Hei. Aloitin pillereiden syömisen KP 21. Mulla kierto n. 30-35pv. Tiesin, että ovulaatio on jo ohi kun aloin pillereitä popsimaan. Pystyn ovulaation tunnistamaan 3 tai 4 päivän tarkkuudella ja ehkäisyneuvolan lääkäri ultras ja sanoi vielä et kyllä ovulaatio on jo ollut.
Ihmettelen kuitenkin kun pillereistä puhutaan, että voisi tulla raskaaksi jos aloittaa koska tahansa muulloin kuin 1-5 päivää menkkojen alkamisesta.
Mun ymmärryksen mukaan nainen ovuloi vaan kerran kuussa ja raskaaksi voi tulla seksiä harrastamalla muutamaa päivää ennen ovulaatioo ja ovispäivänä.
Olenko nyt siis raskaana kun harrastin suojaamatonta seksiä koko tuon liuskan aikana? Liuskan viimeisen pillerin söin lauantaina ja nyt pelottaa.
Siis miten voi ihminen loppukierrosta enää tulla raskaaksi. Jos aloittaa pillerit oviksen jälkeen niin tuleeko se ovis silloin muka uudestaan??
E-pillerit
Ihmettelijää
2
164
Vastaukset
- mahdollistaon
Raskauden mahdollisuus on 50 prosenttia.
Ei niitä ohjeita huvin vuoksi kyhäillä. - Ihmettelijää
Tänään ostin varmuuden vuoksi testin, joka näytti negatiivista. Sitähän minäkin ettei oviksen jälkeen tulla raskaaksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129