Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Silmäluomileikkaus otsan kautta

Whattodo

Hei! Onko kenelläkään kokemusta yläluomien kohotuksesta otsan kautta? Kävin plastiikkakirurgilla konsultaatiossa ja hän ei lähtisi leikkaamaan luomia, vaan kohottaisi otsanahkaa. Otsani ei ole mielestäni kovin laskeutunut, mutta nähtävästi jonkin verran kuitenkin. Pelkään, ettei toimenpide kuitenkaan vaikuttaisi yläluomiin korottavasti, ainakaan tarpeeksi. Keskustelimme myös sumäpussien poistosta ja kirurgi tekisi silmän kautta operaation, jossa rasvatyyny "työnnetään" takaisin poskeen. Onko tällaisesta kokemusta?

3

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mvvvvvvvvvvvvvvvvv

      Voi hyvänen aika, miten se konsultaatiokäynti sujui noin ylipäätään, jos nyt pelkäät kirurgin valehdelleen etkä uskaltanut siellä kysyä mitään. Eihän me täällä keskustelupalstalla voida sitä ongelmaa sen paremmin ratkaista, kun ei ole edes mitään käsitystä kysyjän ulkonäöstä.

      Mutta minulle suositeltiin myös otsankohotusta ja olen sen tarpeellisuudesta täysin samaa mieltä, koska yläkulmat on raskaammat kuin normaalisilmäisellä suomalaisella, on siis semmoiset monalisa-tyyppiset.

      • Whattodo

        Kiitos vastauksestasi. No, kyllä toki kyselin vastaanotolla asiasta, mutta olin kai vähän yllättynyt, sillä olin niin asennoitunut silmäluomileikkaukseen, etten osannut sitten otsankohotuksesta kysyä yksityiskohtia. Erityisesti kun puolet vastaanottoajasta meni alaluomipohdinnassa. Nyt myöhemmin kotona kun kokeilin nostaa otsaa hiusrajasta, josta leikkaus tehtäisiin, niin huomasin, etteivät silmäluomet/kulmakarvat nouse juuri yhtään. Siksi jäi vaivaamaan, että auttaako tämä toimenpide varmasti laskeutuneisiin luomiin. Kirurgi vastaanotolla nosti otsaani kulmien läheltä, tällöin toki luomet nousivat nätisti. Kyseessä ensimmäinen esteettinen operaatio minulle, joten moni asia mietityttää. Tokikin selvittelen asiaa vielä kirurgin kanssa. Ajattelin vain kysyä, onko täällä tämän operaation kokeneita ja minkälaisia mielipiteitä tästä on.


      • Lääkäri_arvioi
        Whattodo kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. No, kyllä toki kyselin vastaanotolla asiasta, mutta olin kai vähän yllättynyt, sillä olin niin asennoitunut silmäluomileikkaukseen, etten osannut sitten otsankohotuksesta kysyä yksityiskohtia. Erityisesti kun puolet vastaanottoajasta meni alaluomipohdinnassa. Nyt myöhemmin kotona kun kokeilin nostaa otsaa hiusrajasta, josta leikkaus tehtäisiin, niin huomasin, etteivät silmäluomet/kulmakarvat nouse juuri yhtään. Siksi jäi vaivaamaan, että auttaako tämä toimenpide varmasti laskeutuneisiin luomiin. Kirurgi vastaanotolla nosti otsaani kulmien läheltä, tällöin toki luomet nousivat nätisti. Kyseessä ensimmäinen esteettinen operaatio minulle, joten moni asia mietityttää. Tokikin selvittelen asiaa vielä kirurgin kanssa. Ajattelin vain kysyä, onko täällä tämän operaation kokeneita ja minkälaisia mielipiteitä tästä on.

        Vaikka leikkaushaava tulisikin hiusrajaan, kudokset kohotetaan alempaa, joten lääkärin tekemä "testi" on oikeampi.
        Minulle tehtiin vuosia sitten silmäluomileikkaus ja lääkäri totesi että täydellinen tulos saataisiin vielä kulmia nostamalla (minulla on laskeutuneet kulmat jo "syntymälahjana"). Kyseinen kohotusleikkaus maksaisi useita tonneja, joten nyt mennään näin "puolitekoisena".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1535
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      31
      1227
    Aihe