Pop-kilsa autovakuutus

Aatuautoilija

Onko kenelläkään kokemusta otsikon aiheesta. Yritin saada arvion omalle autolleni lafkan sivuilta. Heti olisi pitänyt kuitenkin antaa rekisteritiedot, omat sote ja hetut jne. ennenkuin edes saa tietää mitä lysti maksaa. Seurauksena olisi todennäköisesti jatkuva laskutus jostain humpuukifirmasta jolle lopettaminen ei onnistukkaan mitenkään jonkun ulkolaisen toimijan ollessa kyseessä. Kertokaa mitä tiedätte.

https://www.popvakuutus.fi/autovakuutus/laske-hinta

16

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahatpanamaan

      Katselin sivuja. En suosittelisi antamaan tietoja, jos pelkästään hintojen saamiseksi noin ikäänkuin suora tilaus pitäisi hyväksyä.

      Kuuluu sarjaan "tilaa ilmaiset kalsarit/tilaa näyte sitäsuntätä"".

    • Vanhavaivainen

      Halvalla ei saa hyvää. Todennäkisesti ei yhtään mitään.

    • superkaskoilija

      Ihan turhaa kysellä täällä mitään vakuutuksista. Nää tämän palstan karvanoppakakarat ei oo sellasista edes kuulleetkaan.

      • isänpoika

        Sammaa mieltä.


    • daijuuuuu

      Kun ne tiedot kysellään sen hinnan laskemiseksi. Siihen vaikuttaa ikä, asuinpaikka ja sukupuoli. Kaksi noista tosin on perustuslain vastaisia, sama syrjintä on muissakin yhtiöissä..

      • viisastunutkerrasta

        Nettihuijareita löytyy pilvin pimein paljon muitakin. Kaikilla sama idea: kyselee kaikki henkilö ja pankki tiedot että saisit itse lukea ostamasi tiedot. Sen jälkeen onkin sitten turha ruikuttaa, jos jatkuvaa kuukausilaskua alkaa tippumaan tilillesi.


    • Ari821

      Ei ole humpuukia - pätevä yhtiö ja tuote! Kilsassa samat ehdot kuin muissa autovakuutuksissa - vain halvempi hinta vähän ajavalle!

    • Turvallinenon

      Tuonne Pop-vakuutuksen sivulle voi huoletta antaa auton rekkarin ja sotu-tunnuksen, kun käy laskemassa vakuutuksen hintoja. Minuun ei ole otettu sieltä päin mitään yhteyttä, kun kävin siellä kesällä.

    • paras-vakuutus

      Kaikki netissä vakuutuksia myyvät vaativat saman tiedon jos kyselee vakuutuksia. Sotun tarvitsee luottotietojen takia varsinkin eli ei kaikkia vakuutuksia saa jos on ne mennyt ja autoon ei saa noita aloitusboonus tarjouksiakaan vaikka Pop antaa 40% bonuksen ja eka vuosi maksettava kerralla ja seuraavana saa jo osina luottotiedotonkin. Itsellä If ennen ja joutunut maksaan jo 5 vuotta aina kerralla kun luottotiedoton. Sitäpaitsi kotimainen yhtiö toisin kun IF ja Lähitapiola esim.

    • Kohti_Hybridiä

      Itse vertailin tuota kilsa vs tavallinen vakuutus ja hintaero oli vain n. 50€ vuodessa mulle. Itse olen ollut tyytyväinen POP-vakuutukseen, Liikenne Kasko n. 50% edullisempi kuin seuraavaksi edullisemmassa puljussa, kyseessä pikku hybridi.

    • öljyparooni

      Hyvin toimii. Kaikki vakuutusyhtiöt vaativat sotun ja rekisterinumeron. Sillä tarkistetaan, voiko henkilölle myöntää vakuutus. Jotkut eivät saa vakuutusta luottohäiriöiden takia.

    • Säästäväinen

      Vaihdoin PoP kilsaan. Yli seitsemän kymppiä tulee vuodessa säästöä.

    • Kannattivaihtaa

      Kaveri vaihtoi tuohon pop kilsaan suosituksestani, joten sain 25€ lisäalennusta.

    • Itse vaihdoin Pohjolasta POP-vakuutukseen ja sen kilsa-optioon, homma on toiminut ja laskut ovat olleet mitä on sovittu. En voi valittaa. Vaihdettu yhtiötä 03/2016.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe