Viime viestin sisällössä käsiteltiin sipulia ja lähinnä sen raikkaita ja suuntuntuman mukaan napakoita ominaisuuksia. Esillä olivat mm. sipuli au naturell, raakasipuli, pikkelöity sipuli, kuultosipuli, paistinsipuli ja oli siinä varmaan jotain muutakin sälää. Sipulin särpimiksi sopii hyvin esim. pikkunakit ja erilaiset makkarat. Joko paistettuina tai laadusta riippuen au naturell. (mutta, joku oli ottanut aloituksen pois, vaikka ei pitäisi olla niin ennakkoluuloinen ja ainakin itse edes kerran maistaa sipulimaailman raikkautta ja ihanaa makeutta).
Tämän päivän viesti koskee eväitä. Hyvä eväs on esim. keitinkanamuna. Voi nokare ja suolaropse kruunaavat kananmunan erinomaisia ominaisuuksia. Juomasuositus kananmunan kanssa on maito tai jokin limonadi vitaminoiduista sarjoista. Myös tilkka mehua käy. Yllätysjokerina kananmunan kanssa suositellaan kesäistä tillivoita jollain laadukkaalla kidesuolasarjan tuotteella. Kananmuna on kaikenkaikkiaan ihan hyvä tuote keitettynä. Ja kananmunalle keitettynä n-kurkiainen antaa pisteitä 10/10. Aeimmissa viesteissä on käsitelty mm. munavoit ja niiden makuominaisuudet, sekä särvinsuositukset.
Keitetetyt kananmunat
1
56
Vastaukset
- Husu_
Syö paskaa paskajuttuinesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647