Mielenkiintoinen ilmiö tämä. Valtava ilkikurisuus ihmisillä kun seurakunnan työntekijä irtisanotaan tai osa-aikaistetaan. Mitä nämä ihmiset ovat tehneet niin pahaa, että nyt on syy ilkkua. Nämä työläiset ovat opiskelleet ja maksavat nyt opintolainaa kuten kaikki muutkin. Näillä ihmisillä on koti ja vuokra jota pitää maksaa, aivan kuten muidenkin. Miksi olla vahingoniloinen ihmiselle, joka on tehnyt paljon työtä j käyttänyt jo opiskeluun paljon lainaa jota nyt maksaa.
Toinen asia on seurakunnan työntekijät. Työkaverit. Hekin ovat toisilleen julmia. Kukaan ei puolusta työkaveria, vaan jokainen petaa omaa paikkaansa. Selkään taputellaan kun esimies ei ole näkemässä, muuten ei olla huomaavinaankaan. Täytyy pitää omasta työstä kynsin hampain kiinni. Myötätuntoa ei osoiteta.
YT neuvottelut
puuterikynsikäs
1
122
Vastaukset
- tois-on
"Kirkkoon kuulumattomien ei pidä juhlia kirkollisina juhlapäivinä. Jotka jostain syystä arki pyhiä ja näin ollen palkallisia kansantalouttamme rassaavia vapaapäiviä.
Valinnan vapaus kun on vihdoin kaikille annettu." Netistä löytynyt nillitys.
Jos on niin tyhmä että maksaa kirkollisveroa niin kannattaa olla aivan hiljaa,erosin kirkosta jo aikoja sitten mutta kirkollisvapaat kuuluvat myös minulle. Omalla päällä ajattelu on sallittu. Kas kun ette maksa joulupukista pukki veroa tai jotain enkeliveroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882