Rasismi tulee hävittää (tarvittaessa ydinasein)

RasismiSuurinPahuus

Jos päädytään siihen lopputulokseen, ettei rasismin poistamiseen auta muu kuin ydintuho, on niin tehtävä. Rasismi tulee kitkeä, KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ! Mikään keino ei ole poissuljettu, kun puhutaan rasismin kitkemisestä. Rasismi on maapallon suurin ja pahanlaatuisin syöpä, joka tuhoaa kohteensa hetkessä. Mihinkään muuhun ei kiteydy pahuus yhtä kiinteästi kuin rasismiin. Voidaan sanoa, että rasismi on itse saatanan manifestoituma. Kaikki haitalliset asiat mitä ikinä on maailmassa tapahtunut sitten elämän alkamisen miljoonia vuosia sitten, voidaan tiivistää rasismiin. Niin happivallankumous kuin dinosaurusten sukupuutto. Jos rasismi poistuu vain ihmiskunnan tuhoamalla, tulee tuhota ihmiskunta. Keinoja ei saa kaihtaa tämän universumin korkeimman pahuuden poistamisessa.

23

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lamporkiniitte

      Juu, siitä ydinpommista tulee niin kauhee pamaus, että kaikki rasistit pejästyvät suuresti ja muuttuvat suvakeiksi.

      • suvakillasäteilee

        Eli ihmisraunioiksi, joiden aivot säteily on tuhonnut. Erittäin sopiva määritelmä.


      • Juupajuuuu

        Et taida olla ihan ironiavirtuoosi.


    • Jytymmm

      Onko totta että ydinpaukusta tulee kauhia pamaus.

      • Kabumm

        Kuleppa...siitä tulee lähes tykinpaukauksenveroinen paukahdus ja siksi nuo hyyskät juuri toivovat semmoista. Epäilen kummiskin, että rasismi silti ei laakista kuole...nähtäväksi jää.


    • jestanpoo

      Olen kuullut mä sellaisen, aamuvarhainen aikaa on sen....

    • tää sää-tyttö Mette Mannonen jos ottas isot silikonitissit, niin olis vähän asiallisemman näkönen(!)OK

      http://is.mediadelivery.io/img/978/9b48108f98d643d88e17d3b08605f7ef.jpg

      .

      • persemies_enempi

        No ei missään nimessä mitään silikooneja! Omasta mielestäni Mette on täydellinen just tolleen. Tykkään tommosistsa pienemmistä tisseistä! :)


    • rasistirasisti

      Naiivit unelmat joillakin...rasismi on ollu on ja tulee aina olemaan. Aamen.

      • gkbcv

        Rasismi on niin kauan, kun sen annetaan olla. Kysymys kuuluu: miksi sen annetaan olla? Tietysti siksi, koska pippeli.


    • Hienokuntoinen

      Myydään Datsun 100A 77. Kahdet renkaat hinta 2400€ kokkola 555-122134

      • unohinnumeroni

        Myydään vähän käytetty kilju
        T . Urpo


      • Juusolah

        Onko kahdet kumit?


    • Haiseehikiallataivaan

      Oletkohan sinä avaaja edes koskaan kuullut atomipommin pamahdusta, se kuule on semmoinen että pakkaa menemään korvat lukkuun. Että elä kuule semmoista toivo. Joku neutronipommi voisi olla paljonkin parempi toivomus. Häpiäisit vähän.

    • meditoi

      Auuh kuule ydinpommi vois kovasti sattua tuonne kylkiluun väliin.. Ei kiitti! Äänestän että ei. Maailmaa ei ydinpommilla muuteta. Ihminen ei niin vain muutu, aina on kovapäisiä! Eikös sun kannattaisi meditoida tuo asia pois mielestäsi?

    • Nyyh12

      Kuules avaaja. Uskon vakaasti, että ns. rasisteja olisi huomattavasti vähemmän, jos kaikki ihmiset rodusta, kansalaisuudesta yms. riippumatta osaisivat ottaa huomioon muut ihmiset ja kunnioittaa heitä. Maahanmuuttajat paljolti symnyttävät itse rasismia toiminnallaan ja käytöksellään. Vanha sanonta: maassa maan tavalla tai maasta pois pätee mielestäni loistavasti nykyäänkin.

    • kummallistaon

      Jo luonto on rasistinen, eläimilläkin on tarkka arvojärjestys.
      Aloittaja ei ole ajatellut palopuhettaan loppuun asti. Ydinpommi ei valikoi rasisteja uhrikseen se tappaa kaikki tielleen osuneet, eräät heti ja monet hitaasti kitumalla.

    • Rungurasistityöks

      Olen muuten ihan samaa mieltä! Runkrasistit!

    • hithithithithit

      Hitlerkin yritti tosissaan hävittää rasismia,
      mutta suvakit estivät.

    • Juntifa

      Maailmassa ei olisi rasismia jos valkoiset lopettaisivat sortamisen ja kannabis olisi laillista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe