Tervetuloa kokkolan siniset ja rekatut tänne

Moikka ! Toivottavasti kokkolan palstan vakio porukka löytää tämän paikan kun olisi kivaa voida jutella ihan rauhassa ilman että joku koko ajan haukkuu tai poistaa sivuja ennen ku niitä ehtii lukemaan

102

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20-vee_jäbä

      No tulin seuraksi odottelemaan jos tänne tulee muitakin. Hemmetisti harmittaa jos tämä oli nyt tässä:(

      • Pakko kysyä että yritätkö meikän naista.. :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Pakko kysyä että yritätkö meikän naista.. :-O

        Mitä kuuluu?


      • Ilmannimi kirjoitti:

        Mitä kuuluu?

        Mitäpä tässä :-) Piti tulla tänne hiukkasen kurkkimaan että onko täällä ketään.. ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Mitäpä tässä :-) Piti tulla tänne hiukkasen kurkkimaan että onko täällä ketään.. ;-)

        Kivaa kun porukkaa tuli tänne...


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Mitäpä tässä :-) Piti tulla tänne hiukkasen kurkkimaan että onko täällä ketään.. ;-)

        Hyvää kuuluu... pitkästä aikaa


      • 20-vee_jäbä
        butch-cassidy kirjoitti:

        Pakko kysyä että yritätkö meikän naista.. :-O

        Ei mitään sellaista.

        'Kaiman' eilinen avaus oli poistettu, kävin äsken katsomassa.


      • 20-vee_jäbä kirjoitti:

        Ei mitään sellaista.

        'Kaiman' eilinen avaus oli poistettu, kävin äsken katsomassa.

        Siis mikä on poistettu?


      • tästä-on-puhe

      • tästä-on-puhe kirjoitti:

        Temmiraudan avaus:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14298067/maiseman-vaihto..?

        Ei ole totta! On pakko sanoa etten kyllä enää ymmärrä kokkolan palstaa ollenkaan... Eipä sille mitään voi kunhan vain mukavat ihmiset löytävät tänne... Kokkolan palstan Pölkkypäät onnistuivat savustaa minut pois sieltä....


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Ei ole totta! On pakko sanoa etten kyllä enää ymmärrä kokkolan palstaa ollenkaan... Eipä sille mitään voi kunhan vain mukavat ihmiset löytävät tänne... Kokkolan palstan Pölkkypäät onnistuivat savustaa minut pois sieltä....

        On kyllä todella hullua ja ilkeätä porukkaa siellä.. Ainut jotka sieltä pitäisi poistaa on kiusaajat ja ripulisti! Ylläpito on myös todella tyhmä..

        Mutta, ehkä täällä saamme jutella rauhassa?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        On kyllä todella hullua ja ilkeätä porukkaa siellä.. Ainut jotka sieltä pitäisi poistaa on kiusaajat ja ripulisti! Ylläpito on myös todella tyhmä..

        Mutta, ehkä täällä saamme jutella rauhassa?

        niinhän toi butsi sanoiki et jäbän avauksilla on heikko karma ku kaks on tullu vaan tehtyä ja ne on kumpiki nyt sitte poistettu..


      • terv.seriffi
        Kittiechihunen kirjoitti:

        On kyllä todella hullua ja ilkeätä porukkaa siellä.. Ainut jotka sieltä pitäisi poistaa on kiusaajat ja ripulisti! Ylläpito on myös todella tyhmä..

        Mutta, ehkä täällä saamme jutella rauhassa?

        Loukkauksesi ylläpitoa kohtaan on ilmiannettu.


    • En tiedä..

    • Kittiechihunen

      Heissan tänne kahvikeskustelupalstalle! :) siirrytäänkö nyt kokonaan tänne? Miten menee? Minä olen piirrelyt kuvia klubin lehteen ja sarjakuvaa myös..

      • No saas nähdä... Tuskin kai kokonaan mut onhan tää sillai hyvä paikka olla varal :) Millaista sarjakuvaa sä muutes piirrät?


      • Ihan hyvää kuuluu... toivottavasti ne eräät eivät tule tänne ja ainakim täällä pitäisi saada olla ihan rauhassa ja nauttia taas kirjoittelusta... Tottakai tuolla kokkola palstalla pitää joskus käydä mutta muuten ajettelin olla täällä...


      • Älä säikähdä mutta minä lakkautan Ilmannimi nimimerkin ja otan Ilmannimi2 ku en halua että kiusaajat löytää minua täältä


      • Täällä ollaan ja aion luuhata tällä palstalla...


      • Joo todellakin siirryn kokonaan tänne ja sanon lopullisesti hyvästit kokkolan palstalle. Painukoot he minne lie... Minä en ole toivottu ihminen sinne eikä ole myöskään A-R-I-E-L ikävä kyllä.


      • artagnan kirjoitti:

        No saas nähdä... Tuskin kai kokonaan mut onhan tää sillai hyvä paikka olla varal :) Millaista sarjakuvaa sä muutes piirrät?

        Strippejä, huumoria, jossa seikkailee kissa.. :) Ei varmaan uskalla tänne laittaa linkkiä sarjikseni sivuille..?


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Strippejä, huumoria, jossa seikkailee kissa.. :) Ei varmaan uskalla tänne laittaa linkkiä sarjikseni sivuille..?

        Mä luulen et ei jos paljastuu henk. kohtaisii tietoi... Onnistuisko sit tohon profiilikuvaan laittaan jotain? Et sä vaikka skannaisit sellaisen kissan tai sit jos sul on valokuvii jota laittaa. Olis kyl kiinnostavaa nähdä... :)


    • No mäki tulin käväiseen ku täs tauol oon... Tonne Kokkola-palstal Temmin ketjuun ei sit kande enää jatkaa ku se viimeistään iltapäiväl poistuu. Mä en muuteskaan uskalla siel ny päätäin aukoo ku toi meidän muru sanoi yhes viestis et mäki oon kuulemma sielt poistunu. Parempi vaan ku tottelee et ei tuu seuraamuksii... :D

      • Meikä ei Bambin komentoon noin vaan alistu ku muutenki tulee huomenna saletisti ympäri korvia niitten lihapullalta haisevien pöksyjen takia.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Meikä ei Bambin komentoon noin vaan alistu ku muutenki tulee huomenna saletisti ympäri korvia niitten lihapullalta haisevien pöksyjen takia.. ;-D

        Kyl mä kuiteski aattelin olla sillai nöyrää poikaa... ;)


      • Tukkirekka

        Palaako hän kenties vielä?


      • no ei jäbäkään kyllä tohi asettua poikkiteloin.. ;)


    • perässähiihtelijä_klasta

      Mikä olisi kohtuullinen summa antaa ylioppilaaksi valmistuvalle? Vai antaako tavaraa tms.? Ideoita kaivataan ja otetaan kiitollisena vastaan.

      • ProfessoriSalama

        Ei tuikkukippoja, kiitos!


      • Toi oli kyl Ilmannimelt mainio idis tos alla et tosissaan ei kandee laittaa mitään tinaruusui jne. jotka kerää vaan pölyy. Kysyy voi kai myös suoraan et mistä tykkäis. Mä laitoin mun siskollein pari sataa ekee ku hän pääsi ylioppilaaks pari vuotta sitte ja ny sit sama juttu nuorimman kohdal. Saa sit ite vapaasti päättää et mihin törsää... :D


      • Tukkirekka

        50 eurosta ylöspäin suhteen laadusta riippuen.


    • Itse antaisin rahana siksi koska näin nuori voi käyttää lahjan miten haluaa.. mutta jos vaikka nuori tykkää matkustaa ni Tehän voisitte nuoren ystävät ja tutut ja perheen jäsenet yhdistää voimanne ja järjestää matkarahat... Tai jos nuori haaveilee moposta tai jostain muusta niin silloinkin raha on hyvä lahja

      • seaikaohi

        Ylioppilas ei tarvi mitään mopoa enää.


      • seaikaohi kirjoitti:

        Ylioppilas ei tarvi mitään mopoa enää.

        Noh sitten vaikka rahaa ajokorttia varten


    • Terveisiä teille kaikille ja älkää säikähtäkö mutta Ilmannimi nimimerkin olen poistanut ja ottanut tämän käyttöön... En vain yksinkertaisesti jaksanu enää sitä kokkolan ärsyttävää ihmistä joka haukkui minua liian paljon... Halusin kuitenkin jatkaa kirjoittelua ja haluan jättää kokkolan tosi ripulin taakseen ja pitkästä aikaa taas kirjoittaa ihan rauhassa!

    • Vilkaisin_ja_poistuin

      Köyhäksi on käynyt kaupunkipalsta.

      • Minkäs teet, kun ei siellä rauhaa saa.. Onhan siellä se ripulisti taas.. On varmaan onnessaan kun emme ole siellä.. Toivon että muutkin Kla-palstan käyttäjät laittavat sinne palautetta, tai jättävät sen.


    • Yritin palata takaisin kokkolan palstalle ja tyhmä ku olin laiton sinne entinen Ilmannimi nimimerkillä ja mitä kävikään en saanu muuta kuin että olen muka trolli.. luulin että heille olisi tullu minua ikävä mutta ei.. Poistin ensin ilmannimi merkin muttei se lähe pois kokonaan. Ariel siellä haukuttiin...

      • evakossako

        Mikäs Kokkola yhteisö tänne on rantautunut?


      • evakossako kirjoitti:

        Mikäs Kokkola yhteisö tänne on rantautunut?

        Joo evakossa ollaan ku kokkolan palstalla ei voi käydä


      • Älä turhaan huolehdi ilkeilystä. Olet todella kiltti ihminen, kuten minäkin.. He saavat aina kiusaajat kimppuun. Mutta muista että olet heitä parempi ihminen. :)

        Jutellaan sitten täällä, kaikesta maan ja taivaan välillä. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Älä turhaan huolehdi ilkeilystä. Olet todella kiltti ihminen, kuten minäkin.. He saavat aina kiusaajat kimppuun. Mutta muista että olet heitä parempi ihminen. :)

        Jutellaan sitten täällä, kaikesta maan ja taivaan välillä. :)

        Joo.. täällä on kivaa olla. Eikä kukaan käske painua kuuseen...


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Joo.. täällä on kivaa olla. Eikä kukaan käske painua kuuseen...

        Älä oikeasti murehdi liikaa törppöjen kommentteja, palstoilla niitää piisaa.. On ollut minunkin kimpussa ja loukkaa.. Oikeasti ei heistä jatkossa kannata välittää, vaan jutella vain järkevien ja mukavien kanssa. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Älä oikeasti murehdi liikaa törppöjen kommentteja, palstoilla niitää piisaa.. On ollut minunkin kimpussa ja loukkaa.. Oikeasti ei heistä jatkossa kannata välittää, vaan jutella vain järkevien ja mukavien kanssa. :)

        Ei se ole kivaa ku häädetään... mutta näin on parempi... Toivon että Kokkolan palsta kuihtuu ja nuo yhdet saavat nenilleen...


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Ei se ole kivaa ku häädetään... mutta näin on parempi... Toivon että Kokkolan palsta kuihtuu ja nuo yhdet saavat nenilleen...

        Ei toki ole, mutta ei anneta sen kaataa meidän porukkaa. jatketaan juttelua täällä. :)


    • Joku_tunkee_mukaan

      Onpa täällä paljon porukkaa Kokkolasta.

      • Haittaako? Itse en kyllä enää asu Klassa, mutta sieltä olen kotoisin. :)


      • Ollaan täällä kun kokkolan palstalla ei voi jutella. Siellä on miten sen sanoisi jännää porukkaa


      • Joku_tunkee_mukaan
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Haittaako? Itse en kyllä enää asu Klassa, mutta sieltä olen kotoisin. :)

        Ei haittaa. Olen itsekin Kokkolasta ja tulin tänne linkin kautta :)


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Ollaan täällä kun kokkolan palstalla ei voi jutella. Siellä on miten sen sanoisi jännää porukkaa

        Sekoja ne on, näin kaunistelematta sanon.


      • Joku_tunkee_mukaan kirjoitti:

        Ei haittaa. Olen itsekin Kokkolasta ja tulin tänne linkin kautta :)

        Ok, ei muuta kuin messiin juttelemaan, jos olet mukava ihminen. :)


      • Joku_tunkee_mukaan
        Kittiechihunen kirjoitti:

        Ok, ei muuta kuin messiin juttelemaan, jos olet mukava ihminen. :)

        Kiitos. Mitta tuli tuolla Kla-palstalla vaan totaalisesti täyteen.


      • Joku_tunkee_mukaan kirjoitti:

        Kiitos. Mitta tuli tuolla Kla-palstalla vaan totaalisesti täyteen.

        Niinpä.. Tovottavasti tänne ei tunge häiriköt.. Kiva että tulit porukkaan mukaan, kiva tutustua! :)


    • Mun vilpitön mielipide on semmoinen että tälle palstalle 'piiloon' meneminen on pikkasen raukkamaista hommaa meiltä. Ei kait me nyt parin vainoajan takia väistytä...?

      Tiedän että Sinä Ariel ja myös te muut tytöt saatte säännöllisesti sontaa niskaan tuolla Kokkola-palstalla (kuten myös minä), mutta...: Tiedän myös että nuo vajaamielisten solvaukset ei satuta teitä. Sinäkin hupsu Ariel olet sanonut että vain mun kirjoitus on sua satuttanut, tiedät satavarmasti etten satuta enään ikinä sua...

      Nyt rinta rottingille porukka ja takaisin Kokkola-palstalle, jos ei muuten niin joidenkin kiusaksi;)

      • No en ole raukkamainen, mutta voimme täälläkin jutella, niin ei noita sekoja tarvi kokoajan kestää.. Itsekin sinne Kla-palstalle tein avauksen, ja sain vaan törkyä niskaan.. Todella tympeää kokoajan sitä seurata.


      • En ole raukkamainen vaikka tänne tulin. Tiedän että olen liian herkkä tonne kokkolan palstalle palamaan ainakaan hetkeen... En todellakaan kaipaa sellaisia tekstiä mitä kokkolan palstalla sain lukea ja miksi minun pitäisi niitä sietää. Yritin ihan oikeasti siellä jutella ja kirjoitella mutta ei kai minun ole pakko enää sietää sitä kaikkea mitä siellä tulee minun niskaan...

        Miksi se on väärin kun sanon etten enää vain jaksanu sitä palstaa ollenkaan ja parempi lähteä ennen kun sanoo jotain todella typerää...

        Miksi minun pitäisi sitä sietää? Yritin ja siedin kauan mutta minun mittani tuli vain täyteen etten saanu jutella rauhassa ilman että joku huutaa todella ilkeää minulle...

        Anteeksi Toljanter mutta minä en ole tarpeeksi vahva palaamaan sinne... Olen todella pahoillani että olen liian herkkä ihminen.

        Oli kivaa kokkolan palstalla kirjoittaa mutta kun vaikka kirjoitin runon niin ei kun yksi Varis raakkui.

        Anteeksi pyydän kaikilta kokkolan rekatuilta ja vakkareilta kun en palaa toistaiseksi sinne kokkolan palstalle.

        Ymmärrän kyllä Toljanter sinunkin näkökulman ettei saisi luovuttaa mutta miksi taistelisin tuulimyllyjä vastaan kun tiedän että kuitenkin se on minä joka siinä vain häviää..

        Pyydän Toljanter sinulta ja muilta nöyränä anteeksi jos minun kirjoitekseni teitä loukkasi mutta tältä minusta tuntuu...

        Minäkin olen ihminen ja minullakin on tunteet vaikka ei ne pöljät siellä kokkolan palstalla edes välitä.

        Minusta kokkolan palsta on kuin muurahais keko tai jokin ampiaispesä tai torakoita jotka syö puita.

        Tältä minusta tuntuu juuri tältä hetkellä ja koska olen tätä mieltä niin en todellakaan kaipaa sinne takaisin niin kauan kun kokkolan palstalla ei ole kaikille samat säännöt.

        Anteeksi että haukun mutta tältä minusta oikeasti tuntuu.


      • Niin ja en todellakaan tehnyt lähtemis päätöstä noin vain vaan olin jo jonkin aikaa sitä miettinyt että miksi siellä käyn ja kirjoitan ja ainut syy miksi edes loppu aikana kävin oli ystävät siellä kuten kittie


      • Tota Kokkola-palstaa ollaan ny putsaamas kyl ankaral kädel. Silloin ku mäki siel aloitin nii juttuu riitti laidast laitaan ja 'hömppä' nimenomaan veti kaikkein eniten väkee... Toisinaan joku aukoi päätään mut se ei ollu tällast mitä nykyään. Ny ei tulis enää kuuloonkaan et vois enää jatkaa samoil linjoil. Kuittii tulee jokaiseen kommenttiin. Se on vaan et pienen kaupungin asiat on äkkii käyty läpi eikä niistä kauheesti juttuu synny...


      • Tiedätkö mitä mun rakas paavi? Ymmärrän sua ihan täysin, mutta mulle ihmiset ovat paikkaa tärkeämpiä :)) Hmmm... Hätätilanteessa olisin valmis pitämään sinuun yhteyttä vaikka lähettämällä savumerkkejä meidän pihalta, hahaha... koska olet mulle OIKEASTI toooooooooooodella ihan kaamean S-U-P-E-R-T-Ä-R-K-E-Ä :)) Siis mua ei erityisemmin huvita palata takaisin, sillä Kokkola-palstalla koko yleinen ilmapiiri on muuttunut. Ja tietyn tyyppiset ihmiset ovat joko poistuneet kokonaan tai ainakin harventaneet käyntejään...


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        No en ole raukkamainen, mutta voimme täälläkin jutella, niin ei noita sekoja tarvi kokoajan kestää.. Itsekin sinne Kla-palstalle tein avauksen, ja sain vaan törkyä niskaan.. Todella tympeää kokoajan sitä seurata.

        Mmmm... Ja henkisesti kuluttavaa :((


      • Helskutarallaa.. Polkaise sen hännän päälle ennen kuin niillä on huusholli ilmiliekeissä.. :-O


      • No meikä on samaa mieltä Lumikolasen kanssa elikkä kirjoitan missä tykkään ja lupia en kysele. Poistelkoot sitten kun eivät muuta keksi. Samapa toi meikälle on.. :-) Tytsilläki vaihtuu mielipide about kymmenen kertaa yhen päivän aikana että että.. ;-D


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Tiedätkö mitä mun rakas paavi? Ymmärrän sua ihan täysin, mutta mulle ihmiset ovat paikkaa tärkeämpiä :)) Hmmm... Hätätilanteessa olisin valmis pitämään sinuun yhteyttä vaikka lähettämällä savumerkkejä meidän pihalta, hahaha... koska olet mulle OIKEASTI toooooooooooodella ihan kaamean S-U-P-E-R-T-Ä-R-K-E-Ä :)) Siis mua ei erityisemmin huvita palata takaisin, sillä Kokkola-palstalla koko yleinen ilmapiiri on muuttunut. Ja tietyn tyyppiset ihmiset ovat joko poistuneet kokonaan tai ainakin harventaneet käyntejään...

        No mä taidan sitte ruveta elämään kaksoiselämää...

        Syynä se että periaatteen vuoksi en aio antaa periksi hörhöille (eli kirjoitan kokkola-palstalle). Toinen elämä taas on sitte täällä koska... No oot sä kyllä aika mainio mimmi Ariel:)


      • toljanter kirjoitti:

        No mä taidan sitte ruveta elämään kaksoiselämää...

        Syynä se että periaatteen vuoksi en aio antaa periksi hörhöille (eli kirjoitan kokkola-palstalle). Toinen elämä taas on sitte täällä koska... No oot sä kyllä aika mainio mimmi Ariel:)

        Luuletko, että mun olisi mahdollista palata takaisin mun salaisen identiteetin turvin? Mua alkoi nimittäin ihan kaamealla tavalla huolettaa yksi todella vakava asia. Siis mieti, jos mun paras ystävä maailmassa eli Puklu huomaa mun kadonneen ja alkaakin viestitellä sun kanssa ja kärttää sua tekemään voikukkaseppeleen... Ja mulle tulisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveän mustasukkainen olo, että mun kesäloma olisi TÄYSIN PILALLA (⋟﹏⋞)


      • herätys-hei
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luuletko, että mun olisi mahdollista palata takaisin mun salaisen identiteetin turvin? Mua alkoi nimittäin ihan kaamealla tavalla huolettaa yksi todella vakava asia. Siis mieti, jos mun paras ystävä maailmassa eli Puklu huomaa mun kadonneen ja alkaakin viestitellä sun kanssa ja kärttää sua tekemään voikukkaseppeleen... Ja mulle tulisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveän mustasukkainen olo, että mun kesäloma olisi TÄYSIN PILALLA (⋟﹏⋞)

        Tarjokkaita on muitakin jos annat tilaisuuden.


      • ei-rekattu
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luuletko, että mun olisi mahdollista palata takaisin mun salaisen identiteetin turvin? Mua alkoi nimittäin ihan kaamealla tavalla huolettaa yksi todella vakava asia. Siis mieti, jos mun paras ystävä maailmassa eli Puklu huomaa mun kadonneen ja alkaakin viestitellä sun kanssa ja kärttää sua tekemään voikukkaseppeleen... Ja mulle tulisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveän mustasukkainen olo, että mun kesäloma olisi TÄYSIN PILALLA (⋟﹏⋞)

        Pois vaan piileskelemästä;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luuletko, että mun olisi mahdollista palata takaisin mun salaisen identiteetin turvin? Mua alkoi nimittäin ihan kaamealla tavalla huolettaa yksi todella vakava asia. Siis mieti, jos mun paras ystävä maailmassa eli Puklu huomaa mun kadonneen ja alkaakin viestitellä sun kanssa ja kärttää sua tekemään voikukkaseppeleen... Ja mulle tulisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveän mustasukkainen olo, että mun kesäloma olisi TÄYSIN PILALLA (⋟﹏⋞)

        Ehkä sun kantsii harkita vakavasti tuota paluuta... Se Puklu on kyllä niin mukavan oloinen nainen että voisin pian taipua semmosen seppeleen tekoon, jos hän siis nätisti sattuisi pyytämään;)


      • 20-vee_jäbä
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luuletko, että mun olisi mahdollista palata takaisin mun salaisen identiteetin turvin? Mua alkoi nimittäin ihan kaamealla tavalla huolettaa yksi todella vakava asia. Siis mieti, jos mun paras ystävä maailmassa eli Puklu huomaa mun kadonneen ja alkaakin viestitellä sun kanssa ja kärttää sua tekemään voikukkaseppeleen... Ja mulle tulisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveän mustasukkainen olo, että mun kesäloma olisi TÄYSIN PILALLA (⋟﹏⋞)

        Kukkasia kaunokaiselle;)

        https://www.youtube.com/watch?v=yFukqxcdkHo

        Näppärissä sormissa luonnistuu seppeleenteko(kin;)


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Niin ja en todellakaan tehnyt lähtemis päätöstä noin vain vaan olin jo jonkin aikaa sitä miettinyt että miksi siellä käyn ja kirjoitan ja ainut syy miksi edes loppu aikana kävin oli ystävät siellä kuten kittie

        Tiedä että oli sinulle rankkaa.. Mutta usko minua, ei kannata niin kovasti välittää ääliöistä. Toivottavasti edes käyt täällä kahvikeskustelupalstalla. :)


      • herätys-hei kirjoitti:

        Tarjokkaita on muitakin jos annat tilaisuuden.

        Herätys hei! Palstalla on muutakin väkeä.. Esim. Surullinen Ilmannimi, jota on solvattu Kla-palstalla vaikka miten.. Herrasmies huomaa muutkin.

        Tsemppiä Ilmannimi! <3


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Tiedä että oli sinulle rankkaa.. Mutta usko minua, ei kannata niin kovasti välittää ääliöistä. Toivottavasti edes käyt täällä kahvikeskustelupalstalla. :)

        Joo..


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Herätys hei! Palstalla on muutakin väkeä.. Esim. Surullinen Ilmannimi, jota on solvattu Kla-palstalla vaikka miten.. Herrasmies huomaa muutkin.

        Tsemppiä Ilmannimi! <3

        Tänään 20.43
        Aloitti uuden keskustelun: Onko hyvä fiilis..?
        Nimimerkki Ilmannimi on lähtenyt palstalta loukkausten takia.. Onko kiusaajilla nyt hyvä fiilis? Onko mukavaa kiusata herkkää ja mukavaa ihmistä? Missäs palstan herrasmiehet ja muut puolustajat ovat? Huomaatteko muita ollenkaan..? Itse toivon Ilmannimelle rohkeutta käydä Kla-palstalla edelleen, minä
        Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola

        kuten huomaat kävin lukee sinun viestisi ja vastaan tälle palstalle että en usko että hevillä palaan kokkolan palstalle kirjoittamaan mitään... Kiitos kun puolustat minua mutten halua sinulle tai muille puolustajille ongelmia kun jostain syystä he jotka puolustaa minua saa Variksen vihat päälle. Minä tykkään olla tällä palstalla kun saan olla rauhassa ilman varista. Sinä kitttie olet ihana ihminen...


      • S.tondis
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Luuletko, että mun olisi mahdollista palata takaisin mun salaisen identiteetin turvin? Mua alkoi nimittäin ihan kaamealla tavalla huolettaa yksi todella vakava asia. Siis mieti, jos mun paras ystävä maailmassa eli Puklu huomaa mun kadonneen ja alkaakin viestitellä sun kanssa ja kärttää sua tekemään voikukkaseppeleen... Ja mulle tulisi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hirveän mustasukkainen olo, että mun kesäloma olisi TÄYSIN PILALLA (⋟﹏⋞)

        Olet helvetin hyvännäköinen..


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Tänään 20.43
        Aloitti uuden keskustelun: Onko hyvä fiilis..?
        Nimimerkki Ilmannimi on lähtenyt palstalta loukkausten takia.. Onko kiusaajilla nyt hyvä fiilis? Onko mukavaa kiusata herkkää ja mukavaa ihmistä? Missäs palstan herrasmiehet ja muut puolustajat ovat? Huomaatteko muita ollenkaan..? Itse toivon Ilmannimelle rohkeutta käydä Kla-palstalla edelleen, minä
        Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola

        kuten huomaat kävin lukee sinun viestisi ja vastaan tälle palstalle että en usko että hevillä palaan kokkolan palstalle kirjoittamaan mitään... Kiitos kun puolustat minua mutten halua sinulle tai muille puolustajille ongelmia kun jostain syystä he jotka puolustaa minua saa Variksen vihat päälle. Minä tykkään olla tällä palstalla kun saan olla rauhassa ilman varista. Sinä kitttie olet ihana ihminen...

        tolla meidän typykällä on tapana sanoa et hymy korviin ku on vastoinkäymisiä. nyt jäbäki sanoo sitte samoin et kyllä sulla kuules kavereita täällä on.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        tolla meidän typykällä on tapana sanoa et hymy korviin ku on vastoinkäymisiä. nyt jäbäki sanoo sitte samoin et kyllä sulla kuules kavereita täällä on.. :)

        Kiitos... Hymyä lähetän


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Tänään 20.43
        Aloitti uuden keskustelun: Onko hyvä fiilis..?
        Nimimerkki Ilmannimi on lähtenyt palstalta loukkausten takia.. Onko kiusaajilla nyt hyvä fiilis? Onko mukavaa kiusata herkkää ja mukavaa ihmistä? Missäs palstan herrasmiehet ja muut puolustajat ovat? Huomaatteko muita ollenkaan..? Itse toivon Ilmannimelle rohkeutta käydä Kla-palstalla edelleen, minä
        Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola

        kuten huomaat kävin lukee sinun viestisi ja vastaan tälle palstalle että en usko että hevillä palaan kokkolan palstalle kirjoittamaan mitään... Kiitos kun puolustat minua mutten halua sinulle tai muille puolustajille ongelmia kun jostain syystä he jotka puolustaa minua saa Variksen vihat päälle. Minä tykkään olla tällä palstalla kun saan olla rauhassa ilman varista. Sinä kitttie olet ihana ihminen...

        Todella typerää kun ihmiset noin käyvät mukavan ihmisen kimppuun.. suututtaa!


      • temmirauta kirjoitti:

        tolla meidän typykällä on tapana sanoa et hymy korviin ku on vastoinkäymisiä. nyt jäbäki sanoo sitte samoin et kyllä sulla kuules kavereita täällä on.. :)

        Mäki sit komppaan et kyl me Ilmannimest tykätään... :)


      • artagnan kirjoitti:

        Mäki sit komppaan et kyl me Ilmannimest tykätään... :)

        Kyllä! Harvoin näin mukavaa ja kilttiä ihmistä näkee palstoilla. :)


      • Kittiechihunen kirjoitti:

        Herätys hei! Palstalla on muutakin väkeä.. Esim. Surullinen Ilmannimi, jota on solvattu Kla-palstalla vaikka miten.. Herrasmies huomaa muutkin.

        Tsemppiä Ilmannimi! <3

        Eilen 21.33
        Aloitti uuden keskustelun: Kokkolan runoja ja Huuhaa ja ihme höpötystä
        Olkoon tämä uusi tällainen runojen ja huuhaata ja ihme höpötystä kirjoitus paikka. Voinkin hyvin tänne kirjoittaa runojani ilman että joku aukoo päätään että ei kuulu palstaan... Kokkola palsta runo Kokkola palsta kyyneleitä minulle toi ja voi voi voi ei siellä puhua saanut. Kokkola palsta sovi minulle
        Ajanviete > Kahvikeskustelut

        Hih. Hih. Ihanaa kirjoittaa ihan rauhassa ja voin voin höpöttää ihan Jon joutavia... Pilvistä on muttei haittaa...


    • no kahtoppa vaan ku täällä rupeaa olemaan jo porukkaa kasassa. jäbäki liittyy sitte seuraan ja typykkäki ilmaantuu varmastikkin paikalle ku kerkiää.. :)

    • Hmmm... Luuletteko, että mun valmentaja suostuu luopumaan periaatteistaan ja tulemaan tänne, jos uhkaan kastella kaikki Suomi24:n palstat läpimäräksi mun superitkulla (ಥ﹏ಥ) ???

      • Näköjään joudut heruttamaan ämpärikaupalla lisää Bambiseni.. ;-¤


      • 20-vee_jäbä

        Kiva että tulit:)

        Päivä on pelastettu vaikka alapuolellasi tuntuukin kostealta;)


      • eiköpikkupimuhuoli
        20-vee_jäbä kirjoitti:

        Kiva että tulit:)

        Päivä on pelastettu vaikka alapuolellasi tuntuukin kostealta;)

        Jäitkö mopen osalle?


      • jäbällä olis kyllä sydän heltyny jo toisenki kerran ku tommosia kyyneleitä ei voi mies mitenkään vastustaa.. taitaa toi tinttu olla sitte himpun verran vaikeampi tapaus ylipuhuttavaks ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        jäbällä olis kyllä sydän heltyny jo toisenki kerran ku tommosia kyyneleitä ei voi mies mitenkään vastustaa.. taitaa toi tinttu olla sitte himpun verran vaikeampi tapaus ylipuhuttavaks ;)

        No Butch saa tänään ainaski köniin jos meidän muru vaan antaa luvan... Noi jutut Tinttiksen kaa menee kyl jo liiallisuuksiin ;)


    • Hölmöläisten touhua tuolla kokkolan palstalla ja onhan se kummaa kun en enää sinne kirjoittele ni ihmisiä vieläkin vaivaa että siellä ikinä edes kirjoitin... Taisin tehdä ihan oikein kun heitin kokkolan palstan romukoppaan... Lukea voin käydä välillä mutta tänne kirjoittelen... Tsemppiä kittielle kun yritit taas puolustaa minua..


      Aivan Hölmöläisten touhua on tuo touhu ja tulee väkisin mieleen että tarha ikäisetkö siellä tikkarista riitelee...

      Riitely on ihan typerää ja yleisen sovun takiakin on parempi etten palaa takaisin sinne... Minä kuin satun olemaan joillekin ihmisille kuin punainen vaate härälle...

      • Älä välitä heistä, kyllä saat olla Kla-palstalla myös. Ohita ilkeilyt ja kirjoita mitä haluat. :)


      • Siellä korkeintaan pari häiskää suutansa soittelee elikkä tuu takaisin vaan jos siltä tuntuu.. :-)


    • Tänään 19.26
      Aloitti uuden keskustelun: Rauhan ele
      Anteeksi häiriöni ja tämä ei sovi tälle palstalle mutta minulla on asiaa kokkolan sinisille ja mustat älkää tykäkö huonoa mutta tämä viesti ei ole ny teille.. Sinisille haluaisin sanoa että ottakaa vähän iisimmin. Minun lähtöni piti parantaa kokkolan palstan ilmapiiriä mutta toisin on käyny... En halua
      Paikkakunnat > Keski-Pohjanmaa > Kokkola


      Kittie minua itseäni ei se sinun palstasi muuten haittaa mutta en halua että sinulle tulee minun takia ongelmia kun puolustat minua kun katsoppa asia on niin että sinä pääset helpommalla kokkolan palstalla kun et puhu siellä minusta.... Ei millään pahalla mutten halua että kukaan haukkuu sinua minun takia...

      Minä olen luovuttanut kokkolan palstan suhteen täysin ja se minun kirjoitus oli rauhan ele jotta siniset ja mustat tulisivat kokkolan palstalla toimeen.

      Haluan että sinä ystäväni kittie pystyt käymään kokkolan palstalla mutta se ei onnistu jos puolustat siellä minua koska aina kun olet puolustanu minua niin sinua on haukuttu ja en todellakaan halua että sinua haukutaan minun takia...

      Toivottavasti et ymmärrä minua väärin. Minusta on kivaa kun puolustat minua mutta se tekee vain sinulle hallaa..

      Haluan teille kaikille kokkolan sinisille ja vakkareille pelkkää hyvää joten on parempi etten enempää kuin toi rauhan ele viestin käy siellä kirjoittamassa.

      En halunu ketään loukata millään tavoin mutta en tule voittamaan tuulimyllyjä vastaan

    • Ilmannimi2

      Pitkästä aikaa on taas kivaa kirjoittaa ja jotenki on vapautunut olo pörrätä täällä ja höpistä hölynpölyä...

      Hymyilen kun tiedän ettei väärät ihmiset tänne eksy ja olen onnellinen kun tämä palsta ei ole riitely paikka. Tottakai mulla on ikävä ihmisiä jotka tänne eivät tule mutta se on niiten pulma...

      Kokkolan palsta ei ole minun pulma ja saa kuulua menneeseen.. Ihmisen pitää tehdä valintoja ja tämä on minun valinta...

      Annan ripulin riidellä kokkolan palstalla ihan rauhassa... Kenelle ny haukkuu kun en ole siellä eikä sää enää sitä iloa että saa minulle haukkua... Pahoin pelkään että haukkuu kittietä...

      Suomi24 ylläpito porukka saisi kyllä hankkia silmälasit kun tuntuu kuin että he olisivat sokeita.... Oli niin tai näin mutta ei kuulu minulle...

    • Mitäs tänne kuuluu? Onko Ilmannimi juossut ampiaisia karkuun ;-)?

    • Mitä hävettävää siinä muka on ollut että kittie on puolustanut minua? Ei mitään hävettävää... Mitä hävettävää siinä on että olen herkkä ihminen? Ei mitään. Mutta maailma on niin kova paikka että jos satut olemaan herkkä niin ihmiset eivät välttämättä sitä hyväksy.. Välillä toivon etten ikinä olisi koskaan kertonu kokkolan palstalla että minua on koulussa kiusattu ja muutenkaan en olisi ottanut kantaa asioihin mitkä ovat minulle tärkeitä ja ehkä sitten minut oltais hyväksytty kokkolan palstalle...

      Välillä toivon etten olisi ikinä kirjoittanu kokkolan palstalle yhtään mitään mutta sitten en saisi esim. Kittie kanssa jutella...

      Oli niin tai näin kokkolan palsta on kuin ampiaispesä jota vältelen..

      • Mä luulen et toi Butch tarkoitti sellaisii oikeit ampiaisii... :) Tuu kuules takas vaan ku siel muutki on :)


      • Jepulis vaan :-) Meitsi puhui ulkona pörräävistä pörriäisistä..


      • Ei tarvi hävetä koulukiusaamistaustaa palstoilla.. Itse olin myös kiusattu ja nykyään eläkkeellä masennuksen ja ahdistuksen takia.. Ei se ole häpeä, kuka tahansa voi sairastua ja elämää on myös eläkeläisenä. :)

        Ole vain rohkeasti oma itsesi Ilmannimi! :)


    • Otan ny pienet unet

    • peräsmies3

      kokkola on persiistä

    • Mun rauhan ele keskustelu aloitus on poistettu kokkolan palstalta. Kittiechihu ei ole näkynyt täällä.

    • Anonyymi

      Rakastin sitä nuorta kaunista naista, Arielia:(

    • Anonyymi

      Voi näitä muistoja:(

    • Anonyymi

      Mulla om vesikelloja pilin varressa. Omx se apinarutto?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe