Eläkäämme tämä elämä yhdessä, se vähä mitä on jälj

aarteenmetsästäj

ellä
11.2.2016

Jumala on kanssamme, sydämen asukit.

No, Jumala on tekemässä nyt tässä jotain hieman uutta, ja me todella nautimme siitä. Luulenpa että olen kertonut teille, että aiemmin Ezekiel oli todella hieno muusikko (ja on hän vieläkin!), mutta tuli aika, jolloin Jumala pyysi häntä siirtämään syrjään hänen musiikkinsa. Ja sitten Jumala antoi minulle musiikin lahjan. Ja hän (Ezekiel) oli taustatukenani ja tuki minua siinä.

Kiehtovia asioita on tapahtunut täällä – profeetta ilmestyi talollemme yhtenä päivänä, aivan tyhjästä – ja hänellä oli profetia Ezekielille, että hän siirtyy toiseen uskontehtävään. Ja me olemme istuneet ja katselleet ja odottaneet, mikä se voisi olla. Tämän asian hyvin paljon minua askarruttaen, yrittäen saada erään yllätyksemme tehtyä teille kaikille, mutta enimmäkseen meidän taaksejääville sukulaisillemme, on ollut hyvin hankalaa minulle saada viesti joka ilta.
Joten olemme toimineet läpsystä vaihto –periaatteella ja Jumala on puhunut Ezekielille hyvin selvästi, aivan kuten Hän puhui kirjassa Chronicles of the Bride. Kirja on jaettu kahteen osaan, toisessa on hänen aikakirjansa ja toisessa minun.

Joten, menen eteenpäin ja jaan tämän viestin kanssanne. En sano, etten anna enempää opetuksia, varmasti annan. Tässä on kyse vain järjestelyistä juuri nyt ja Jumalan koko huomio on sielujen pelastamisessa. Ja ne, jotka jäävät Maahan, tulevat tarvitsemaan niitä asioita, joita jätämme heille.

Joten, tässä on Ezekielin viesti.

Hän alkoi:

Tänä iltana minulla oli johdonmukainen tunne siitä, että Jumala halusi minun istuvan alas ja antaa meille vähän ohjausta näihin viimeisiin päiviin ja tunteihin liittyen. Minun on myönnettävä, että oli hyvin vaikeaa yrittää päästä Hänen lähelleen tänään, kun tarkoituksellisesti nukuin noin kolme tuntia liian pitkään.

Ja haluan vain lisätä tähän, että jos on fibromyalgia ja yrittää pakottaa itsensä hereille, joskus koko päivä voi mennä pilalle, koska lepoa ei ollut riittävästi. Mutta toisinaan tulen uneliaaksi ja makaan vain sängyllä ja nukahdan uudelleen. No, tämä tapahtui tänään.

Minun on myönnettävä, että oli hyvin vaikeaa yrittää päästä Hänen lähelleen tänään, kun tarkoituksellisesti nukuin noin kolme tuntia liian pitkään. Tiesin että minun oli noustava ylös ja saatava iltani käyntiin noin kuuden aikaan, kuten tavallista, mutta lihallani oli oi-niin-mukavaa noiden lämpimien peittojen alla!

Hän lähetti pieniä tökkäyksiä ja vihjeitä, kuten sen, että pientä rakasta kissaani alkoi kuvottaa. Minä jopa ajattelin yhdessä kohtaa, ’Tuo pieni viaton rassu kärsi saadakseen minut ylös ja liikkeelle.’ No, laiskuuden ja tuomiontunnon horroksen alla riuduttuani, Jumala antoi minulle armon sanoa ’EI ENÄÄ!!’, kun minä nopeasti pyörin pois sängystä ja menin suoraan Claren luokse tunnustaen laiskuuden syntini, ja pyytäen Jumalaa armollisesti antamaan anteeksi minulle.

Ajan lähetessä luulen että Jeesus saa omatuntomme yhä herkemmiksi aivan pienimmissäkin asioissa. Tarkoitan, että vajoavan tunteen voi tuntea syvällä hengessä, kun loukkaan Häntä nyt, erityisesti silloin kun se sisältää vahingon aiheuttamisen toiselle ihmiselle. Mutta tällä kertaa se oli hyvin akuuttia ja jopa sen jälkeen, kun Clare oli rukoillut kaiken väärän syyllisyyden ja valehtelevat henget pois minusta – se pysyi yhä. Tämä tunne oli juuttunut syvälle enkä pystynyt ravistaman sitä pois.

Tänä iltana Pyhä Henki antoi harvinaisesti läheisen ja henkilökohtaisen näyn, TODELLISEN näyn siitä, kuinka puhdas ja hellä Jeesuksen Sydän todella onkaan, ja kuinka usein me satutamme Hänen Sydäntään näillä näennäisen ”pienillä” synneillä. Tiesin että tämä oli aidosti Hän, ja vaikka nyyhkytin Hänen jalkojensa juuressa ja Hän vakuutti minut Hänen anteeksiannostaan ja rakkaudestaan minuun – tämä syvä katumus, jonka kanssa kamppailin seuraavat kolme tuntia, jätti paljon tarvitun merkin poltettuna omatuntooni, ja tiedän, etten ikinä halua kieltää Häneltä mitään, Hänen armollansa, en ikinä enää!

Pienen rohkaisevan rukousajan kuluttua ja Jumalan vakuutettua minulle, että olin entiselläni, Hänen huomionsa siirtyi asiaan, josta Hän halusi puhua. Ikuisena arvioijana otin käsiini pyhät kirjoitukset ”testatakseni” Henkeä. Joten näin Hän aloitti:

Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne. (Sanal1:23)

Jeesus aloitti, ”Paljon on tehtävänä näinä viimeisinä päivinä ennen kuin Tulen. On aivan ratkaisevan tärkeää, että ETTE poukkoile tehtävässänne. Pitäkää silmänne kiinnitettyinä Minuun, koko sydämenne, mielenne, henkenne ja sielunne naulittuna Minuun. On välttämätöntä että teillä on Minun Mieleni – ’Olkoon teillä se mieli’, Kristuksen Mieli. Ette pysty tekemään tätä yksin. Teidän TÄYTYY rukoilla tätä armolahjaa, ja Minä valan teidät kyvyllä ’hajottaa maahan järjen päätelmät’.”

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ”Teidän on luovutettava KAIKKI kykynne uudestaan. Laskekaa ne uskossa Minun Käsiini, tietäen, että teidän Jumalanne ja Rakkautenne, sydäntenne ja sielunne kihlattu on täyden luottamuksenne arvoinen. Vapautan teidät muistojen sorrosta, kun vihollinen yrittää pelata teidän tunteilla, ihmissuhteilla ja millä vain jäljellä olevalla yhteydellä ihmisiin ja maailman asioihin. Jos nämä suhteet ovat hyviä ja rakastavia, antakaa ne Minulle. Minä rakastan heitä paljon enemmän kuin te ikinä pystyisitte rakastamaan, ja Minä vien heidät Minun erityishuolenpitooni. Mutta nyt on aika olla tarkoituksellisen määrätietoinen.”

      ”Pitäkää päivittäiset askareenne mutta älkää juuttuko mihinkään projekteihin. Haluan teidän olevan kuin Gideonin neuvokkaat sotilaat. He olivat saapuneet veden ääreen matkallaan suureen taisteluun. Gideonin käskettiin ottaa vain ne miehet, jotka laskeutuivat yhdelle polvelleen ja joivat kädestään samalla kun olivat valppaina ja etsien jopa silloin vihollista. Ne jotka polvistuivat alas käsilleen, juoden kuin koirat, hänen käskettiin lähettää takaisin kotiin. Heillä olisi vain vähän tai ei ollenkaan käyttöä suuressa taistelussa, joka oli edessä. Jopa tuossa tilanteessa Minä koettelisin vieläkin enemmän Gideonin kuuliaisuutta.”

      ”En voi korostaa liikaa kuuliaisuuden tärkeyttä. Teidän on vietettävä enemmän laatuaikaa rukouksessa. Tällä tarkoitan, että enää ei riitä että teillä on ”Henkilökohtainen Suhde” Minuun. Nyt teillä on oltava tuttu suhde Minuun. Mitä Tarkoitan tutulla? Olette pelastettuja ja tunnette Minut rakastavalla, kauniilla ja henkilökohtaisella tavalla – kuten Minä tunnen teidät. Mutta olemme saapumassa aikaan, jossa, kuten Sanoin Apostoleilleni, ’En minä enää sano teitä palvelijoiksi; vaan ystäviksi minä sanon teitä’.”

      ”Mitä enemmän aikaa vietätte jonkun kanssa, sitä enemmän tulette tuntemaan heidät syvemmällä tasolla. Alatte tietää, mistä he pitävät ja mistä eivät, ja heidän erityiset tavat tehdä asioita. Minä Kutsun teitä nyt ylemmäs. Olette aloittamassa ikuisen matkanne, ikuisen elämän matkan ja lähimmällä tavalla – Minun Morsiaminani!”

      ”Ajatelkaa nuorta paria, joka on rakastunut. Kun he ovat oppineet tuntemaan toisensa pitkän ajan kuluessa, heille käy selväksi, että heidän sydämensä kaipaus on viettää loppuelämänsä yhdessä. Joten, mies kosii ja hänen rakastettunsa, iloiten jännityksellä – vastaa myöntävästi. Tähän mennessä he ovat nähneet toisiansa monia kertoja viikon aikana. Mutta nyt he suunnittelevat yhteisen elämän rakentamista.”

      ”He eivät enää mene tavanomaisille treffeille. Ei, he välittömästi alkavat viettää jokaisen liikenevän hetken yhdessä. Ei ole yhtäkään päivää, jolloin he eivät olisi yhdessä ja se jatkuu tällaisena aina Häihin asti.”

      ”Miksi? Koska he ovat juuri tehneet perusteellisen sitoutumisen elämän ajaksi ja kihlauksessa he ovat jo hylänneet kaikki muut sydämestään ja mielestään. He ovat jo iloisesti alkamassa tulemaan tutummaksi toistensa persoonien ja temperamentin yksityiskohtien kanssa.”

      ”Me olemme aloittamassa ikuista elämäämme yhdessä. Koko suhteemme tulee syöksymään elämän ihmeellisiin ja taivaisiin syvyyksiin ilman loppua – erottamattomasti – yhdessä Yhtenä, ikuisesti!”

      ”Joten, alkakaamme vakavaan työhön. Haluan viettää jokaisen hetken kanssasi. Haluan unelmoida ja suunnitella ja juhlia kanssasi! Me teemme tämän elämän päivittäiset askareet yhdessä! Jokaisen velvollisuuden, jokaisen vaatimuksen me toteutamme oikeutetusti yhdessä. Koko elämäsi tulee muuttumaan, koska nyt todella liikumme, hengitämme, ajattelemme ja asumme YHTENÄ!”

      ”Minun Käteni loivat Taivaat. Kun kutsun niitä, ne erkanevat toisistaan välittömästi! Minä Olen nyt ennallistamassa sinua ja antamassa sinulle uuden elämän. Olen tulossa luoksesi loistossa, Morsiameni!”

    • musiikkia_

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      261
      2403
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1921
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1586
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      141
      1371
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1224
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1000
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe