Millä oikeudella maahanmuuttajat pelaavat sitä?
Pesäpallo SUOMEN kansallislaji
17
208
Vastaukset
- Tahko-Pihkala
Kielletään Suomalaisilta lampaiden nushinta kun se on matujen kansallislaji.
- Totuuskomissio
Kyllä Suomessakin osataan. Suomenkin maaseudulla puolet miehistä menettää poikuutensa lampaalle tai jollekin muulle eläimelle.
- Statinkunti
Pesäpallo on maalaisjunttien peli, ählämit voi vapaasti puolestani sitä pelailla!
- Isäsikö-opetti
Totuuskomissio kirjoitti:
Kyllä Suomessakin osataan. Suomenkin maaseudulla puolet miehistä menettää poikuutensa lampaalle tai jollekin muulle eläimelle.
Mistä tiedät totuuskomissio oletko yksi niistä lampaanastujista...
- XtimoL
Isäsikö-opetti kirjoitti:
Mistä tiedät totuuskomissio oletko yksi niistä lampaanastujista...
Ja jos se tietää et puolet, niin se ei taida olla pelkkä lampaanastuja vaan se tykkää myös vakoilla kun muut astuu lampaita!
Vai miten teit ton tutkimuksen?
- kyssäri
Mikä ongelma sinulla on?
- Minun-ongelma
Lampaan puute pitää varmaan anaaalihimot hoitaa pesäpallomailalla.
- rupert3
Nyt naisiin, missä turunlähellä on lammastila??
- Ongelmalammas
Kysy naapurin lampaannussialta matulta se kyllä neuvoo paikan sinulle.
- sorminenässä
Kyllä minä taas mieleni pahoitin, kuin näin irakilaisen pelaavan pesäpalloa.
- suomenmies
matuLoisten päillä voi aivan hyvin pelata pesäpalloa...eikä pään tarvitse olla irti siitä paskasta missä se on kiinni. Kukaan järkevä Suomalainen ei pahoita mieltään siitä pesäpallopelistä.
- TahkoPihkalla
Niijuu!!!
Ehdottomasti LISÄÄ suomalaisten ja matujen välisiä pesismatseja pystyyn!! Ja kukaan ei edes YRITÄ tähdätä palloon! :D
- novoehelekatti
suomalaeset pelloo kanaatalaesta jiäkiekkoo ja ameriikkalaesta jalakapalloo. kyllä ne siellä atlannin takana pahottaa mielesä...
- Hauska-Savonjuntti
Ja sit mä savolainen yritin olla niin hauska että...
- NäinSavonmualla
Ja voe tokkinsa siälä se etelämmiäs vuan vetelöö huoraa pieskuun ja mie ukonrahaju jouvun tiäl vuan kaplahan tumputtammoon!? Eip käy tasan onnenlahjukset!
- elätykkeepahhoo
Hauska-Savonjuntti kirjoitti:
Ja sit mä savolainen yritin olla niin hauska että...
ja tuas joku sutteettisavolaene pahotti mielesä...
- Yhteispeliäpeliin
Millä oikeudella täällä kirjoittavat tomppelit käyttävät arabialaisia numeroita. Eikö ole tullut selväksi, että globaalit trendit toimivat ja olisihan se hienoa, jos joillekin ulkomaalaisille kelpaisi peliksi pesäpalloa tai jopa Jukolan veljesten kiekonlyönti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839