Viikonlopput tulee joten olutta pitää ostaa. Tulee teeveestä suomen jäkis pelejäkin ja ei niitä selvinpäin voi katsoa. Minulla on kaksi koppaa kaljaa kaapissa joten kyllä ne riittää.
Montako kaljaa juotte viikonloppuna?
8
150
Vastaukset
- työtönpummi
Aika monta olen juonut jo tänään. Jotain 12 olutta ja juon vielä lisää. Alan olee pikku kännissä ja huomenna menen baariin tai itse asiassa rauma rokkiin olen menossa koska siellä on apulanta ja maija vilkkumaa. Tulee kallis viikonloppu.
- ostin24pack
Ostin tänään 24pack olutta ja huomenna varmaan täytyy hakee lisää ku sUOMEN PELI.JOKU 36 KALJAA VIIKONLOPUKS YLEENSÄ RIITTÄÄ.
- kjdkvhrughtgyt
Nimimerkki trolli vihaa ja typeryksen pelottavan typeryksen vihatrollin kysymykseen vihaan vastaus: elämässäni yhtäkään olutta en ole ostanut sosiaalituilla, koska yhteiskunnaltani saamani tuet ovat pienemmät mitä melkein kenelläkään tässä maassa, jos verrantona koko elämäni tuet. Jos juon joskus olutta, se johtuu ainoastaan siitä, että minulla on muita rahoja kuin yhteiskunnan tuet ja se sitten taas ei kuulu sinulle, joka luulet ihmisten yhteiskunnan tuilla tekevän yhtään mitään muuta, paitsi hädintuskin pysyvän hengissä.
Muistan toimeentulotukiasiakkuuteni, se raha kun ei riittänyt edes arjen vähimmäispakollisiin kuluihin, niin ei siitä kyllä satunnaisia kaljojakaan olisi ostettu - tosin vähennettiin toimeeentulotuen maksimiperusnormin määrästä veronmaksajasukulaisteni avustukset mulle. Ehkä joku toimeentulotuen varassa elävä sai siitä itselleen kaljaa, en tiedä. Itse kuitenkin olin ihminen, jonka EI OLISI EDES TARVINNUT hakea toimeentulotukea, koska olisin läheisten almuissa pärjännyt muutenkin, mutta kun nyt vaan ajattelin, että valtio maani on kuitenkin jotenkin laissa velvollinen avustamaan myös vähän yhteiskunnan lakisääteisiä tukiaan hakevia kansalaisiaan, hain tulottomana toimeentulotukea, koska minusta moraalisesti oikein ei aikuiselta ole pyytää koko elatustaan omilta vanhemmiltaan yhteiskunnan osallistumatta kansalaisensa elatukseen mitenkään, mitä tämä valtio tietysti toivoisi. Mulle riitti jo se, että lukionkäymiseen en 1990-luvulla saanut killinkiäkään yhteiskunnan tukia perheen tulotason perusteella, yhden opintotuen sain yliopisto-opiskeluun, mutta en killinkiäkään valtiolta tukea siihen, että sairastuin vakavaan fysiseen sairauteen kesken yliopisto-opintojen alta 25- vuotiaana. En ole hankkinut pentuja, joten senttiäkään en ole saanut ja nauttinut myöskään lapsiperhetukia ja MIKÄ MULKKU täällä on sitä mieltä, että mä aika vitun kova veronmaksaja, noin matemaattisesti, olen muka luuseri, mikä äärioikeistolainen ihmisten ja demokratian vihaaja mulkku??! Väitän, että keskituloisista veronmaksajaperheistä tulevat suomalaisperheiden tavallisen aikuiset tyypit on aika nettomaksajia tässä yhteiskunnassa, jopa jos sais joitakin tukia.- BBUUAAHHHHHH
Siellä se PÖTKÖPÖLVÄSTI taas mesoaa:
"Itse kuitenkin olin ihminen, jonka EI OLISI EDES TARVINNUT hakea toimeentulotukea, koska olisin läheisten almuissa pärjännyt muutenkin, mutta kun nyt vaan ajattelin, että valtio maani on kuitenkin jotenkin laissa velvollinen avustamaan myös vähän yhteiskunnan lakisääteisiä tukiaan hakevia kansalaisiaan, hain tulottomana toimeentulotukea, koska minusta moraalisesti oikein ei aikuiselta ole pyytää koko elatustaan omilta vanhemmiltaan yhteiskunnan osallistumatta kansalaisensa elatukseen mitenkään, mitä tämä valtio tietysti toivoisi. "
Vaivaiset 7 riviä yhtä sekavaa virkettä.
- skool
Emmä juo kaljaa, hyi. Mä juon kuohuviiniä, pari pulloa menee viikonlopun aikana. Virosta haettua, noin 8 egee yhteensä.
- mehuonparempaa
Mä en kaljaa kittaa. Niinpä en olekaan köyhä.
- AnnaMunKaikkiKestää
Yllättävänä viikonloppuna Join kaksi tuoppia keskiolutta, ruuan kanssa.
En koskaan osta olutta kotiin.
En oikein ymmärrä miksi olutta pitäisi juoda tuollaisia määriä?
Toisaalta voisin talousmielessä ostaa olutta Sellaisia määriä että kuolisin varmasti siihen! - röihin-siitä-nyt
Krapulaiset pummit täällä vaan juopottelee. Mitäs jos menisitte töitä hakemaan vaikka heti paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780