukkamaisesti nimimerkin takaa.

    • Anonyymi

      "Nimettömillä arvosteluilla ei tietenkään ole mitään arvoa"

      Mitä muutakaan voi tehdä jos yritys on piilottanut arvostelut, joihin omalla nimellään voi arvosteluja jättää? Miksihän nämä on piilotettu? Yritys varmasti itse tiedostaa myös palvelunsa surkeuden ja nyt sitä yritetään kaikin mahdollisin keinoin peitellä netissä. En tiedä pitäisikö itekä vai nauraa. Onko siellä kielletty kehittämästä omaa toimintaa?

    • Anonyymi

      Jos yrityksellä on 10 kertaa enemmän seuraajia Facebookissa kuin muilla autoliikkeillä keskimäärin, niin ei se varmasti ihan huono ole.

      • Anonyymi

        Miten helvetissä sä jaksat jauhaa jostain tykkääjistä feisbuukissa?
        Yrityksen lukuja tutkimall näkee et hommat tehään ihan päin helvettiä. Miksi google-arvostelut on piilotettu? Miksi siellä on niin paljon negaa jos liikkeellä on niin paljon tykkääjiä fbssä? Jokin ei täsmää


      • Anonyymi

        Tyhmempikin tajuaa että tyyliin "Arvomme ämpärin kun 10000 tykkääjää tulee täyteen" tavalla hankituilla tykkäyksillä ei ole minkään valtakunnan arvoa. Eivät kerro asiakastyytyväisyydestä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Kylläpä joku käyttää paljon energiaa yhden yrittäjän haukkumiseen. Ehkä hänen kannattaisi kiinnittää huomiota omaan käyttäytymiseensä ennen kuin syyttelee muita.

    • Anonyymi

      Ihmisten määrä Facebookissa on fakta. Tänne nimettömänä kirjoitetut räksytykset ovat kilpailijan keksimiä herjauksia.

    • Anonyymi

      Taas siellä näyttää olevan autoja puoleen hintaan verrattuna muiden hintoihin vaikka ovat hyvän näköisiä ja juuri katsastettuja. Ei ihme että kilpailijoita kenkuttaa.

    • Anonyymi

      Viimeusin google-arvostelu oli aika tylyä luettavaa, enkä ihmettele että nyt niitä ei enää näe. Yritän saada arvostelun kokonaan kopioitua ja laitan sen tänne luettavaksi. En ihmettele että arvostelut on hävinneet

      • Anonyymi

        Aika moni muukin oli aika tylyä luettavaa ... mutta asiakas on aina väärässä :-) Itse asiassa yksi kaistapäisimmistä google-arvosteluketjuista mitä vastaan tullut ...


    • Anonyymi

      Selvästi koko ajan sama häirikkö tehtailee negatiivisia arvosteluja kateuksissaan.

    • Anonyymi

      Moukkamaisempaa palvelua saa hakemalla hakea.

    • Anonyymi

      Ymmärrätkö mitä tarkoittaa mustamaalus? Entä kunnianloukkaus? Herjausviesti?

      Jos palvelu on asiakkaan mielestä surkeaa, on todennäköisesti palvelu ollut normaalia huonompaa. Ei tällaisen asian ääneensanominen ole mitään mustamaalausta. Kunnianloukkaus edellyttää valheellisen tiedon levittämistä. Tällaisesta asiasta rikosilmoituksen tekeminen herättää kysymyksen, että miksi palvelua ei voida kehittää? Samankaltaista palautetta on jo vuosien takaa, valehtelevatko siis kaikki?

      Voisko joku kuvitella esimerkiksi Laakkosen tulevan Suoli24 keskustelufoormuille ilmoittamaan tehneensä rikosilmoituksen? Aika huvittavaa.

    • Anonyymi

      Erittäin asiallista palvelua. Tämä liike antoi parhaan tarjouksen autostamme. Todella mukava paikka ja tulen uudelleenkin käymään joko myynnin tai ostamisen merkeissä.

    • Anonyymi

      Kiitos nimimerkki "Teppo", teidät kyllä mistä. Olet hieno ihminen :)

    • Hei!

      Ostetaan Autoja Autoliike Oy vastaa Suomi24:n Ylläpidon ohjeiden mukaisesti.

      Kiitos kaikille arvosteluista ja "arvosteluista". Olisi tietysti reilumpaa, jos valittaja kertoisi ainakin sen, että millä rekisterinumerolla olevaan autoon arvostelu liittyy. Jos henkilö ei ole oikesti edes tehnyt mitään kauppaa, niin kysehän voi olla vain kiusaamisesta ja tavoitteesta aiheuttaa yritykselle vahinkoa.

      Esim. aloitusviestin tapaus vaikuttaa täysin keksityltä. Jos jotain tuollaista olisi tapahtunut, niin yritys löytyisi Kuluttajariitalautakunnan mustalta listalta, mutta näin ei kuitenkaan ole.

      Jokaisella ihmisellä on omat odotuksensa palvelusta milloin missäkin. Jos palvelu ei vastaa kyseisen henkilön odotuksia, niin silloin on tietysti helppo asioida muualla. Miksi pitäisi jäädä märehtimän asiaa, kun vaihtoehtoja löytyy? Yhdelle joku palvelu ei kelpaa sellaisenaan, mutta toiselle se kuitenkin sopii.

      Jos puhutaan Myyntiapu-palvelusta, niin jo palvelun nimi kertoo sen, että kyseessä EI OLE Myyntitakuu. On kuitenkin selvää, että auton myynti suhteellisen nopeasti on huomattavasti todennäköisempää kaikkien liikkeen tarjoamien etujen kanssa, kuin yksityisen yrittäessä myydä autoa yksin.

      Kauppalehden mukaan keskimäärin vaihtoautot seisovat suomalaisten autoliikkeiden varastoissa yli kaksi kuukautta. Osa menee muutamassa päivässä, ja joidenkin myynti kestää useita kuukausia. Voidaan puhua vain keskimääräisistä myyntiajoista, ja ne vaihtelevat hyvin paljon eri liikkeiden välillä. Kukaan ei voi varmuudella sanoa etukäteen, että minä päivänä mikäkin auto tullaan myymään.

      Ostetaan Autoja Autoliike Oy on välittänyt useita satoja asiakkaidensa autoja, ja suurin osa asiakkaista on täysin tyytyväisiä. Heidän kokemuksiaan lukee yrityksen Palaute-osiossa. On epätodennäköistä, että Suomesta löytyisi yhtään yrittäjää, jolla ei olisi lainkaan tyytymättömiä asiakkaita.

    • Anonyymi

      Kummasti ääni muuttuu kellossa, kun astutaan nimellä keskusteluun.

      Valitettavasti viestistä edelleen heijastuu kykenemättömyys ymmärtää palvelunne heikkous. Argumentit ovat nopeasti luettuna ihan fiksuja, mutta ne eivät kestä tarkempaa tarkastelua.

      "Esim. aloitusviestin tapaus vaikuttaa täysin keksityltä. Jos jotain tuollaista olisi tapahtunut, niin yritys löytyisi Kuluttajariitalautakunnan mustalta listalta, mutta näin ei kuitenkaan ole."
      Vertauskuvallisesti voisi kysyä, että ovatko kaikki murhaajat vankilassa?

      "Jokaisella ihmisellä on omat odotuksensa palvelusta milloin missäkin. Jos palvelu ei vastaa kyseisen henkilön odotuksia, niin silloin on tietysti helppo asioida muualla. Miksi pitäisi jäädä märehtimän asiaa, kun vaihtoehtoja löytyy?"

      Olisko vaikka siksi, että ihmiset maksavat suhteessa oman autonsa hintaan erittäin merkittävän osan palvelusta, jolloin he myös olettavat saavansa laadukasta palvelua vastineeksi?

      "Jos puhutaan Myyntiapu-palvelusta, niin jo palvelun nimi kertoo sen, että kyseessä EI OLE Myyntitakuu." Kirjoittakaa tämä isolla palvelun ehtoihin.

      "Kauppalehden mukaan keskimäärin vaihtoautot seisovat suomalaisten autoliikkeiden varastoissa yli kaksi kuukautta. Osa menee muutamassa päivässä, ja joidenkin myynti kestää useita kuukausia. Voidaan puhua vain keskimääräisistä myyntiajoista, ja ne vaihtelevat hyvin paljon eri liikkeiden välillä. Kukaan ei voi varmuudella sanoa etukäteen, että minä päivänä mikäkin auto tullaan myymään."

      Kauppalehden tilastoilla ei ole mitään merkitystä, jos itse väitätte autojen näin: "Oikein hinnoitellussa autossa keskimääräinen myyntiaika on 5-7 päivää. Usein autot menevät kaupaksi jo 2-3 päivässä."

      "On epätodennäköistä, että Suomesta löytyisi yhtään yrittäjää, jolla ei olisi lainkaan tyytymättömiä asiakkaita."
      Tämä on sinänsä ihan totta, mutta kyse on siitä millä suhteella tyytyväiset versus tyytymättömät jakautuu.

      Kertokaa vielä, että miksi google-arvostelut piilotettiin? Miksi arvosteluiden vastaukset teiltä sisälsivät suoria valheita? Miksi arvosteluihin vastattiin erittäin aggressiivisesti?

      • Anonyymi

        Kohta tämäkin totuus poistuu.


      • Anonyymi

        Tähän voisi vastata, että itse kun ostin auton tuolta ja ei mennyt niinkuin piti ja otin yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, niin kyllä siellä oli tietoja kyseisestä liikleestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voisi vastata, että itse kun ostin auton tuolta ja ei mennyt niinkuin piti ja otin yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan, niin kyllä siellä oli tietoja kyseisestä liikleestä.

        Tätä yritystä ei löydy Kuluttajaviraston julkiselta Mustalta listalta, eli väitteesi ovat pötyä.


    • Hei!

      Vastaus nimimerkille Anonyymi.

      Eikö olisi järkevämpää keskustella suoraan kohteen kanssa? Miksi olet juuttunut yhteen autoliikkeeseen ja sen herjaamiseen? Jos tämän yrityksen palvelu ei kelpaa jollekin, niin normaalisti sellainen henkilö vain asioi muualla.

      "Oikein hinnoitellussa autossa keskimääräinen myyntiaika on 5-7 päivää. Usein autot menevät kaupaksi jo 2-3 päivässä."

      Ostetaan Autoja Autoliike Oy:n kohdalla yllä lukeva pitää paikkansa. Suuri osa autoista menee vanhoille asiakkaille jopa samana päivänä kun ne tulevat. Usein autoista ei tarvitse tehdä edes ilmoitusta, koska niille on jo valmis ostaja.

      Jotkut autot menevät ilmoituksilla 2-3 päivässä, toiset 5-7 päivässä, ja muutama auto kuukaudessa voi olla myynnissä 2-3 viikkoa. Edellä kerrotuilla luvuilla päästään juuri tuohon vajaan viikon keskiarvoon.

      Kuten jo edellä on kerrottu, kukaan ei voi sanoa etukäteen varmaa myyntipäivää yhdellekään autolle. Jos jonkin auton myynnissä on kestänyt 3 viikkoa, niin silti 5-7 päivän keskiarvo on edelleen voimassa äsken kerrotuilla ajoilla. Auton myyntiä voi hidastaa esim. iso ajomäärä, ulkoasun virheet tai ns. pikkuviat, jotka ovat paljon ajetuissa autoissa tavallisia.

      Yksi häirikkö voi massapostittaa yhden tähden Google-arvosteluja vaikka 10:llä eri nimimerkeillä avaamillaan tileillä. Google ei tarkista henkilöllisyyttä. Yritystämme "arvostellut" henkilö käytti mm. nimerkkejä Pekka, veto h. ja Henri M. Kukaan ei voi tietää, että kuka tai ketkä em. nimimerkkien takana yritystä oikeasti haukkuivat. Siksi arvostelut on poistettu.

      PS.
      Kuinka kauan ajattelit mustamaalata yritystämme tässä "keskustelussa"?

      Ystävällisin terveisin,

      Ostetaan Autoja Autoliike Oy

      • Anonyymi

        Negatiivinen palaute = herjaa, mustamaalausta.


      • Anonyymi

        Jälleen kerran väittämiä, jotka ovat täysin ristiriitaisia. Johdonmukaisuus on päivän sana.

        Osasitte vastata jokaiseen google-arvosteluun sellaisella tavalla, joka osoitti tiedän tietään mistä asiakaskokemuksesta puhutaan. Nyt kuitenkin väitätte, että kuka tahansa voi kirjottaa arvosteluja, eikä voida tietää kuka niitä kirjoittaa. Hyvin kyllä näytti voivan.

        Oliko arvostelujen piilottamisen syynä sittenkin kuitenkin liiallinen negatiivisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran väittämiä, jotka ovat täysin ristiriitaisia. Johdonmukaisuus on päivän sana.

        Osasitte vastata jokaiseen google-arvosteluun sellaisella tavalla, joka osoitti tiedän tietään mistä asiakaskokemuksesta puhutaan. Nyt kuitenkin väitätte, että kuka tahansa voi kirjottaa arvosteluja, eikä voida tietää kuka niitä kirjoittaa. Hyvin kyllä näytti voivan.

        Oliko arvostelujen piilottamisen syynä sittenkin kuitenkin liiallinen negatiivisuus?

        Onneksi ihminen voi pärjätä ilman tätä liikettä, kokeile sinäkin!

        Mene sellaiseen liikkeeseen, jonka kannattajien ei tarvitse tehdä juttuja, jotka ärsyttävät sinua.


    • Anonyymi

      Hienoja pahvikylttejä s-marketin ilmoitustaululla.

    • Anonyymi

      Miten ne voi koko ajan myydä autoja 50 prossan alennuksella?

    • Anonyymi

      Kaikista hauskinta on se, että tällä palstalla anonyyminä kirjoitetut kehut kyllä saavat jäädä, niitä ei pidetä turhina tai "feikkeinä".

      • Anonyymi

        Joo, positiivista palautettahan ei voi antaa 10:llä eri nimimerkillä. Ainoastaan negatiivista.


    • Anonyymi

      Ei voi kuin ihmetellä halpoja hintoja. Autot todella hyvä kuntoisia ja palvelu erinomaista, asiantuntevaa.
      Onko Suomen paras liike?

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Kamux, Saka, autoverkkokauppa ja Rinta-Jouppi myyvät koko ajan enemmän ja laittavat kilpailijat ahtaalle.
        Hinnat ja rahoitustarjoukset ovat kilpailukykyisiä, ja luotettavuus tekee kaupanteosta sitäkin helpompaa.

        Onneksi on varaa valita!


    • Anonyymi

      Ei ole mitään kokemusta. Itse olen pystynyt elämään ilman tuota kokemusta siitä asti kun tuo liike perustettiin ja enkä vieläkään ole nähnyt tarvetta ostaa heiltä autoa.

      Tässä rehellinen mielipide :)

      • Anonyymi

        Tämäkin kohta poistuu, ole huoleti :D


    • Anonyymi

      Rehellisen mielipiteen kirjoittaminen tästä liikkeestä on kiellettyä.

    • Anonyymi

      Miksi rikastuttaa jotain autohuijareita suomessa kun voi itse hakea sen paremman paaaaljooon halvemmalla ruotsista paremmilla varusteilla.

    • Anonyymi

      Missään muualla ei ole niin edullisia autoja, silti priimakuntoisia. Todella asiantunteva palvelu.

      T: viiden äiti

    • Anonyymi

      Kiva liike, nytkin siellä on kolme kampanjaa Facebookissa eli yksi saa ostaa hienon farmariauton eurolla, toinen saa neljän tonnin arvoisen auton 500 eurolla ja kolmannelle annetaan 500 euroa rahaa joululahjojen ostamista varten.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään kokemusta.
      Onneksi on muitakin liikkeitä, niin ei tarvitse vaivata päätä moisella.

    • Anonyymi

      Myyvät autoja joskus jopa alle puolella muiden hinnoista.

    • Anonyymi

      Tälle ressukkasukupolvelle ,
      joka on syntynyt ja tottunut ihan kaikkiin ilmaisiin pailveluihin
      , ilman vastetta saamaan kaikki ilman, mistään kun ei joudu maksaan,

      tekemättä mitään,
      kaikki mitä joutuu omasta pussista maksaan on nykyään heidän mielestä väärin,
      ihan sairas opittu asenne ,

      joka ei tietenkään toimi vanhojen autojen kanssa tietenkään,
      valitetaan ja kuvitellaan , että minulle kuuluu kaikki ja auton kulut sen myyjälle.

      Tästä tämänkin palstan jatkuva valitus,
      ja sairas ihmeellinen opittu pikkulasten itkeminen johtuu.

    • Anonyymi

      Meidän perheeseen on vuosien mittaan ostettu Ostetaan Autoja Autoliike Oy:stä yhteensä neljä autoa. Olemme olleet tyytyväisiä sekä autoihin että palveluun.

    • Anonyymi

      Mikähän lienee myyjien kielitaito?

    • Anonyymi

      Ainoa räksyttäjä on tämän autoliikkeen herjaaja.

    • Anonyymi

      Joku kilpailija yrittää valheilla mustamaalata tätä halvalla autoja myyvää liikettä.

    • Anonyymi

      Liike vaikuttaa käyttävän autoilmoituksiaan julkisilla kauppapaikoilla toimintansa markkinointiin. Yrityksen liikeidea lienee hankkia autoja edullisesti välitykseen muille liikkeille eli toimiminen käytettyjen autojen tukkurina. (Keskustelijoiden havainnot autojen liikkumisesta yrityksen myyntivarastosta muiden myyntiliikkeiden listoille kertovat juuri tästä toimintamallista.) Jos tämä arvio on oikea, toiminnan riskejä saa vähennettyä ottamalla autoja myyntitiliin tai muulla vastaavalla menettelyllä, esimerkiksi myymällä kuluttajille autonmyyntipalvelua. Joku kuluttajakin voi ostaa liikkeeltä jotain.

      Jokainen voi kokeilla ostaa tai päästä katsomaan jotakin poikkeuksellisen halpaa liikkeen ilmoittamaa kohdetta. Tämä on vaikeaa tai autolle on jo toiset kaupat neuvottelussa, mutta ilmoitus vain säilyy kauppapaikoilla markkinoimassa liikkeen brändiä, keräämässä myyntitarjouksia kuluttajilta liikkeelle - ja jotenkin kummallisesti samanaikaisesti vielä markkinoidaan sitäkin, että koko yritys on kaupan.

      • Anonyymi

        Eikö lähes kaikki ole myytävänä jos hinta on sopiva? Kerran ostin yhdestä toisesta liikkeestä auton jonka joku muu liike oli ostanut sieltä edellisenä päivänä ilmeisesti reilua tonnia halvemmalla kuin pyynti oli ja jättänyt sen myyntiin sinne eli ilmoitus ei ollut poistunut netistä. Maksoin itse hintalapun hinnan joka ei ollut mitenkään kallis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö lähes kaikki ole myytävänä jos hinta on sopiva? Kerran ostin yhdestä toisesta liikkeestä auton jonka joku muu liike oli ostanut sieltä edellisenä päivänä ilmeisesti reilua tonnia halvemmalla kuin pyynti oli ja jättänyt sen myyntiin sinne eli ilmoitus ei ollut poistunut netistä. Maksoin itse hintalapun hinnan joka ei ollut mitenkään kallis.

        Totesit ostaneesi toisesta liikkeestä kohteen, josta OstetaanAutoja ilmoitteli edelleen kuluttajille, että kohde on myynnissä heillä. Jos ymmärsin selostuksesi oikein, menettely on asia, josta esimerkiksi Nettiauto-ilmoittelualustalle on erikseen paikka raportointilomakkeessa, jolla voi tehdä ilmoituksia epäilyistä, että kauppapaikan sääntöjä olisi rikottu.

        Jos selostuksesi oli todenmukainen, se ilmentää, että mainitun yrityksen markkinointia voi esittelemässäsi yksittäistapauksessa moittia saatavana olemattoman tavaran markkinoinnista saatavana olevana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totesit ostaneesi toisesta liikkeestä kohteen, josta OstetaanAutoja ilmoitteli edelleen kuluttajille, että kohde on myynnissä heillä. Jos ymmärsin selostuksesi oikein, menettely on asia, josta esimerkiksi Nettiauto-ilmoittelualustalle on erikseen paikka raportointilomakkeessa, jolla voi tehdä ilmoituksia epäilyistä, että kauppapaikan sääntöjä olisi rikottu.

        Jos selostuksesi oli todenmukainen, se ilmentää, että mainitun yrityksen markkinointia voi esittelemässäsi yksittäistapauksessa moittia saatavana olemattoman tavaran markkinoinnista saatavana olevana.

        Lue se viesti uudestaan hitaasti. Ymmmärsit täysin väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue se viesti uudestaan hitaasti. Ymmmärsit täysin väärin.

        Totta, väärin meni.


    • Anonyymi

      Kaupungilla huhutaan, että isot bisnesmiehet käy kädenvääntöä kuka saa ostaa edullisesti koko menestyvän liikkeen. Sehän tuntuu olevan oikea kultakaivos.

    • Anonyymi

      Miten ne voi myydä 2015 Toyota Aygoa alle 5 tonnilla?

      • Anonyymi

        Tarjoudu koeajolle ja ostamaan auto, niin saadaan suoraa tietoa siitä, miten Aygo voidaan ilmoittaa mainitulla hinnalla.


      • Anonyymi

        Miten ne ei saa sitä kaupaksi edes tuolla hinnalla? Ai niin, onko edes myytävänä, pelkkä mainoskikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne ei saa sitä kaupaksi edes tuolla hinnalla? Ai niin, onko edes myytävänä, pelkkä mainoskikka.

        Aygon kuvat on otettu liikkeen tiloissa ja auto on heidän nimissään. Monet suomalaiset menevät ihan lukkoon kun hinta on tavallista halvempi. He maksavat mieluummin samanlaisesta muutaman tonnin enemmän ja luulevat kalliimman hinnan perusteella saaneensa paremman auton. Aygo on ilmeisesti hyvässä kunnossa kun se on äsken katsastettu.


      • Anonyymi

        Yksityiseltä saa puolet vähemmän ajetun, ehjän, liki samalla hinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityiseltä saa puolet vähemmän ajetun, ehjän, liki samalla hinnalla.

        Näytä minulle se uudemman korimallin eli vähintään vuoden 2015 Toyota Aygo 2450 eurolla. Itse löysin yksityiseltä sellaisen mutta enemmän ajetun 8000 eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä minulle se uudemman korimallin eli vähintään vuoden 2015 Toyota Aygo 2450 eurolla. Itse löysin yksityiseltä sellaisen mutta enemmän ajetun 8000 eurolla.

        Yksityiseltä et saa mitään takuuta. Maksat kaikki korjaukset itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä minulle se uudemman korimallin eli vähintään vuoden 2015 Toyota Aygo 2450 eurolla. Itse löysin yksityiseltä sellaisen mutta enemmän ajetun 8000 eurolla.

        Kukaan ei ole väittänyt hinnaksi 2450. Opettele lukemaan.

        Mieluummin kalliimmalla yksityiseltä, kuin paskasta joppariliikkeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei ole väittänyt hinnaksi 2450. Opettele lukemaan.

        Mieluummin kalliimmalla yksityiseltä, kuin paskasta joppariliikkeestä.

        Nyt sekotat asioita. Jobbari on pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö. Jobbariliike on samanlainen epäsana kuin sanapari tummahiuksinen blondi.


    • Anonyymi

      Itsellä ei ole kokemusta mutta tätä liikettä ei löydy Kuluttajaviraston mustalta listalta vaikka siellä on monia merkkiliikkeitäkin. Halvoista hinnoista huolimatta kuluttajansuojaan liittyvät asiat on siis hoidettu hyvin.

    • Anonyymi

      Ostin tuolta auton muutama kuukausi sitten ja hyvin on mennyt. Sain tietää liikkeestä kun luin tätä palstaa. Taitavat nuo haukkumiset olla peräisin muilta liikkeiltä jotka yrittävät kiskoa autoista kalliimpia hintoja.

    • Anonyymi

      Nyt ne jakavat Facebookissa 500 euroa kymmenelle ihmiselle!

    • Anonyymi

      "Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Puolituttu oli ostanut auton sieltä,"

      Ei mikään kysymys,

      niinkuin kaikki tällä palstalla,

      verhoiltuja mustamaalauksia ja syytöksiä kateellisilta,

      ei mitään oikeaa asiaa koskaan, piste.

    • Anonyymi

      Kyllä on aloittaja huolissaan lähimmäisen autosta, hienoa ja ritarillista.............

    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten myin autoni heille. Hakivat auton kotoani ja maksoivat heti. Voin asioida toisenkin kerran jos tulee aihetta.

    • Anonyymi

      Kilpailija haukkuu täällä nimimerkin takaa tätä halvalla autoja myyvää liikettä kaikilla mahdollisilla tavoilla ja valehtelemalla. Uskon enemmän liikkeen kymmeniätuhansia seuraajia Facebookissa.

    • Anonyymi

      Miten ne voi koko ajan myydä autoja puolet halvemmalla kuin muut liikkeet?

      • Anonyymi

        Liikkeille auton ostaminen on huomattavasti halvempaa kuin yksityiselle. Todennäköisesti myyvät aina silloin tällöin mainosmielessä -0 katteella auton pois.


      • Anonyymi

        Autoliike saa autoja yksityistä halvemmalla.
        Myyvät mainosmielessä sillon tällöin -0 katteella autoja.


    • Anonyymi

      Todella raivostuttavalta pelleilyltä vaikuttaa tämän liikkeen toiminta. 2vkoa koitin tavoitella myyjää, että pääsis katsomaan tuotteen ja tekemään kauppaa. Ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin. Sinä aika ko. auton hinta on vispannut n.4-2t€, ja nyt sitten jossain ihme tarjoushuutokaupassa. Luukuttaa autoa nettiauton etusivulla, mutta kaupankäynti ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Monet autoliikkeet laittavat narisijoilta kuulostavien kyselijöiden numerot muistiin eivätkä myy heille. Ei sitten tarvitse kuunnella seuraavaa puolta vuotta kitinää siitä että parin tonnin auto ei ollutkaan samanlainen kuin uutena.


    • Anonyymi

      Tuttu osti sieltä 2014 Mazdan 4 tuhatta halvemmalla kuin seuraavaksi halvin on Nettiautossa.

    • Anonyymi

      Olen yksi heidän 20 000:sta Facebook-tykkääjästään ja voin suositella.

    • Anonyymi

      Kylläpä jotain kilpailijaa näyttää harmittavan kun yksi liike myy niin paljon halvemmalla.

    • Anonyymi

      Megaluokan kasvuun tähtäävä yritys.

      • Anonyymi

        No, kohta on loppuvelka-autoja tarjolla pilvin pimein, kun alkaa koronaviruslomautukset.

        Sitten saa leasing- ja osamaksuauto halvalla!


      • Anonyymi

        Kamuxin ja SAKAn johtajilla puntit tutisee.


    • Anonyymi

      "Puolituttu oli ostanut auton "

      -Olet kyllä kova huolehtimaan maailman ongelmista, eikö käy raskaaksi?

      • Anonyymi

        Aivan, miksi muuten huolehdit "puolitutun ostoksista" Miksi???


    • Anonyymi

      Olitpa sitten ostamassa tai myymässä autoa, niin täällä tulet taatusti huijatuksi.

      • Anonyymi

        Ovatko ne tämän autoliilkkeen 20 000 Facebook-seuraajaa huijattuja? Veikkaanpa että he ovat tyytyväisiä asiakkaita. Vain kilpailijoilla on aihetta haukkua liikettä joka maksaa autoista hyvin ja myy ne pienellä siirrolla eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko ne tämän autoliilkkeen 20 000 Facebook-seuraajaa huijattuja? Veikkaanpa että he ovat tyytyväisiä asiakkaita. Vain kilpailijoilla on aihetta haukkua liikettä joka maksaa autoista hyvin ja myy ne pienellä siirrolla eteenpäin.

        Nyt on pakko tarttua kun Facebookin seuraajien määrä mainittu niin useasti.. Facebookkiin (kuten myös Youtubeen, Twitchiin yms.) saa ostettua hyvin edullisesti bottiseuraajia, joten seuraajien määrällä ei ole mitään merkitystä. Jos liiketoiminnan voitto on hieman yli 10t euroa vuodessa, niin en jaksa uskoa aitoon 20 000 facebook seuraajan määrään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko tarttua kun Facebookin seuraajien määrä mainittu niin useasti.. Facebookkiin (kuten myös Youtubeen, Twitchiin yms.) saa ostettua hyvin edullisesti bottiseuraajia, joten seuraajien määrällä ei ole mitään merkitystä. Jos liiketoiminnan voitto on hieman yli 10t euroa vuodessa, niin en jaksa uskoa aitoon 20 000 facebook seuraajan määrään.

        pahoittelut edelliseen.. ilmeisesti tappiota tekevä fima?
        https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/ostetaan-autoja-autoliike-oy/24191083/taloustiedot


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko tarttua kun Facebookin seuraajien määrä mainittu niin useasti.. Facebookkiin (kuten myös Youtubeen, Twitchiin yms.) saa ostettua hyvin edullisesti bottiseuraajia, joten seuraajien määrällä ei ole mitään merkitystä. Jos liiketoiminnan voitto on hieman yli 10t euroa vuodessa, niin en jaksa uskoa aitoon 20 000 facebook seuraajan määrään.

        Ehkä he vain eivät ole ahneita kun myyvät Mersuja ja muita autoja jatkuvasti puolella muiden hinnoista ja jopa yhdellä eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pakko tarttua kun Facebookin seuraajien määrä mainittu niin useasti.. Facebookkiin (kuten myös Youtubeen, Twitchiin yms.) saa ostettua hyvin edullisesti bottiseuraajia, joten seuraajien määrällä ei ole mitään merkitystä. Jos liiketoiminnan voitto on hieman yli 10t euroa vuodessa, niin en jaksa uskoa aitoon 20 000 facebook seuraajan määrään.

        Analytiikan mukaan ne 20000 Facebook-tykkääjää ovat aitoja ja määrä on kasvanut melko tasaisesti keskimäärin 3000:n lisäyksellä joka vuosi.


    • Anonyymi

      Miten tuollaisella puljulla voi olla reilusti velkaa?

      • Anonyymi

        Firman omavaraisuus on julkisten tietojen mukaan noin 80 % eli velan osuus ei ole suuri.


    • Anonyymi

      Tämä "firman" palvelu oli hyvin puutteellista, en voi suositella.

      • Anonyymi

        Saatat pettyä usein jos lähdet ostamaan autoa sillä asenteella että kaupan hoitaa sinua alempiarvoinen palvelija. En usko että sinuakaan suosittelisi asiakkaana kovin moni.


    • Anonyymi

      Miksi autoja ei saa testata vikakoodinlukijalla?

      • Anonyymi

        Ettei karu totuus paljastuisi.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti myyvät kaikki autot Suomen halvimmilla hinnoilla.

      • Anonyymi

        Jopa yhdellä eurolla myyvät katsastettuja autoja Facebookissa.


    • Anonyymi

      Tekevät pohjatarjouksia näihin yksityisille tarkotettuihin nettipalveluihin. Itsekin saanut. Autovex, autobotti, yms. Tietysti jollain on pakkomyyntitilanne ja on esim. tuomassa autoa. Varmaan siten saa itselle joustavamman katteen ja pääsee kilpailemaan hinnoilla.

      • Anonyymi

        Auton myyminen on täysin vapaaehtoista. Ei kannata loukkaantua jos joku esittää oman näkemyksensä hinnasta kun sitä kysytään.


    • Anonyymi

      "Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä? Puolituttu oli ostanut auton sieltä"


      On kyllä hienoa kun on noin huolissaan "puolitutun" elämästä.

      Hienoa kun on noin huolehtivainen lähimmäisen rakkaus säilynyt , komiaa.

      Oikein "kokemuksia" täällä kyselee, on kyllä , on.

    • Anonyymi

      oletkos tyhmä, siellä valmiiksi alennetut hinnat ja tarjouksessa ,olen itse ostanut sieltä auton muutamaa tonnia halvelmalla kuin muissa liikkeissä on ollut ,eikä moitetta .jos sulla 100-1500 euron auto hajoo niin totta osaat tehdä tarvittavat huollot oston jälkeen ,öljyt, nesteet ym.jos et osaa niin osta fillari

      • Anonyymi

        Ei hän nämä osaa kuin itkeä vuolaasti, sen ne osaa .


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä rivissä Skoda Superb 1.4 TSI ja Peugeot 3008 1.6 HDI, eikä millään meinaa mennä kaupaksi.
      Harmi, kun ei ole yhtään Hybridia/sähköautoa. Eihän tuollaisilla enää kukaan kauppaa tee. Diesel-Subarukaan tuskin on mikään myyntivaltti, kun kaikki haluaa taloudellisia autoja.

      Kokemusta ei liikkeestä ole, mutta ei kai sitä tulekaan ainakaan minun kohdalla, jos tarjonta on tuollaista. Heh

    • Anonyymi

      Ei mene Skoda, Pösö eikä Subaru millään kaupaksi. Onko kaupankäynti noin seisahtanut?

    • Anonyymi

      Skoda, Subaru ja Peugeot edelleen rivissä ainakin kolmatta viikkoa. Onko taika kadonnut, kun ei mene autot kaupaksi?

    • Anonyymi

      Ei siellä osata edes myyntikuvia ottaa.
      Aika paljon kanteluja tehty tuosta liikkeestä. Huikea menestyjä 🤣🤣

    • Anonyymi

      Myyvät Facebookissa katsastettuja autoja yhdellä eurolla. Joku oli saanut hienon Mersunkin lähes ilmaiseksi.

      • Ne hienot ja Halvat eivät varmasti löydy tuosta liikkeestä


    • Anonyymi

      Hondasta unohtunut kertoa ettei ilmastointi toimi.

      • Anonyymi

        Ilmastointi pitää huoltaa vähintään kolmen vuoden välein niin sitten taas toimii.


      • Anonyymi

        Maksoitko varausmaksun? Petos, jos et saa rahojasi takaisin...


    • Maksoin varausrahan 999e autosta kun en myyjää saanut päivän aikana tavoitettua.
      Ei olisi kannattanut .Ensiksi alkoi tyrkyttään 4000e kalliimpaa autoa .kun sanoin haluavani sen999e auton joka piti olla kakailla renkailla kesä ja talvi.niin talvi renkaat .kas ihmettä olivatkin ilman vanteita yks kaks.JOTEN KYSYIN VARAUS RAHANI PALAUTUSTA EIPÄ ONNISTUNUT. JOTEN EN MISSÄÄN NIMESSÄ SUOSITTELE LIIKETTÄ KENELLEKKÄÄN.

      • Anonyymi

        Jos tuote ei vastaa kuvausta, kyseessä on huijaus.


      • Anonyymi

        "sanoin haluavani sen999e auton joka piti olla kakailla renkailla kesä ja talvi.niin talvi renkaat .kas ihmettä olivatkin ilman vanteita"

        Auto oli siis luvatun mukaisesti kaksilla renkailla. Sinä olisit halunnut sen myös kaksilla vanteilla mutta sellaista ilmoituksessa ei kertomasi mukaan oltu luvattu.

        Omassa autossani on kalliit erikoisvanteet. En ole halunnut sijoittaa yli tonnia toisiin erikoisvanteisiin ja vaihdatan vanteet rengasliikkeessä muutamalla kympillä toisille renkaille. Aika moni muukin tekee samalla tavalla.

        Miksi maksoit varausrahan ennen kuin juttelit myyjän kansssa jolloin asia olisi selvinnyt?


    • Anonyymi

      Onko joku käynyt ihan liikkeessä paikanpäällä katsomassa 🤔

    • Anonyymi

      Ok liike.

    • Anonyymi

      198 poistettua viestiä 🤔

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Asiakas on tuon lehtijutun mukaan ostanut 8000-11000 euron arvoisen auton 5000 eurolla ja sitten rikkonut sen laiminlyömällä auton huoltamisen. Tämän jälkeen asiakas on vaatinut liikettä ostamaan asiakkaan rikkoman auton takaisin samalla hinnalla kuin se oli ehjänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas on tuon lehtijutun mukaan ostanut 8000-11000 euron arvoisen auton 5000 eurolla ja sitten rikkonut sen laiminlyömällä auton huoltamisen. Tämän jälkeen asiakas on vaatinut liikettä ostamaan asiakkaan rikkoman auton takaisin samalla hinnalla kuin se oli ehjänä.

        Kannattaa toki opetella lukemaan ja varsinkin ymmärtää lukemaansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa toki opetella lukemaan ja varsinkin ymmärtää lukemaansa!

        Jobbarien äly ei riitä luetun ymmärtämiseen.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että kyseessä on juuri tämä yritys?
        Artikkelissa sitä ei ainakaan mainita.

        Olisihan se mukavaa, jos tämä liike saisi näpeilleen kunnolla ja poistuisi takavasemmalle kotteroidensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät, että kyseessä on juuri tämä yritys?
        Artikkelissa sitä ei ainakaan mainita.

        Olisihan se mukavaa, jos tämä liike saisi näpeilleen kunnolla ja poistuisi takavasemmalle kotteroidensa kanssa.

        Tässä toinenkin artikkeli tästä yrityksestä! Ja kyseessä on todellakin tämä firma… Toivotaan, että kaatuu omaan typeryyteensä!

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/9dc37fe9-40f7-4f9d-8217-596e63c35a32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä toinenkin artikkeli tästä yrityksestä! Ja kyseessä on todellakin tämä firma… Toivotaan, että kaatuu omaan typeryyteensä!

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/9dc37fe9-40f7-4f9d-8217-596e63c35a32

        Jos tämä pitää paikkansa, niin kirjoittaja ja etenkin rosiksen voittaja on tehnyt hyvää työtä.
        Toivottavasti panevat lapun luukulle itkuvirren kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämä pitää paikkansa, niin kirjoittaja ja etenkin rosiksen voittaja on tehnyt hyvää työtä.
        Toivottavasti panevat lapun luukulle itkuvirren kera.

        Ei pidä paikkaansa, tuo on ihan eri liike.


      • Anonyymi

        Soittakaa sille toimittajalle. Ei ole väittämänne firma.


      • Anonyymi

        :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soittakaa sille toimittajalle. Ei ole väittämänne firma.

        Soitappas itse! Saatat vaikka yllättyä totuuden kuultuasi… Tai kyllähän sinä sen jo tiedätkin!


    • Anonyymi

      Jonon kärkeen vaan.................

    • Anonyymi

      Vieläkään ei ole todistettu, että Iltasanomien artikkelissa kerrotussa jutussa olisi kyse tästä autoliikkeestä.

      • Anonyymi

        Mistä katkeruutesi kumpuaa? Onko sinulla kaikki hyvin?


    Ketjusta on poistettu 229 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe