Mistä unelmoit?

SikaHelmi

Toisella palstalla joku kertoi haaveistaan, uusista lenkkareista jne.
Mistä sinä haaveilet?
Voisin itse laittaa tähän vaikka sen suppiludan, täytettävän :)

77

615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nothng.more.nothing.less

Luonnollisesti tyttöystävästä ja lapsesta.

• FSewjsddsjklsdfjkl

Sosiaalisesta vallankumouksesta jonka omin kätösin lähetän matkaan. Puolueesta joka alkaa toimia lokaalisti mutta levittäytyy globaaliksi voimaksi lopulta raivaten tieltään kapitalismin, kommunismin, edustuksellisen demokratian, liberalismin sekä uskonnot yhteisöllisenä biaksena, uudistaa voimaperäisesti alue kerrallaan talousjärjestelmät ja asettaa ihmiset vastuuseen ympäristöstään ja toisistaan.

Kaiken tämän keskipisteessä olen tietenkin minä itse, en vain sukkuloimassa elämässä - vaan saavutetulla asemallani suoraan luomassa uutta todellisuutta tahdollani; henkisessä mielessä - vaikuttimena ja esimerkkinä.

Uuden ajan palvottu Yhteisöinnovaattori-Tesla, Auktoriteetti-Hitler, Laajentumis-Ghengis Khan, ja adminstrointityyliltä Vlad Tepes - kaikki hyvä yksissä kuorissa.

...

Toisaalta taas vaniljajäätelökin tekisi terää. Käynpäs hakemassa.

• Ei lisättävää. :'D

• Haaveilen oikeasta lomasta ilman tentti- ym. stressiä. :)

• Ja siihen päälle työ- koulu- ja muksukiireet, aina ei edes muista, onko tulossa vai menossa. Toivoo edes hetken rauhaa. Ja sitten kun rauhaa on ollut pari päivää, toivoo, että olisi jotain ohjelmaa :)

• SikaHelmi kirjoitti:

Ja siihen päälle työ- koulu- ja muksukiireet, aina ei edes muista, onko tulossa vai menossa. Toivoo edes hetken rauhaa. Ja sitten kun rauhaa on ollut pari päivää, toivoo, että olisi jotain ohjelmaa :)

Niin se varmaan on, että hetkeen on lopulta aika vaikeaa pysähtyä ja ottaa siitä ilo irti. :)
        Tuli toinenkin unelma mieleen: Hesarissa oli resepti kasvis-voileipäkakkuun. Semmosta kun sais..!

• Marrrnie kirjoitti:

Niin se varmaan on, että hetkeen on lopulta aika vaikeaa pysähtyä ja ottaa siitä ilo irti. :)
        Tuli toinenkin unelma mieleen: Hesarissa oli resepti kasvis-voileipäkakkuun. Semmosta kun sais..!

Kävin muuten vähän aikaa sitten illallisella uudessa vegepaikassa. Parasta, mitä olen syönyt vuosiin. Enkä edes ole vege. Sellaista kun oppisi tekemään..
        Unelmia on hyvä olla erikokoisia :)

• SikaHelmi kirjoitti:

Kävin muuten vähän aikaa sitten illallisella uudessa vegepaikassa. Parasta, mitä olen syönyt vuosiin. Enkä edes ole vege. Sellaista kun oppisi tekemään..
        Unelmia on hyvä olla erikokoisia :)

Tosi kiva kuulla! Musta on ikävää, että joillain on taipumusta vaatia kaikkia ihmisiä kasvissyöjiksi nyt heti samantien. Itse uskon, että muutos parempaan ja lihansyönnin väheneminen tapahtuu juuri noin, että kasvisruokaa syödään ja kokeillaan omaan tahtiin ja pidetään ainakin välillä vegepäiviä. Isot muutokset tuntuu aina paljon hurjemmilta, kuin hiljalleen tapahtuvat. :)

• Marrrnie kirjoitti:

Tosi kiva kuulla! Musta on ikävää, että joillain on taipumusta vaatia kaikkia ihmisiä kasvissyöjiksi nyt heti samantien. Itse uskon, että muutos parempaan ja lihansyönnin väheneminen tapahtuu juuri noin, että kasvisruokaa syödään ja kokeillaan omaan tahtiin ja pidetään ainakin välillä vegepäiviä. Isot muutokset tuntuu aina paljon hurjemmilta, kuin hiljalleen tapahtuvat. :)

Laadukas ja maukas ruoka auttaa asiaa myös :) Hyvä että asia tuodaan nykyään enemmän esille, villiyrtit jne.

• Parisuhteesta ja Jeep Wranglerista.

• toimistorotan-toiveuni

Työpaikasta Posti Oyssä....
      Viemässä ostokset vanhuksille, leikkaamassa ruohikot, vaihtamassa lamput, lypsämässä lehmät, syöttämässä pulut ja puliukot, keräämässä roskat, pesemässä mummojen ikkunat, auttamassa vammaisia, opettamassa kieltä mamuille, lakaisemassa katuja, tsemppaamassa syrjäytyneitä nuoria, jututtamassa yksinäisiä ja jakamassa postitkin siinä sivussa.
      Tuntisin itseni vihdoinkin tarpeelliseksi.

• Mulla on ne lenkkaritkin jo, mutta ei unelmia.

• SikaHelmi

Se on muuten ankeaa.. kehitä jotain.. jos ei olisi mitään rajoituksia, mitä se voisi olla?

• rehellisyys_perii

Tän palstan siivoamisesta.

• palstamiesanonyyminä

Orgasmin tuottamisesta naiselle/naisille ilman fyysistä kosketusta.

Nimen omaan livenä, netin välityksellä tämä haave on jo toteutettu...

• palstanainenanonyyminä

Ja sitten kakaistaan ulos kuka palstamiehistä tämän kirjoitti.

• kaiaiheuttaasaa
        palstanainenanonyyminä kirjoitti:

Ja sitten kakaistaan ulos kuka palstamiehistä tämän kirjoitti.

Eikö jokainen palstamies ole kirjoituksillaan aiheuttanut monille naisille lukuisia orgasmeja? Jos ei nyt ihan tuhansia, niin satoja nyt ainakin.

• Hämärän_rajoilta

Työpaikasta, joka takaisi pienet mutta säännölliset tulot ilman suuria henkisiä tai sosiaalisia ponnistuksia (mitä vähemmän ihmisiä työssä joutuisi kohtaamaan, aina parempi).

Siitä, että minulla taas olisi enemmän fyysistä ja henkistä energiaa.

Luovuuden ja huumorintajun takaisin tulemisesta.

Ja edelliseen liittyen siitä, että vielä joskus saan itsestäni irti sen parhaan lauluni, jota en toivoakseni ole vielä kirjoittanut.

• Eräs erakkoystäväni toivoi pääsevänsä haudankaivajaksi.
        Luovuus ja huumori.. positiivinen kierre lähtee myös pienistä jutuista liikkeelle.

• attheedge

Viivi Pumpasesta ja maailmanlopusta.

• lady-planet

Avaruusaluksesta jolla pääsen *****iin tältä pallolta ja löydän planeetan joka on täynnä Pamela Anderssonin näköisiä lempeitä naisia.

• SikaHelmi itse varmaan unelmoi siitä että tuntemansa rikollisjengiläiset pahoinpitelee ja tappaa ihmisiä ja siitä että voi niin hurjien tekojen jälkeen jakaa pillua niille jännämiehille.

• En ole kuten sinä.

• SikaHelmi kirjoitti:

En ole kuten sinä.

Typerin kommentti sinulta pitkään aikaan. Onko lapsesi isä joku idiootti rikollinen moottoripyöräkerholainen? Tunnetko olosi turvalliseksi kun olet rikollisten "suojelussa"?

• super-atm kirjoitti:

Typerin kommentti sinulta pitkään aikaan. Onko lapsesi isä joku idiootti rikollinen moottoripyöräkerholainen? Tunnetko olosi turvalliseksi kun olet rikollisten "suojelussa"?

Voi jösses sun kanssasi?
        Miksi kiinnostan sinua noin kovasti?

• SikaHelmi kirjoitti:

Voi jösses sun kanssasi?
        Miksi kiinnostan sinua noin kovasti?

Harmittaako kun typeränä menit ylpeilemään rikollisjengiläisten suojeluksessa olemisesta? Järkevä nainen pitäisi ennemminkin turpansa kiinni asiasta ja hakeutuisi eroon rikollisista sen sijaan että kehuskelisi yhteyksistään epämääräisiin rikollisjengiläisiin.

• Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

En ole kuten sinä.

On tuossa sen verran perää että vaikket jakaisikaan niin hyväksymällä rikolliset hyväksyt niiden elämäntavan ja sen että kiristää, harrastaa koronkiskontaa, paritusta, huumekauppaa ja mitä kaikkea nyt tekevätkin ja sen hyväksynnän kautta kannustat niitä kun ne voi ajatelle etten mä nyt niin paha oo kun sikahelmikin tykkää. Ne voi olla sinua kohtaan kivoja mutteivat taatusti kaikkia kohtaan.

• super-atm kirjoitti:

Harmittaako kun typeränä menit ylpeilemään rikollisjengiläisten suojeluksessa olemisesta? Järkevä nainen pitäisi ennemminkin turpansa kiinni asiasta ja hakeutuisi eroon rikollisista sen sijaan että kehuskelisi yhteyksistään epämääräisiin rikollisjengiläisiin.

Kuten jo sanoin, olen ennemminkin pikkusisko.
        Enkä ymmärrä, mistä ylpeilyn keksit.
        Haluat tahallasi ymmärtää väärin.

• Ikis__M kirjoitti:

On tuossa sen verran perää että vaikket jakaisikaan niin hyväksymällä rikolliset hyväksyt niiden elämäntavan ja sen että kiristää, harrastaa koronkiskontaa, paritusta, huumekauppaa ja mitä kaikkea nyt tekevätkin ja sen hyväksynnän kautta kannustat niitä kun ne voi ajatelle etten mä nyt niin paha oo kun sikahelmikin tykkää. Ne voi olla sinua kohtaan kivoja mutteivat taatusti kaikkia kohtaan.

Ei varmasti kukaan minun hyväksyntääni ole vailla.

• SikaHelmi kirjoitti:

Kuten jo sanoin, olen ennemminkin pikkusisko.
        Enkä ymmärrä, mistä ylpeilyn keksit.
        Haluat tahallasi ymmärtää väärin.

Mikä on rikollisjengiläisten pikkusisko? Joku synonyymi naiselle jota saa panna hyvityksenä suojelusta?

• SikaHelmi kirjoitti:

Pilluasi rikolliset kaipaavat. Lisäksi kannustat ihailullasi rikollisia jatkamaan toimintaansa.

• super-atm kirjoitti:

Mikä on rikollisjengiläisten pikkusisko? Joku synonyymi naiselle jota saa panna hyvityksenä suojelusta?

Mielikuvituksesi on sairas.

• super-atm kirjoitti:

Pilluasi rikolliset kaipaavat. Lisäksi kannustat ihailullasi rikollisia jatkamaan toimintaansa.

Saahan sitä kaivata, muttei saa.
        Ja millä ihailulla, sinä heistä jaksat paasata?

• SikaHelmi kirjoitti:

Mielikuvituksesi on sairas.

Yhteytesi rikollisjengiläisiin eivät ole mielikuvitukseni tuotetta.

• SikaHelmi kirjoitti:

Saahan sitä kaivata, muttei saa.
        Ja millä ihailulla, sinä heistä jaksat paasata?

Jos et ihalisi rikollisia niin sinulla ei olisi mitään tarvetta käydä heidän bileissään ja saada suojelua.

• Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

Joo ei mutta kun tarpeeksi "taviksia" hyväksymässä elämäntapaa niin rikollinen voi sen paremmin itselleen selittää. Joko sinä hyväksyt ne rikokset tai sitten et, se on niin yksinkertaista. Sinä selität niin kuin joku arman siinä sarjassaan "ne on ihan tavallisia ihmisiä" vaikkei ne olekaan. Ainahan kaikkein pahimmastakin murhamiehestä jotain löytyy normaaliakin muttei se ajoittainen normaalius poista sen pahoja tekoja.

Minäkin ihan oikeasti pidin sinua aika järkevänä ja fiksuna mutta rikollisten puolustelu ja niiden seurassa bilettely vähentää kyllä järkevyyspisteitä aikalailla.

• Ikis__M kirjoitti:

Joo ei mutta kun tarpeeksi "taviksia" hyväksymässä elämäntapaa niin rikollinen voi sen paremmin itselleen selittää. Joko sinä hyväksyt ne rikokset tai sitten et, se on niin yksinkertaista. Sinä selität niin kuin joku arman siinä sarjassaan "ne on ihan tavallisia ihmisiä" vaikkei ne olekaan. Ainahan kaikkein pahimmastakin murhamiehestä jotain löytyy normaaliakin muttei se ajoittainen normaalius poista sen pahoja tekoja.

Minäkin ihan oikeasti pidin sinua aika järkevänä ja fiksuna mutta rikollisten puolustelu ja niiden seurassa bilettely vähentää kyllä järkevyyspisteitä aikalailla.

Veditte nyt kumpikin itse nämä rikolliset kuvaan mukaan..

• Ikis__M kirjoitti:

Minä olen nyt vähän sinuun pettynyt ikis, missään vaiheessa en ole sanonut, että olisin mukana Enkeleiden, Bandidosien, Cannonballien tms. bileissä. Tai tukevansa toimintaansa mitenkään muutenkaan.

• SikaHelmi kirjoitti:

Minä olen nyt vähän sinuun pettynyt ikis, missään vaiheessa en ole sanonut, että olisin mukana Enkeleiden, Bandidosien, Cannonballien tms. bileissä. Tai tukevansa toimintaansa mitenkään muutenkaan.

Minkä moottoripyöräkerhon bileissä käyt? Et tietenkään kerro, joten rikollisjengien huorana olet.

• Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

Veditte nyt kumpikin itse nämä rikolliset kuvaan mukaan..

Se mielikuva tuolta toisesta ketjusta vaan syntyi kun ei kukaan nykymaailmassa puhu "liivijengeistä" ilman että se tarkoittaa rikollisryhmittymää. Jos olet jonkun tavan mp-kerhon bileitä tarkoittanut ym. niin sitten sinun olisi pitänyt mainita se erikseen että nyt puhutaan mp-kerhosta joka ei kuulu liivijengeihin, ei ole niiden hang around tai kannattaja ryhmittymä ym. Sorry kuitenkin jos erehdyttiin ja helvetin hyvä jos erehdyttiin.

• super-atm kirjoitti:

Minkä moottoripyöräkerhon bileissä käyt? Et tietenkään kerro, joten rikollisjengien huorana olet.

Ei ole mikään täällä mainittu. Eivät ole rikollisia. Normaalin päiväduunin ihmisiä.
        Ja kuten jo sanoin, otit tuon suojelun liian kirjaimellisesti.

• Ikis__M kirjoitti:

Se mielikuva tuolta toisesta ketjusta vaan syntyi kun ei kukaan nykymaailmassa puhu "liivijengeistä" ilman että se tarkoittaa rikollisryhmittymää. Jos olet jonkun tavan mp-kerhon bileitä tarkoittanut ym. niin sitten sinun olisi pitänyt mainita se erikseen että nyt puhutaan mp-kerhosta joka ei kuulu liivijengeihin, ei ole niiden hang around tai kannattaja ryhmittymä ym. Sorry kuitenkin jos erehdyttiin ja helvetin hyvä jos erehdyttiin.

"Sorry kuitenkin jos erehdyttiin ja helvetin hyvä jos erehdyttiin."

Emme erehtyneet. SikaHelmi myönsi asian ja hädissään yrittää selitellä.

• SikaHelmi kirjoitti:

Ei ole mikään täällä mainittu. Eivät ole rikollisia. Normaalin päiväduunin ihmisiä.

"Normaalin päiväduunin ihmisiä."

Osa heistä käy normaalissa päiväduunissa rikollisen toiminnan lisäksi.

• Ikis__M kirjoitti:

Liivit ovat kaikilla mopokerhoilla.
        Minulle on selvää, että tyypit ja toimintansa ovat erilaisia, vaikka liivit onkin. En niputa kaikkia samaan. On minullakin liivit, joka päivä.
        En tiedä, miten heistä tulisi "nykymaailmassa" puhua.

• Ikis__M
        SikaHelmi kirjoitti:

Rikollisjengiläisilläkin on usein päiväduunit jo ihan siitä syystä että voi rahaliikennettä paremmin selittää verottajalle mutta ok, jos kerran tiedät etteivät ole rikollisia niin ei kai siinä sitten mitään. Oli nyt sitten tämä episodi hyvä opetus sinulle ettei täällä kannata liikoja paljastaa tai jos paljastaa niin ei jos jättää tulkinnanvaraa niin ne tulkinnat menee helpommin väärin kuin oikein. Nyt hyvää yötä, olehan varovaisempi jatkossa "paljastusten" kanssa.

• Ikis__M kirjoitti:

Ja se on ollut aina itsestään selvää, että kerho(t) ovat olleet sitoutumattomia!

• 12121212
        Ikis__M kirjoitti:

Samaa mieltä.

Jokainen tietää että liivijengillä tarkoitetaan Helvetin Enkeleitä, Bandidosia, ym ja niiden alaisia. Ei sillä tarkoiteta mitään paikallista moottoripyöräkerhoa jonka jäsenet remppaavat pyöriä, ajelevat pyörillä ja elävät lainkuuliaista elämää.

SikaHelmen oma moka kun ei tarkentanut mistä oli kyse.

• Ikis__M kirjoitti:

Rikollisjengiläisilläkin on usein päiväduunit jo ihan siitä syystä että voi rahaliikennettä paremmin selittää verottajalle mutta ok, jos kerran tiedät etteivät ole rikollisia niin ei kai siinä sitten mitään. Oli nyt sitten tämä episodi hyvä opetus sinulle ettei täällä kannata liikoja paljastaa tai jos paljastaa niin ei jos jättää tulkinnanvaraa niin ne tulkinnat menee helpommin väärin kuin oikein. Nyt hyvää yötä, olehan varovaisempi jatkossa "paljastusten" kanssa.

No niimpä.
        Itse kun en näe siinä mitään pahaa, että joku tavallinen tyyppi omistaa mopon, ja sillä joskus ajelee, en osannut varoa.

• SikaHelmi kirjoitti:

No niimpä.
        Itse kun en näe siinä mitään pahaa, että joku tavallinen tyyppi omistaa mopon, ja sillä joskus ajelee, en osannut varoa.

Ei emne selityksesi läpi. Vähän aikaa sitten puhuit vielä siitä miten jengiläiset suojelevat sinua yms. Nyt puhut kuin kyse olisi joistain harmittomista mopopojista.

Et osannut varoa? Jos olisit yhteydessä normaaleihin moottoripyöräkerholaisiin, niin et edes käyttäisi sanaa varoa.

• 12121212 kirjoitti:

Samaa mieltä.

Jokainen tietää että liivijengillä tarkoitetaan Helvetin Enkeleitä, Bandidosia, ym ja niiden alaisia. Ei sillä tarkoiteta mitään paikallista moottoripyöräkerhoa jonka jäsenet remppaavat pyöriä, ajelevat pyörillä ja elävät lainkuuliaista elämää.

SikaHelmen oma moka kun ei tarkentanut mistä oli kyse.

No niin oli, en tarkentanut, koska asia ja eroavaisuus itselle päivän selvä, ja ajattelin, että muillekin on. Ja ihmettelin mistä show.

• super-atm kirjoitti:

Ei emne selityksesi läpi. Vähän aikaa sitten puhuit vielä siitä miten jengiläiset suojelevat sinua yms. Nyt puhut kuin kyse olisi joistain harmittomista mopopojista.

Et osannut varoa? Jos olisit yhteydessä normaaleihin moottoripyöräkerholaisiin, niin et edes käyttäisi sanaa varoa.

Jaksat siitä suojelusta? Kyse siis siitä, että olen _sitoutumattomien_ piirissä hyvä tyyppi, maskotti. Ja aina kohdeltu hyvin.

• SikaHelmi kirjoitti:

Jaksat siitä suojelusta? Kyse siis siitä, että olen _sitoutumattomien_ piirissä hyvä tyyppi, maskotti. Ja aina kohdeltu hyvin.

Minkä ihmeen sitoutumattomien piirissä? Olet yhteyksissä rikollisiin.

Olet yrittänyt palstalla luoda kuvaa itsestäsi jonkinlaisena kivana mummelina, joka kastelee parvekekukkia, mutta oikeasti olet rikollisten panopatja ja nautit siitä rikollisten ja "kovien jätkien" seurassa samaastasi jännityksen tunteesta.

• super-atm kirjoitti:

Minkä ihmeen sitoutumattomien piirissä? Olet yhteyksissä rikollisiin.

Olet yrittänyt palstalla luoda kuvaa itsestäsi jonkinlaisena kivana mummelina, joka kastelee parvekekukkia, mutta oikeasti olet rikollisten panopatja ja nautit siitä rikollisten ja "kovien jätkien" seurassa samaastasi jännityksen tunteesta.

Sitotumattomat ovat heitä jotka eivät kuulu aiemmin mainittuihin kerhoihin, tai heidän kannattajiinsa. Kyse on vain ja ainoastaan mopoista, ilman politiikkaa tai rikollisuutta. Tyypeillä on normaalit lailliset päiväduunit, monella jopa hyvät sellaiset, opiskelujensa ansiosta.

• SikaHelmi kirjoitti:

Sitotumattomat ovat heitä jotka eivät kuulu aiemmin mainittuihin kerhoihin, tai heidän kannattajiinsa. Kyse on vain ja ainoastaan mopoista, ilman politiikkaa tai rikollisuutta. Tyypeillä on normaalit lailliset päiväduunit, monella jopa hyvät sellaiset, opiskelujensa ansiosta.

Miksi sitten tarvitset suojelua heiltä ja he sitä sinulle antavat?

Laillisesti toimivat ihmiset eivät tarvitse rikollisjengeiltä mitään suojeluja eivätkä normaalit moottoripyöräkerholaiset myöskään mitään suojelutoimintaa harrasta.

• 12121212
        SikaHelmi kirjoitti:

No niin oli, en tarkentanut, koska asia ja eroavaisuus itselle päivän selvä, ja ajattelin, että muillekin on. Ja ihmettelin mistä show.

Niinhän se onkin.

Vastasit ketjuun joka käsitteli liivijengejä, ja moottoripyöräporukoissa pyörivänä varmasti tiedät mitä sillä yleisesti rarkoitetaan. Avauspostauksessa oli linkki artikkeliin United Brotherhoodista, eli järjestöjen M.O.R.E ("Me Olemme Rikollisten Eliittiä") ja Natural Born Killers fuusiosta.

Mitenhän kuvittelit että asia tulkittaisiin?

Joko olet täysin hölmö tai esitit sellaista provosoidaksesi juuri tällaisen keskustelun kuin viestistäsi odotetusti seurasi.

• super-atm kirjoitti:

Miksi sitten tarvitset suojelua heiltä ja he sitä sinulle antavat?

Laillisesti toimivat ihmiset eivät tarvitse rikollisjengeiltä mitään suojeluja eivätkä normaalit moottoripyöräkerholaiset myöskään mitään suojelutoimintaa harrasta.

Johan sen sinulle moneen kertaan kerroin, kyseessä on enemmän pikkusisko/maskotti tyyppinen asia. Jos minulla on nälkä, saan ruokaa, jos jano, juotavaa. Kyydin kotiin. Sellaista suojelua.

• 12121212 kirjoitti:

Niinhän se onkin.

Vastasit ketjuun joka käsitteli liivijengejä, ja moottoripyöräporukoissa pyörivänä varmasti tiedät mitä sillä yleisesti rarkoitetaan. Avauspostauksessa oli linkki artikkeliin United Brotherhoodista, eli järjestöjen M.O.R.E ("Me Olemme Rikollisten Eliittiä") ja Natural Born Killers fuusiosta.

Mitenhän kuvittelit että asia tulkittaisiin?

Joko olet täysin hölmö tai esitit sellaista provosoidaksesi juuri tällaisen keskustelun kuin viestistäsi odotetusti seurasi.

En lukenut linkkiä.
        Ja olen todellakin niin vanhanaikainen, että kaikki jolla on liivit, ovat liivijengiä. Kriminaalit erikseen. Ja kuten sanoin, sitoutumattomien bileitä.

• SikaHelmi kirjoitti:

Johan sen sinulle moneen kertaan kerroin, kyseessä on enemmän pikkusisko/maskotti tyyppinen asia. Jos minulla on nälkä, saan ruokaa, jos jano, juotavaa. Kyydin kotiin. Sellaista suojelua.

Sillä ei ole asian kanssa mitään merkitystä millä nimellä itseäsi kutsut suhteessasi rikollisjengiin.

• Kysynpähän.joo
        SikaHelmi kirjoitti:

Mikä oli sitten se No Go Zone-juttu?

• super-atm kirjoitti:

Sillä ei ole asian kanssa mitään merkitystä millä nimellä itseäsi kutsut suhteessasi rikollisjengiin.

Hei eivät ole rikollisia.

• Kysynpähän.joo kirjoitti:

Mikä oli sitten se No Go Zone-juttu?

Kukaan ei ole koskaan tullut ehdottelemaan mitään. Vielä vähemmän vaatimaan. Tietävät etten ole sellainen tyyppi.

• SikaHelmi kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan tullut ehdottelemaan mitään. Vielä vähemmän vaatimaan. Tietävät etten ole sellainen tyyppi.

Tarkoitit sillä suojelua, minkä he sinulle tarjoavat. Et sitä, etteivät he koske sinuun haluamattasi.

• super-atm kirjoitti:

Tarkoitit sillä suojelua, minkä he sinulle tarjoavat. Et sitä, etteivät he koske sinuun haluamattasi.

Tarkoitin sillä sitä, että saan syötävää, juotavaa, kyydin kotiin, eikä kukaan häiritse, oma tai ulkopuolinen. Vaikka vetäisin koomatkin.

• SikaHelmi kirjoitti:

Tarkoitin sillä sitä, että saan syötävää, juotavaa, kyydin kotiin, eikä kukaan häiritse, oma tai ulkopuolinen. Vaikka vetäisin koomatkin.

Silloin on suojattu. Toisin kuin esim. julkisessa ravintolassa.

• SikaHelmi kirjoitti:

No sitähän se no go zone tietysti tarkoittaakin :) Ja vähän muutakin. Väkivallalla uhkailua ja sen käyttämistä kaikkia niitä kohtaan jotka uskaltavatkin sanoa tai tehdä pahasti rikollisjengin suojeluksessa olevalle horolle.

• super-atm kirjoitti:

No sitähän se no go zone tietysti tarkoittaakin :) Ja vähän muutakin. Väkivallalla uhkailua ja sen käyttämistä kaikkia niitä kohtaan jotka uskaltavatkin sanoa tai tehdä pahasti rikollisjengin suojeluksessa olevalle horolle.

Höpö höpö, ihan on omaa juttuasi. Kyse ei ollut rikollisista. Eikä suojelusta niinkuin sen ymmärrät, vaan kuten vanhaa ystävää suojellaan. Onko tuntematon käsite?

• super-atm kirjoitti:

Kommenttini, ettei pidä tunkea itseään ihan mihin tahansa, tarkoitti juurikin pahamaineisia liivijengejä. Ja ihan ketä tahansa ihmistä.

• Puhuit.itsesi.pussiin
        SikaHelmi kirjoitti:

Höpö höpö, ihan on omaa juttuasi. Kyse ei ollut rikollisista. Eikä suojelusta niinkuin sen ymmärrät, vaan kuten vanhaa ystävää suojellaan. Onko tuntematon käsite?

Kyllä tuo no go zone tarkoittaa nimenomaan alamaailman suojeluksessa olevaa. Sen kyllä kaikki tietää. Tulitpahan möläyttäneeksi :D

• Puhuit.itsesi.pussiin kirjoitti:

Kyllä tuo no go zone tarkoittaa nimenomaan alamaailman suojeluksessa olevaa. Sen kyllä kaikki tietää. Tulitpahan möläyttäneeksi :D

Ai tarkoittaa? En tiennyt. Mutta huomasin, että läppä meni muutenkin pikkasen ohi..

• Puhuit.itsesi.pussiin kirjoitti:

Ihan samalla tavalla olen portsarin suojeluksessa kun olen ravintolassa. Sille tosin maksan sen kolme euroa.

• Joku.voi.tulla.oven.taa
        SikaHelmi kirjoitti:

Ai tarkoittaa? En tiennyt. Mutta huomasin, että läppä meni muutenkin pikkasen ohi..

Ethän tapata meitä nyt? :(

• Joku.voi.tulla.oven.taa kirjoitti:

Ethän tapata meitä nyt? :(

Olen rauhaa rakastava ihme hippi :)

• SikaHelmi kirjoitti:

Ketkä sitten ei ole "no go zone":lla ja miten heihin suhtaudutaan eri tavalla kuin "no go zone"-tyyppeihin? Jos mitään eroa ei ole, niin koko käsitteellä ei olisi mitään tarkoitusta.

Minä olen tiennyt koko "no go zone" termin vain yhteydessä, jossa islamistit tai feministit tai vastaavat kohtelevat rasistisesti valkoista lihaa syövää heteroa.

• gr8t

Miljoonasta eurosta pankkitilillä :( haaveilen myös että suomessa ým muualla euroopassa syttyisi jokin kansanmielinen vallankumous missä laitettaisiin poliitikot väkivalloin vaihtoon.

• Eipä tässä mitään unelmia voi enää olla kun tietää että yksin tulen olemaan kunnes kuolen. Ennen unelmoin että olisi normaali elämä ja olisi parisuhde mutta se unelma ei toteudu.

• Hyvästä duunista, (hieman paremmista tuloista), joskus tulevaisuudessa miehestä ja useammasta lapsesta.

Tällä hetkellä kuitenkin eniten siitä että pääsee lomalle ja on enemmän aikaa keskittyä itseen ja harrastukseen sekä lapseen. (Lapselle toki on aina aikaa, mutta itselle ei.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      4662
    2. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      361
      4054
    3. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      22
      3630
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      37
      3530
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      12
      2821
    6. 281
      2467
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      323
      1910
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      100
      1852
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      48
      1566
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      11
      1203
    Aihe