Soinin ensimmäinen ja viimeinen

ministerikausi

laittakaas Soinia äänestäneet tuntemuksia Soinin ministerikaudesta.

20

143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XtimoL

      Väärä vaalipiiri, sori.
      Mut mun äänestämä persu kyl PÄÄS eduskuntaan, et kysy sit ku haluut tietää siitä?

      • sfdaerwf

        Miksi sitten sönkötät tähän ketjuun? Onko sen tehtävänannon noudattaminen niin helvetin vaikeaa???


      • XtimoL

        No ajankulukseni ajattelin kertoa!?
        Anteeks ny kauheesti jos se repi sun pelihousut rikki! :)


      • kuilukuyu
        XtimoL kirjoitti:

        No ajankulukseni ajattelin kertoa!?
        Anteeks ny kauheesti jos se repi sun pelihousut rikki! :)

        Ketään ei kiinnosta sun tunkkaiset kertomuksesi.


      • OIKJUYH6

      • PaskaaJauhaaaa

        Sössön-mosson-lässyn-lää-populisti.


    • 212s

      Simo Toini teki kaikki mahdolliset virheet ja ei pitänyt yhtäkään lupaustaan.

      PS ei erotu muista valehtelija puoleista millään tavoin.

      Ennen vaaleja luvataan tiettyjä asioita ja sitten kun ollaan hallituksessa . kaikki nämä lupaukset tietoisesti unohdetaan ja tehdään toisin..

      • XtimoL

        Kuten?


    • toivoa.ei.ole

      Persuissa meni Suomen viimeinen toivo. Nyt se arpa on katsottu ja nyt tietää, että Suomi on roistojen käsissä eikä todellista vaihtoehtoa ole. On vain eri tavalla valehtelevia puolueita ja kaikki marssivat kokoomuksen porvarimarssin tahtiin, eliitin hyväksi. Alamäki jatkuu ja jyrkkenee.

      • jäännukkuvaksisit

        Äänestin persuja eka ja viimeisen kerran no ehdokas joka mulla ei koskaan ole jo eduskunnassa oleva ei päässyt läpi.


    • jhgfkj

      Vähemmän yllättäen harva kehtaa myöntää äänestäneensä poskisolisti populistia. Hah, hah, haa, vituttaako? Toivottavasti otitte idiootit edes opiksenne.

      Viskipuolue liberaalit on ehkä se mitä äänestän seuraavaksi? Riippuu niiden ohjelmasta. Tärkeintä on ettei suomen myyjät sekoomus ja petturi keput saa valtaa. Jopa mielummin demarit vaikka nekin on mitä on. Paskinta äänestämisessä on ettei politikon puheisiin voi luottaa.

      Pitäisi olla jokin takuu lupauksiin. Halvinkin härpäke antaa paremman takuun kuin politikko. Aika syvältä ettei päättäjiin voi luottaa.

      • oi.aikoja.oi....t

        Idiootit eivät ota opikseen. Viime hallituksessa oli kuusi puoluetta ja nyt niistä viisi on oppositiossa. Viime hallitus teki ennennäkemätöntä tuhoa Suomessa, itse pääsika karkasi Brysseliin ja silti nämä viisi puoluetta saivat yli kolmasosan paikoista, yht. 76 paikkaa. Jos lasketaan kokoomus mukaan, paikat menevät reippaasti yli sadan. Mutta kokoomus on siitä poikkeuksellinen puolue, etä se ajaa niiden asioita joilta se saa äänetkin, eli rikkaiden asioita (joita ajavat tosin kaikki puolueet).
        Siinä nähdään idioottien äänestäminen ja seuraavissa vaaleissa roistopuolue SDP saa ääniä niin että se on hallituspulue.
        Idiootit eivät ymmärrä että ryövääminen jatkuu jatkuvistaa, pudotti uurnaan lipukkeen tai ei, eikä väli mikä numero siinä on, kaikki ryöstävät Suomea.


    • hgfytrcvju

      Soini ja perussuomalaiset petti mut viimeisen kerran,tästä lähtien äänestän puoluetta joka on pahin piikki noiden petturien lihassa .

      • vaihtoehtosi.ovat.nämä

        Eli vihreitä tai RKP:ta.

        Toki persut hakkuivat poskeaan soitellessa lähes kaikki puolueet aikanaan.


      • XtimoL

        Unohdit vasurit!
        Ja jotka kaikki tulee jäämään oppositioon! Joten hukkaan meni sekin ääni! :D


    • hfghfghfg
    • rehellisyyspersu

      Minä äänestin demari Rinnettä, ja se oli raskas virhe.
      Seuraavissa vaaleissa äänestän jotain persua.

      • persurehellisyys

        Minä äänestin jotain persua, ja se oli raskar virhe.

        Seuraavissa vaaleissa äänestän demari Rinnettä.


    • Äänestän

      Harmi ettei Hitler ole ehdolla vaaleissa.

      • ei-kunnon-ehdokkaita

        Minä taas murehdin yöt läpeensä sitä, ettei Tsingis-Kaani ole sen paremmin ehdolla vaaleissa. Julius Caesarista tai Napoleonista puhumattakaan. Vittu mitä paskaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1113
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      769
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      760
    6. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    8. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    9. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      744
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe