Kukun kentän käyttösäännöt julkaistu

Tossuttaa

Kukun kentän käyttösäännöt on nyt julkaistu. Varaa ja liiku! :)

20

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksajateisaakäyttää

      Opistolle edullinen kenttä, koko urheilukenttä käytössä miten haluaa ja vuokra vuodessa vain 2000 euroa!

      Miettikää paljonko kunta on kenttään investoinut verovaroina, katsomo, lisäradat, pinnoite, yms...

      • HessuHopoH

        Onko tämä julkista tietoa ja missä nähtävillä?


    • 1200

      - Kuka on maksanut kentän?
      - Kuka sitä käyttää ja millä hinnalla?

      • Tupakannatsa

        Sitä saa mitä tilaa.
        Kokoomuksen kängi vie penaa,jottei jalat ota maahan.
        Urheiluimagon pitäminen tulee veronmaksajille ja pienen kunnan
        Asukkaille kalliiksi,ei kaikki tarvitse kenttää, silti pitää ottaa talkoisiin osaa.
        Aukaisivat nyt nämä urheiluintoilijat kukkaronsa nöyriä,mutta odotetaan suuauki mitä kylkiäisinä saadaan,kun veronmaksajien rahoilla huseerataan..
        Lehmänkauppoja,vanhaan malliin,auta sinä mua tässä,niin minä autan sitten jossakin muussa.


      • tonninjuoksija

        Hei kaikille epätietoisille!

        Tästä allaolevasta osoitteesta löytyy Kuortaneen liikuntatoimen facebook-päivitys, josta selviää keskuskentän käyttöoikeuksia ja -aikoja ja varauskalenterista vielä tarkemmin. Uskoisin, että kaikille yleisurheiluhalukkaille ja jalkapalloilijoille löytyy aikoja kalenterista, sovittaen muiden kanssa. Tämähän on huima parannus, kun ennen oli epätietoisuutta käytön suhteen. Kiitokset Lauriinalle.

        https://www.facebook.com/kuortaneenliikunta/photos/a.269356613258198.1073741828.265741343619725/465467373647120/?type=3&theater


    • koko_kunnan_käyttöön

      Nyt sitten kaikki varjoisilla metsäteillä viihtyvät "pariskunnat" heti varailemaan kukun kenttää/katsomoa omiin "harrastuksiinsa".

      • koita.päästä.yli

        Sun muijas on varmasti niillä mettäteillä viihtyny, ku jaksat siitä aiheesta kitistä joka keskustelus?


      • koko_kunnan_käyttöön
        koita.päästä.yli kirjoitti:

        Sun muijas on varmasti niillä mettäteillä viihtyny, ku jaksat siitä aiheesta kitistä joka keskustelus?

        Minä ajattelin että me varattaisiin sinun muijan kanssa sieltä katsomon yläosasta muutama penkki.... ja loput varmaan arvaatkin! : )


      • koita.päästä.yli
        koko_kunnan_käyttöön kirjoitti:

        Minä ajattelin että me varattaisiin sinun muijan kanssa sieltä katsomon yläosasta muutama penkki.... ja loput varmaan arvaatkin! : )

        Voi ku en oo lesbo. :/ Voit sä mun äijän kans mennä sinne touhuamaan jos haluat. :D


    • Tuhkaluukkupena

      Voisko saada omat osastot? Blowjob, handjob, anal, cheating...englanninkielisenä ois kansainvälinen meininki ja matutkin osais paikalle

      • ai.vant.lik.joor.pusi

        Todella hyvä ehdotus ja voitais vielä sopia että kommunikointi tapahtuisi englanniksi.


      • Hävettää

        Kertokaa minulle, että miksi kaikki keskustelut kääntyvät aina tälle linjalle? Joku on aloittanut asiallisen keskustelun kentän käytöstä ja seuraavaksi jotkut vitipäät jo kääntävät sen täysin asiattomaksi. Oletteko todella noin sairasta sakkia?? Oksettavaa ja lapsellista. Yäk.


      • totuus.satuttaa
        Hävettää kirjoitti:

        Kertokaa minulle, että miksi kaikki keskustelut kääntyvät aina tälle linjalle? Joku on aloittanut asiallisen keskustelun kentän käytöstä ja seuraavaksi jotkut vitipäät jo kääntävät sen täysin asiattomaksi. Oletteko todella noin sairasta sakkia?? Oksettavaa ja lapsellista. Yäk.

        Sitä tapahtuu Kuortaneen metsissä ja pusikoissa päivittäin ja se on maanantaiparlamentissa kuumin puheenaihe että kuka ja missä.


    • Hevosmiestentieto

      Viikonlopun jälkeen moni salarakas on ollut lomanvuetossakin rakkaansa kanssa. Kyllä kansan kuuluu tietää ketä on nähty ja missäpäin suomea!

      • kuka_kukussa

        Olen samaa mieltä kanssasi! Tieto kuuluu kansalle!!


    • Paljasuneksija

      Vaikuttaako helle siihen, että hakeudutaan vesien äärelle? Hikinen pimppi ei kielimiehiä houkuta

      • clitoman

        Urheilukentän katsomosta on lyhyt matka järvelle huuhtomaan pimppi ennen nuoleskelua.


    • Kestoseisokki

      Osa tykkää hikimunasta.....

    • Petollinennainen

      Voisko kunta viedä vesipisteitä tuonne metsäautoteille niin saa suihkutella ennen petosta.

      • niin.minä.tekisin

        Eikö se olisi viisaampaa suihkutella sen jälkeen. : )


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe