Mistä tumma puku halvalla hautajaisiin?

Mistä.halvalla

Mistä saa halvalla, en tiedä muuta kuin Dressmannin, onko muita? Mustat puvun kengät on, takki, housut, valkoinen paita ja kravatti pitää ostaa. Ei kai nuo hirveästi maksa, saako 150 eurolla?

16

3047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stressimies

Stressimiestä halvemmallakin saa mustan puvun. Ostin viimeksi Kuopion Carlssonilta ja koko puku maksoi 50 € poistorekistä.

• Mistä.halvalla

Asun pk-seudulta joten en taida Kuopioon saakka ostoksille lähteä.

• Jonskuna

Kirppareilta.

• minävaanbbb

Tiedätkö, ei hautajaisiin tarvi uutta ostaa, eikä aina sitä pukua. Nykysin on ihan vapaa valinta mitä päälle laittaa. Itse oli hautajaisissa mulla oli punainen takki ja ihan sitä mitä omasta kaapista löyty. En mitään ostanut uutta. Esim tummat farkut ja valkoinen paita on ihan jees... ja kavereilta voi lainaa. Minusta on turha ostaa kallista pukua jos sitä ei tarvi kun kerran viidessä vuodessa. Soveltamalla omia vaatteita ja kavereilta, niin ihan varmasti läytyy jotain sopivaa.

• kamalaaa

Näin on, ihminen suree ei vaatteet.

Katoin kerran hautajais-saattoa, näytti niinkuin varisparvi olisi kävelyllä,

• Mistä.halvalla

Mustat uudet farkut, valkoinen kauluspaita ja puvuntakki voisi olla ihan hyvä vaihtoehto kun kerran mustat puvun kengätkin on. Pitää ottaa selvää passaako sellainen.

• eistressiä
        Mistä.halvalla kirjoitti:

Mustat uudet farkut, valkoinen kauluspaita ja puvuntakki voisi olla ihan hyvä vaihtoehto kun kerran mustat puvun kengätkin on. Pitää ottaa selvää passaako sellainen.

Kyllä se passaa. Miksi ihmiset stressaa vaatteiden takia, jos läheinen on kuollut? Eikö koko hautajaisten ajatus mene silloin piloille? Kallista pukua ei kannata ostaa etenkin kun sitä käyttää niin harvoin. Ei se kuollut välitä mitä on päällä, tärkeintä mielestäni on että läheinen on hautajaisissa. Ihminen on tärkein, ei se miltä näyttää ja mitä on yllä. Kuten tuossa ylempänä kirjoitettiin. Ihminen suree, ei vaatteet..

• köyhäilyä
        eistressiä kirjoitti:

Kyllä se passaa. Miksi ihmiset stressaa vaatteiden takia, jos läheinen on kuollut? Eikö koko hautajaisten ajatus mene silloin piloille? Kallista pukua ei kannata ostaa etenkin kun sitä käyttää niin harvoin. Ei se kuollut välitä mitä on päällä, tärkeintä mielestäni on että läheinen on hautajaisissa. Ihminen on tärkein, ei se miltä näyttää ja mitä on yllä. Kuten tuossa ylempänä kirjoitettiin. Ihminen suree, ei vaatteet..

Kumminkin ihmiset ovat pikkutarkkoja, vaikka sanotaan ei väliä. Tosiaan löysin hienon mustan jakun kirppikseltä, pitkät housut tein itse 40 eurolla.

• köyhäilyä

Kirpputorilta puku, suosittelen ostamaan kauluspaidan ja kengät. Yksi kunnon puku on hyvä olemassa, hautajaisissa kuuluu olla tumma.

• mahdollisuuksia_on

Pääkaupunkiseudulla on tosi hyvin kirppareita ja second hand kauppoja. Muutamalla kympillä löytyy varmasti tumma puku. Valkoisen kauluspaidan löydät halvimmalla varmaan Tokmannilta. Jos olet Facebookissa, kannattaa liittyä erilaisiin kirppisryhmiin. On olemassa myös annetaan-ryhmiä, joissa voi ilmoittaa ottavansa vastaan tumman puvun, jos jollain on lahjoittaa. Joku voi jopa lainata pukua.

• ideoita

Yksi mahdollisuus olisi lainata joltain tutulta, jos sattuisi olemaan samaa kokoa. Alennusmyyntejä ja tarjouksia kannattaa seurata. Kirppareiltakin voi löytyä. Jos kuitenkin rahaa on uuteen, kannattaa hankkia ajaton malli, koska tummaa pukua aina joskus tarvitaan.

• Armas_Ikineuvo

Jospa keräisit tyhjia pulloja ja tölkkejä.

• Pitäisi.antaa

150 euroa hautajaisvaatteisiin, ei köyhällä sellaiseen ole varaa joten ei pääse hautajaisiin vaikka oma isä tai äiti kuolisi. Eikö sosiaalitoimisto anna maksusitoumusta vaatteisiin?

• mustispöksy

Kirpparit on pullollaan mustia pukuja. 1-10 e hintaluokkaa.

• Rotuvalio

Omaatko pygmisen ruumiinrakenteen?

• w4ygt3q5y

Jätesäkeistä leikkelemällä ja teippaamalla synjtyy kätevästi tumma puku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe