Auto jota ei ole

huiputettukko

Tei alkuvuodesta hämeessä autokaupat,ihastuin autoliikkeen myynti-ilmoitukseen,no sitten mentiin kaupoille annoin hyvän auton välii ja rahaa riittävästi.Jokusenviikon ajeltuamme öljyvalo paloi.eikun korjaamolle ei öljynpaineita auto pajalle ilmoitus myyjälle,autoon moottoriremontti,myyjä maksoi isoimmanosan laskusta olin onnellinen mutta jotain puuttui,ajelin viikon öljytikku kastui juuri ja juuri,no korjaamolle taasen,ilmoitin myös autoliikkeeseen,ei voida enään auttaa oli vastaus,soiton kuluttaja-asiamiehelle eipäjuuri apuja.autoon vaihdettiin turbo maksoin kulut,ajelin paripäivää öljyä litra,taasen jotain puuttui,korjaamon kanssa neuvoteltiin ja haettiin auton tiedot,yllätys yllätys.autoni ei ollut se auto jonka olin ostanut,hevosvoimiakin uupui kuusikymmentä,ei ollutkaan ilmoitettuja varusteita huoltokin uupui välistä ja autokin oli tuotu virosta,autoliike väittä minun tienneen kaikki em.asiat ja että kusetan tai jotain muuta,kuluttajamies kehoitti viellä korjaamaan autoa,minkävuoksi pitäisi kun autokaan ei ole se jonka ostin ja mitä viellä voi korjata kun moottariremontti tehtiin hoonattiin laakeroitiin koneistettiin vaihdettiin turbo.Auto vm.2010 ajettu 150,000km 2,2td mazda 6.Hinta 12,800 1-remontti n.5000 2remontti n.2600,todella kallis sellaiseksi jota en ostanut.Autokauppiaskin oli niin hunajaa jotta unohteli kertoa todellisia faktoja kaiken muun kyllä muisti kertoa,muunmuassa paikkakunnan historian ja muun epäolennaisen ,ilmeisesti tiesi tarkkaan mitä teki.Minut on tietenkin leimattu paskanjauhajaksi,katsokaa ilmoitukset ja autontiedot suurennuslasilla ja senkinjälkeen vaatikaa lisäselvityksiä.Tässä taasen mukavahko esimerkki Suomioikeusvaltion kauppalaista,maksaja olet aina sinä oli vika sinussa tai itsessäsi.

3

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkia_sitä_soppa_elätt

      sut on ilmeisesti päästetty mielisairaalasta aivan liian aikasin vapaalle. hankkiudu ensitilassa takaisin ja tarkistuta lääkitys.

      ja tiedoksi: syyllinen asiaan löytyy peilistä.

    • kaikkeasitäon

      Sie oot hölömö ja sillä selvä.

    • kautoauppias

      että tarvittiin oikein korjaamo kertomaan, että autossa ei ole niitä varusteita, mitä piti olla... sähköikkunat olivatkin veivi-ikkunat ja ilmastointikin paljastui ihan normi lämmityslaitteeksi? Mistä näitä oikein.... ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe