http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001181955.html
Miksi nainen on idiootti ja antaa paskalle aina uuden mahdollisuuden. Paska jännämies ei muutu koskaan.
Miss helsinki antoi uuden mahdollisuuden
20
238
Vastaukset
- helgamies
Kyse on jännämiehen tarjoamasta seksuaalisesta palveluksesta, joka saa ihan yleisellä tasolla sanottuna kiimavitut kostumaan.
- vitun.lutkat
Nainen on kiimavittunsa vietävissä oleva elukka joka haluaa paskojen miehen kullia
- Fiksu-ja-kunnollinen
Surkea huora ei ansaitse kunnollista miestä.
- neitineito
En kyllä itsekään ymmärrä. On aivan varma, että hakkaa uudestaan jos kerran kykenee noin kamalaan tekoon toista ihmistä, vielä sitä rakkaintaan kohtaan yhdenkin kerran.
Rakkaus tekee sokeaksi, niin se vaan on. Mua ei ole hakattu, mutta olen itsekin antanut henkisen väkivallan jatkua aivan liian kauan ennen kun sain kerättyä voimia viheltää peli poikki. Jälkeenpäin on vaikea tajuta, miksi annoin sen jatkua niin kauan? Mutta olin vain niin rakkauden sokaisema ja uskoin, että muuttuu se mieskin rakkauden voimalla.- miekkonenmies
Sama juttu, mutta toisinpäin.
Ikävä ja traaginen juttu, mutta jotenkin arvaan, että toimittaja Miia Hiirtä kutsuttiin koulussa Minniksi.
- Ex----------PUA
Oliko kyseessä yksittäistapaus? ;D
- Ikis__M
Kyllä tuossa tapauksessa taisi mennä niin että jännä antoi uuden mahdollisuuden kun ei tappanutaan heti. Miss Helsinki vielä hieroo kaikkien kilttien & kunnoliten miesten naamaan samaa tavaraa kuin jännä hieroi sen tukkaan:
"Hän on osoittanut sellaista katumusta ja ongelmansa kohtaamista, että olen antanut hänelle uuden mahdollisuuden. Tiedän, että kaikki ihmiset eivät ratkaisuani varmasti ymmärrä, en itsekään varmaan ulkopuolisena ymmärtäisi. Mutta syy on puhtaasti rakkaus, Jessica sanoo."
Niin, koska rakkaus s...na. Antaako koskaan nainen kiltille & kunnolliselle uutta mahdollisuutta koska rakkaus?- Ikis__M
M1978 kirjoitti:
Kiltille ei usein anneta sitä ensimmäistäkään mahdollisuutta.
Totta, siis usein = liki aina vaikka se varmaan saa usein myös kuulla "Kyllä sä vielä löydät"
- Ex----------PUA
scrg kirjoitti:
Älä narise vaan anna rahaa turvakodeille! Niin ja pyöräile väkivaltaa vastaan!
Hahah. :D
- Ikis__M
scrg kirjoitti:
Älä narise vaan anna rahaa turvakodeille! Niin ja pyöräile väkivaltaa vastaan!
Tuossa on tilinumero mihin voi lahjoittaa:
Lahjoitustili:
IBAN: FI26 5723 0220 4949 96
SWIFT/BIC: OKOYFIHH
Viitenumero: 4006
Mies on varmaan mennyt lyömätön linja ja vihanhallintakursseille.
Paskalle annetaan aina uusi mahdollisuus. Toisaalta taas, eipä kaiken maailman paskojen kanssa pelehtineiden naisten kanssa kunnon mies viitsisikään olla, ties mitä ongelmia siitä tulisi.
- helgamies
Kyse on yleisellä tasolla kiimavitun tarpeiden tyydyttämisestä. Ja juuri tämän jännämies osaa.
- Ex----------PUA
YKSITTÄISTAPAUS!!!! :D
Arvoisat palstalaiset, tämä on ollut jälleen voitollinen viikko punaiselle pillerille.
Meidän valistajien ei ole tarvinnut kertoa mitään, vaan naiset ovat ihan itse näyttäneet että palstatotuudet pitävät 100% paikkansa.
Olen sanonut tämän ennenkin,, ja sen sanon taas: palstatotuus on totuus.
Tuollaiset elukat eivät ansaitse mitään sympatiaa, vaan he ovat vielä pahempia kuin näennäinen syyllinen. - Kunnollinen-mies
Naiset ei anna palstan kunnollisille atm miehille mahdollisuutta koskaan.
- ätminki
Palsta totuus on ainoa totuus ja naiset nussii väkivaltaisia paskoja miehiä.
- ätmi-
Miksi väkivaltaisen miehen kulli on parempi kuin kunnollisen miehen kulli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134578Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3523824Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk183010Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792343
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3191782- 981753
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461469Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173