APUA! Lopetin Pillerit jne..

Menkatko

Onko kellään samankaltaisia kokemuksia?
Olen lopettanut Yasmin e-pillerit nyt n. 4 viikkoa sitten. Eli periaatteessa menkkojen pitäisi tulla pian.
Mutta eilen kävi seuraavaa. Olin juonut n. kuusi olutta ja yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi jumalaton alavatsakipu. Kipu oli kuin synnytyskipua, koko kohdun alueella, munasarjojen alueella ja emättimen alueella. Makasin lattialla sikiöasennossa ja tuskissani kaksi tuntia kunnes sanoin miehelleni että soittaa ambulanssin.
Kävin vessassa ja tunne alapäässä oli kuin olisin juuri synnyttänyt ja tuska niin suuri ettei mitään tullut ulos.
Hilauduin sohvalle. Ambulanssihenkilökunta tuli ja paineli vatsaani, kuunteli suoliäänet ja sun muut perusjutut... siinä vaiheessa kipu alkoi hellittää ja pääsin jo istulleen. Ampparit sanoi, että voi johtua tulevista kuukautisista tai jostain muusta, käskivät seurailla ja napata grammasta panadolia..
Söin hyvin kevyesti ja menin nukkumaan.
Nyt aamulla ja koko päivän kohdun alue on hellä, aivan kuin siellä lihakset olisivat tehneet työtä, seisaallaan tuntuu painetta, mutta ei juurikaan kipua. Ulostaessa kipu on nyt siedettävää, mutta kun kaasua tulee ulos se käy todella kipeää ja vessassa istuminen myös. Sanoisinko että kipu on nyt niinkuin olisi kipeät menkat, juuri silloin kun istuu siellä vessassa..
Onko kellään ollut samankaltaista? Onko mennyt itsestään ohi? Miten jälkioireet? Nyt oon niin iso kysymysmerkki että kaikki apu otetaan vastaan.. Kiitos jo etukäteen!

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oho3

      Moi!

      Miksi et varaa aikaa gynekologille? Tämä palsta ei kyllä suuremmin auta sinua muutoin kun vertaistuella. Oletko raskaana? Lähde nyt ihmeessä sinne lääkäriin. Miksi odotat...

      • Menkatko

        Moi!
        Olisin varannut ajan gynelle jo eilen mutta on paikalla vasta tiistaina.. Tk:hon menen jos kivut alkavat uudestaan. Kyllä osaan apua hakea, se ei ole pointti. Vaan se, että onko kenelläkään ollut samanlaista kuin minulla. Nyt tilanne on jo melkein voisin sanoa että hyvä, kipua ei ole juuri laisinkaan, tai aristusta. Mutta pitää seurata tilannetta. -AP


    • Menkatko

      Kivuille löytyi syy! Mulla alkoi menkat.. Ehkä pillerien lopettaminen sai juuri tuon kamalan tuskan aikaiseksi. Gynelle menen joka tapauksessa.. -AP

      • Menkatko

        Kävin gynellä ja sieltähän löytyi kysta ja toinen puhjennut sellainen. Eli kivut johtuivat kystan puhkeamisesta, ei kuukautisista. Sain uudet e-pillerit joiden pitäisi ehkäistä kystien syntymistä ja odottelen kuukautisia peläten kamalia tuskia taas. Ei voi mitään :( -AP


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe