Paskat housuun tosipaikassa.

hokikoki

Haaahhahaaaaa! Siinä se taas nähtiin! Ei auttanut rutiinivoitto ranskasta tai nollapeli jotain uzbekistania vastaan, joiden jälkeen alettiin hehkuttamaan mestaruutta jo pelaajienkin toimesta. No miten kävi? Kersoilla meni paskat housuun ja taas yksi häpeähopea tilille! Etttä mä nautin!

7

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajaa.asenne

Pessimistit petti.

• pelimiesosaa

Surkea joukkue, ensin kusi nousi päähän ja sitten tulikin koko porukalle paskat housuun. Vittu mitä ääliöitä.

• Fact.of.Matter

Ei voi vaatia voittamista, kun kotikatsomo (=kaiken johtotähti) on täynnä luusereita.

• kuivahousu

Kyllä taas huvittaa. Itsehän vedin ripulilääkettä jo ennen kisoja, ja nyt ei paljon pukahtele edes pariin viikkoon! Hah, kyllä taas puristaa seurata hölmöjen Suomi-poikien pelailuja ja kannattamisia, hiton pellet!

• hävettääollasuomalainen

Sama juttu aina, jos olis tullu kultaa hirvee hype olis ollu, nyt kun tuli hopeeta paskaa sataa....

Joukkue oli hyvä, eritoten maalivahti Koskinen. Nuoren joukkueen henkinen kantti ja itseluottamus vaan petti kovan paineen alla (kai se johtuu suomalaisesta paskahousuluonteesta, täälläkin paskahousut mollaa, miksi paskahousukansasta tulisi muita kuin paskahousuja....;)?), eikä pystyttytty pelaamaan taitojen edellyttämällä tasolla, harmi että turnauksen huonoin peliesitys sattui juuri siihen tärkeimpään peliin, hyvälle joukkueelle olisi suonut voiton. Onnittelut hopeasta, joka sekin on hieno suoritus.

ps. nimimerkkin valitsin näiden morkkaavien paskahousujen vuoksi.

• fkslfjsklflsjjsklf

eipä ole pojista kuulunu

en katso enää

aina tätä samaa

häpeä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kunhankysyntaas

Mistä sä nautit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1459
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1245
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1214
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      923
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      79
      811
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      808
    Aihe