Alex katoaa...Malson katoaa...?

25

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko ilahtunut?

      Paraneeko pidot?

      • Mieti sitä.


      • peilikuvasta.näkyy
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Mieti sitä.

        Kopittelija, monellako nimellä itse kirjoitat ? Kerrohan meille, kun väittävät että itse käytät montaa nimimerkkiä.


      • peilikuvasta.näkyy kirjoitti:

        Kopittelija, monellako nimellä itse kirjoitat ? Kerrohan meille, kun väittävät että itse käytät montaa nimimerkkiä.

        Puhutko nyt rekatuista vai rekkaamattomista nimimerkeistä ?
        Olen kirjoitellut suomi24 sivuille jo vuosia ja runosivuille myös ja käyttänyt useampaa rekattua ja rekkaamatontakin nimimerkkiä koska silloin runoa arvostellaan runon mukaisesti eikä tekijän mukaisesti eli nimi ei liity aiheeseen...
        Ja näinhän Alex voi tietysti tehdä täälläkin adventistien sivuilla jos haluaa ja niin tahtoo mutta jos jää kiinni "rysän päältä" Malsonina niin luulisi olevan "munaa" tunnustaa asia eikä kierrellä ja kaarrella !

        Uskonnollisista aiheista kirjoittaessani olen avauksissani käyttänyt OTAKOPPI profiilia koska sieltä avaukset voi kirjoituksiani selatessa helposti löytyy ja kommenteissani käytän KOPITTELIJA007 profiiliani !


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Mieti sitä.

        Tuo on lusmun vastaus. Häpeä.


      • v.aari kirjoitti:

        Tuo on lusmun vastaus. Häpeä.

        Häpeä itse..... !
        V.aari "ateisti" kirjoittaa kopittelijalle:
        v.aari
        21.5.2016 10:53
        "Kuules nyt koppihöperö. Tiedätkö, mitä nimeä Raamatussa käytetään siitä, joka etsii toisista moitittavaa ja syytettävää?
        No et tiedä, et. Minäpä kerron: saatana. Siinä on sinun tittelisi."
        ____________

        " saatana. Siinä on sinun tittelisi."

        Aika hauskaa kun "ateisti" (ei usko Jumalaan mutta uskoo saatanaan) nimittää minua "saatanaksi" ja "lusmuksi"... HEH


      • peilikuvassa.näkyy
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Puhutko nyt rekatuista vai rekkaamattomista nimimerkeistä ?
        Olen kirjoitellut suomi24 sivuille jo vuosia ja runosivuille myös ja käyttänyt useampaa rekattua ja rekkaamatontakin nimimerkkiä koska silloin runoa arvostellaan runon mukaisesti eikä tekijän mukaisesti eli nimi ei liity aiheeseen...
        Ja näinhän Alex voi tietysti tehdä täälläkin adventistien sivuilla jos haluaa ja niin tahtoo mutta jos jää kiinni "rysän päältä" Malsonina niin luulisi olevan "munaa" tunnustaa asia eikä kierrellä ja kaarrella !

        Uskonnollisista aiheista kirjoittaessani olen avauksissani käyttänyt OTAKOPPI profiilia koska sieltä avaukset voi kirjoituksiani selatessa helposti löytyy ja kommenteissani käytän KOPITTELIJA007 profiiliani !

        kierosti vastasit. mitä väliä sillä on oletko kirjoitellut rekatuilla tai rekkaamattomilla?

        soitat suutasi ja syyttelet alexia siitä että hän kirjoitti malsonin rekatulla nimimerkillä ja allekirjoitti kirjoituksensa omalla nimellään.

        nyt sinulta kysyttiin: kuinka monella nimimerkillä olet itse kirjoitellut?

        5:dellä, 10:llä tai kuinka monella?


      • peilikuvassa.näkyy kirjoitti:

        kierosti vastasit. mitä väliä sillä on oletko kirjoitellut rekatuilla tai rekkaamattomilla?

        soitat suutasi ja syyttelet alexia siitä että hän kirjoitti malsonin rekatulla nimimerkillä ja allekirjoitti kirjoituksensa omalla nimellään.

        nyt sinulta kysyttiin: kuinka monella nimimerkillä olet itse kirjoitellut?

        5:dellä, 10:llä tai kuinka monella?

        Kuka täällä on muu nimimerkki Otakopin/Kopittelija007:n lisäksi, joka puhuu "Tuonelan tietoisesta tilasta" ja "elävästä sielusta" ?

        Kirjoituksiani voi myös lukea blogistani !
        http://otakoppi.webnode.fi/

        Mitä minä hyötyisin eri nimimerkeillä kirjoittamisesta täällä näillä adventistien sivuilla, joilla on opillisesti eri näkemys kuin monilla muilla kristityillä ?
        Monilla nimimerkeillä kirjoittamalla näitä täällä ei olisi minun kannaltani mitään hyötyä...aivan saman "sinä olet saatanasta" pilkan saisin kuitenkin osakseni...
        Mutta minä haluan seisoa omana itsenäni sanojeni tai oikeammin Raamatun kirjoitusten takana ! :)))
        Se, että te ette hyväksy sitä mitä Raamattu ja sen alkukieli meille kertoo on teidän ongelmanne !
        Minä kuitenkin perustan näkemykseni täysin Raamattuun ! :)))


      • Nyt kysynkin sinulta vaihtuva nimimerkki "peilikuvassa näkyy" että kumpi meistä tässä nytkin huutelee "puskista" ! Sinä vai Minä ?


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Häpeä itse..... !
        V.aari "ateisti" kirjoittaa kopittelijalle:
        v.aari
        21.5.2016 10:53
        "Kuules nyt koppihöperö. Tiedätkö, mitä nimeä Raamatussa käytetään siitä, joka etsii toisista moitittavaa ja syytettävää?
        No et tiedä, et. Minäpä kerron: saatana. Siinä on sinun tittelisi."
        ____________

        " saatana. Siinä on sinun tittelisi."

        Aika hauskaa kun "ateisti" (ei usko Jumalaan mutta uskoo saatanaan) nimittää minua "saatanaksi" ja "lusmuksi"... HEH

        Saatana tarkoittaa syyttäjää, panettelijaa, moittijaa.

        Ei siihen mitään taruolentoihin uskomista tarvita.

        Missä viestissäni olen kertonut, että uskon kristinuskon paholaisen olemassaoloon?

        Sen uskon kyllä, että sinä olet olemassa. Nyt oli kyse sinusta ja tekemisistäsi eikä mistään kuvitellusta paholaisesta.

        Lusmu taas tarkoittaa tässä kiusallisen kysymyksen tekopyhää väistelijää.

        Miksi kehotat minua häpeämään? Voin mainiosti tehdä sen, jos voit osoittaa jonkin syyn siihen.


      • v.aari kirjoitti:

        Saatana tarkoittaa syyttäjää, panettelijaa, moittijaa.

        Ei siihen mitään taruolentoihin uskomista tarvita.

        Missä viestissäni olen kertonut, että uskon kristinuskon paholaisen olemassaoloon?

        Sen uskon kyllä, että sinä olet olemassa. Nyt oli kyse sinusta ja tekemisistäsi eikä mistään kuvitellusta paholaisesta.

        Lusmu taas tarkoittaa tässä kiusallisen kysymyksen tekopyhää väistelijää.

        Miksi kehotat minua häpeämään? Voin mainiosti tehdä sen, jos voit osoittaa jonkin syyn siihen.

        Ihan totta.... ja seko tarkoitta sekoa...


      • vastaustasi.odotetaan
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kuka täällä on muu nimimerkki Otakopin/Kopittelija007:n lisäksi, joka puhuu "Tuonelan tietoisesta tilasta" ja "elävästä sielusta" ?

        Kirjoituksiani voi myös lukea blogistani !
        http://otakoppi.webnode.fi/

        Mitä minä hyötyisin eri nimimerkeillä kirjoittamisesta täällä näillä adventistien sivuilla, joilla on opillisesti eri näkemys kuin monilla muilla kristityillä ?
        Monilla nimimerkeillä kirjoittamalla näitä täällä ei olisi minun kannaltani mitään hyötyä...aivan saman "sinä olet saatanasta" pilkan saisin kuitenkin osakseni...
        Mutta minä haluan seisoa omana itsenäni sanojeni tai oikeammin Raamatun kirjoitusten takana ! :)))
        Se, että te ette hyväksy sitä mitä Raamattu ja sen alkukieli meille kertoo on teidän ongelmanne !
        Minä kuitenkin perustan näkemykseni täysin Raamattuun ! :)))

        kiero vastaua taas.
        syyttelit alexia joka avoimesti kertoi ja allekirjoitti tuon kirjoituksensa, mutta itse olet kirjoitellut ties kuinka monella nimimerkillä. nyt sinulta kysyttiin: kuinka monella nimimerkillä olet itse kirjoitellut? 5:dellä, 10:llä tai kuinka monella?


      • vastaustasi.odotetaan kirjoitti:

        kiero vastaua taas.
        syyttelit alexia joka avoimesti kertoi ja allekirjoitti tuon kirjoituksensa, mutta itse olet kirjoitellut ties kuinka monella nimimerkillä. nyt sinulta kysyttiin: kuinka monella nimimerkillä olet itse kirjoitellut? 5:dellä, 10:llä tai kuinka monella?

        Noin 150 kai riittänee suomi24 sivuille jos lasketaan sinun tyylisi aina eri tavalla rekkaamattomana kirjoitella hölynpölyä... rekattuja nimimerkkejä on vuosien varrella kertynyt ainakin toista kymmentä ! So What ?

        Ei liity mitenkään Alexiin ja Malsoniin ja tähän "sieluttomaan tuhon oppiin" mitä he tai hän jauhaa !

        Rekkaamattomana voi pysyä hiirenä piilossa niin kuin sinä teet mutta jatka sinä tyylilläsi "hiirenä piilossa" !

        Vai juttelenko nytkin Alexin kanssa ?


      • huh.huh.huh
        v.aari kirjoitti:

        Saatana tarkoittaa syyttäjää, panettelijaa, moittijaa.

        Ei siihen mitään taruolentoihin uskomista tarvita.

        Missä viestissäni olen kertonut, että uskon kristinuskon paholaisen olemassaoloon?

        Sen uskon kyllä, että sinä olet olemassa. Nyt oli kyse sinusta ja tekemisistäsi eikä mistään kuvitellusta paholaisesta.

        Lusmu taas tarkoittaa tässä kiusallisen kysymyksen tekopyhää väistelijää.

        Miksi kehotat minua häpeämään? Voin mainiosti tehdä sen, jos voit osoittaa jonkin syyn siihen.

        !! sinulla on ollut 150 erilaista nimimerkkiä !!


      • huh.huh.huh kirjoitti:

        !! sinulla on ollut 150 erilaista nimimerkkiä !!

        Minulla on ollut suomi24-keskusteluissa kaikkiaan kaksi (2) nimimerkkiä. Ensimmäisestä jouduin luopumaan, koska pitkän hiljaisen kauden aikana se oli mennyt vanhaksi ja joku toinen oli ottanut sen käyttöön.

        Mitenkäs on sinun nimimerkkiesi lukumäärän laita, huh.huh.huh ?

        Olet näemmä kirjoittanut aiemmin vain kerran, osastolle Perussuomalaiset.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13444392/vas-liitto-quottyovaenpuoluequot-joka-vihaa

        Täällä Adventismi-puolella olet ilmeisesti nyt kirjoittamassa ensimmäistä kertaa. Emmehän toki ajattele, että olisit vaihdellut nimimerkkiäsi.


      • väärä.osoite
        v.aari kirjoitti:

        Minulla on ollut suomi24-keskusteluissa kaikkiaan kaksi (2) nimimerkkiä. Ensimmäisestä jouduin luopumaan, koska pitkän hiljaisen kauden aikana se oli mennyt vanhaksi ja joku toinen oli ottanut sen käyttöön.

        Mitenkäs on sinun nimimerkkiesi lukumäärän laita, huh.huh.huh ?

        Olet näemmä kirjoittanut aiemmin vain kerran, osastolle Perussuomalaiset.

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13444392/vas-liitto-quottyovaenpuoluequot-joka-vihaa

        Täällä Adventismi-puolella olet ilmeisesti nyt kirjoittamassa ensimmäistä kertaa. Emmehän toki ajattele, että olisit vaihdellut nimimerkkiäsi.

        suo anteeksi, olin huolimaton, viestini oli kopittelijalle joka itse kehui käyttäneensä 150 erilaista nimimerkkiä .


      • väärä.osoite kirjoitti:

        suo anteeksi, olin huolimaton, viestini oli kopittelijalle joka itse kehui käyttäneensä 150 erilaista nimimerkkiä .

        Ego te absolvo a peccatis tuis,

        tai miten anteeksipyyntöön nyt pitäisi korrektisti vastata…

        https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/153325/anteeksi.pdf

        sanotaan vaikkapa de nada. 8-D

        Muuten, miten mielestänne edustaa uskoaan tai muuta aatettaan henkilö, joka aiheellista nuhtelua saatuaan ei pyydä anteeksi, vaan jatkaa toisten syyttelyllä ja pilkkaamisella?

        Entä minkälaisen vaikutelman itsestään antaa se, joka ei edes hiukan osoita kiitollisuuttaan sille, jolta on saanut tukea riitatilanteessa?

        Se nyt vain on niin, että hapankirsikkapuusta ei saa persikoita.


    • totta.kuitenkin

      Malson tai alex "helvetti sammuu" ketju on hyvä ja asiallinen. Siinä osoitetaan että sinä olet väärässä ja Timo Flink on oikeassa sanoessaan että tuonela on hauta.

      • Mitäpä jos tässä leikittäisiin ajatuksella että Tuonela ei olisikaan "Hades" eli "sielun tietoinen tila" ,"joka kuulemma vain perintöä kreikkalaisesta mytologiasta" , vaan leikitään että se olisi niin kuin mm. monet "liberaaliteologit" ja Adventistit sekä Jehovan todistajat sanovat "koko ruumiin ja sielun yhden kokonaisuuden loppu ja määränpää" eli Hauta !

        Ja asetetaan nyt tätä "hautaa" vähän tähän käsitteen "hadesin" eli tuonelan tilalle:

        Matt 11:23 Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen? Hamaan HAUTAAN on sinun astuttava alas.

        Matt 16:18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja HAUDAN portit eivät sitä voita.

        Luuk 10:15 Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen? Hamaan HAUTAAN on sinun astuttava alas.

        Luuk 16:23 Ja kun hän nosti silmänsä HAUDASSA, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

        Ap 2:27 sillä sinä et hylkää minun sieluani HAUTAAN etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.

        Ap 2:31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi HAUTAAN eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.

        Ilm 1:18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja HAUDAN avaimet.

        Ilm 6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja HAUTA seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

        Ilm 20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja HAUTA antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

        Ilm 20:14 Ja Kuolema ja HAUTA heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.




        Eikös vaan näistä Tuonela = Hauta kohdista Raamatussa tulisikin näin aikas tragikoomisia... Toisin kohdin ehkä tämä istuisikin mutta sitten Luuk 16:23 " Ja kun hän nosti silmänsä TUONELASSA/HAUDASSA" ja Ilmestyskirjassa ei ainakaan mitenkään järkevästi... :O


        Eli... Monet luterilaiset "liberaaliteologit" ja nämä adventistit/jehovat ovat usein "korvasyyhyynsä" kehittelleet "salaliittoteorioita" tavalla jos toisella... ja yksi on juuri tämä "kreikkalaisen mytologian tuominen" raamatun alkukieleen niin että muka apostolit eivät olisi tarkoittaneet sitä mistä puhuivat ja kirjoittivat !

        Huomaa siis ! Haudasta UT käyttää toista nimeä !

        Esim. Matt 28:1 "Ja kun sapatti oli päättynyt ja viikon ensimmäisen päivän aamu koitti, tulivat Maria Magdaleena ja se toinen Maria katsomaan HAUTAA."

        Ja tämä " τάφος " eli " taphos" esiintyy UT:ssa 7 kertaa eli ei voi siis käsitteellisesti tarkoittaa samaa kuin "Hades" eli Tuonela !

        Tuonela-sanalla on siis ihan oma erityismerkityksensä ! :)

        Vrt. http://biblehub.com/greek/5028.htm


        __________

        Vrt. http://otakoppi.webnode.fi/news/jo-tuonelassa-olemme-paratiisissa-/


      • aina.valitat
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Mitäpä jos tässä leikittäisiin ajatuksella että Tuonela ei olisikaan "Hades" eli "sielun tietoinen tila" ,"joka kuulemma vain perintöä kreikkalaisesta mytologiasta" , vaan leikitään että se olisi niin kuin mm. monet "liberaaliteologit" ja Adventistit sekä Jehovan todistajat sanovat "koko ruumiin ja sielun yhden kokonaisuuden loppu ja määränpää" eli Hauta !

        Ja asetetaan nyt tätä "hautaa" vähän tähän käsitteen "hadesin" eli tuonelan tilalle:

        Matt 11:23 Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen? Hamaan HAUTAAN on sinun astuttava alas.

        Matt 16:18 Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja HAUDAN portit eivät sitä voita.

        Luuk 10:15 Ja sinä, Kapernaum, korotetaankohan sinut hamaan taivaaseen? Hamaan HAUTAAN on sinun astuttava alas.

        Luuk 16:23 Ja kun hän nosti silmänsä HAUDASSA, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.

        Ap 2:27 sillä sinä et hylkää minun sieluani HAUTAAN etkä salli Pyhäsi nähdä katoavaisuutta.

        Ap 2:31 niin hän edeltä nähden puhui Kristuksen ylösnousemuksesta, sanoen, ettei Kristus ollut jäävä hyljätyksi HAUTAAN eikä hänen ruumiinsa näkevä katoavaisuutta.

        Ilm 1:18 ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja HAUDAN avaimet.

        Ilm 6:8 Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja HAUTA seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.

        Ilm 20:13 Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja HAUTA antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

        Ilm 20:14 Ja Kuolema ja HAUTA heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.




        Eikös vaan näistä Tuonela = Hauta kohdista Raamatussa tulisikin näin aikas tragikoomisia... Toisin kohdin ehkä tämä istuisikin mutta sitten Luuk 16:23 " Ja kun hän nosti silmänsä TUONELASSA/HAUDASSA" ja Ilmestyskirjassa ei ainakaan mitenkään järkevästi... :O


        Eli... Monet luterilaiset "liberaaliteologit" ja nämä adventistit/jehovat ovat usein "korvasyyhyynsä" kehittelleet "salaliittoteorioita" tavalla jos toisella... ja yksi on juuri tämä "kreikkalaisen mytologian tuominen" raamatun alkukieleen niin että muka apostolit eivät olisi tarkoittaneet sitä mistä puhuivat ja kirjoittivat !

        Huomaa siis ! Haudasta UT käyttää toista nimeä !

        Esim. Matt 28:1 "Ja kun sapatti oli päättynyt ja viikon ensimmäisen päivän aamu koitti, tulivat Maria Magdaleena ja se toinen Maria katsomaan HAUTAA."

        Ja tämä " τάφος " eli " taphos" esiintyy UT:ssa 7 kertaa eli ei voi siis käsitteellisesti tarkoittaa samaa kuin "Hades" eli Tuonela !

        Tuonela-sanalla on siis ihan oma erityismerkityksensä ! :)

        Vrt. http://biblehub.com/greek/5028.htm


        __________

        Vrt. http://otakoppi.webnode.fi/news/jo-tuonelassa-olemme-paratiisissa-/

        vaikka itse hait esiin "helvetti sammuu" ketjun jossa osoitetaan kuinka totaalisesti väärässä olet näissä tulkinnoissasi.


      • aina.valitat kirjoitti:

        vaikka itse hait esiin "helvetti sammuu" ketjun jossa osoitetaan kuinka totaalisesti väärässä olet näissä tulkinnoissasi.

        Miten niin osoitetaan ? tai osoitan minä "iankaikkisen rangaistuksen" "tulisen järven" ?


      • aina.valitat
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Miten niin osoitetaan ? tai osoitan minä "iankaikkisen rangaistuksen" "tulisen järven" ?

        lue ketjusta jonka toit esiin, siinä kerrotaan että tuonela on hauta, juuri niinkuin Timo Flink sen sanoi olevan .


      • näinraamatussa
        aina.valitat kirjoitti:

        lue ketjusta jonka toit esiin, siinä kerrotaan että tuonela on hauta, juuri niinkuin Timo Flink sen sanoi olevan .

        Sillä maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet jälleen tuleva, ei siinä eritellä että vain ruumis menee maahan ja sielu elikä henki menisi johonkin välitilaan, vaan raamattu sanoo että henki palajaa Jumalan luo joka sen on antanutkin, ei Jumalan antama elämän henkäys mene muualle kuin Jumalan luo hän omistaa sen ei me.
        Jeesus herättää uskovat tullessaan olipa he kuolleet miten tahansa, hänellä on valta ja voima luoda kaikki uudeksi.


    • cheerssit

      Anna palaa Kopittelija! Täältäpäin iso peukku! Jos jollekulle ei kelpaa niin paska nakki, totuus sattuu..

      • sammahti.se

        kirkon helvetti on sammunut, ei edes hiillosta ole enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      123
      2697
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      454
      1936
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      118
      1741
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      35
      1635
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1469
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1453
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      353
      1391
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      209
      1221
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1169
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1081
    Aihe