Kukun kentän käyttösäännöt julkaistu

Tossuttaa

Kukun kentän käyttösäännöt on nyt julkaistu. Varaa ja liiku! :)

20

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksajateisaakäyttää

Opistolle edullinen kenttä, koko urheilukenttä käytössä miten haluaa ja vuokra vuodessa vain 2000 euroa!

Miettikää paljonko kunta on kenttään investoinut verovaroina, katsomo, lisäradat, pinnoite, yms...

• HessuHopoH

Onko tämä julkista tietoa ja missä nähtävillä?

• 1200

- Kuka on maksanut kentän?
      - Kuka sitä käyttää ja millä hinnalla?

• Tupakannatsa

Sitä saa mitä tilaa.
        Kokoomuksen kängi vie penaa,jottei jalat ota maahan.
        Urheiluimagon pitäminen tulee veronmaksajille ja pienen kunnan
        Asukkaille kalliiksi,ei kaikki tarvitse kenttää, silti pitää ottaa talkoisiin osaa.
        Aukaisivat nyt nämä urheiluintoilijat kukkaronsa nöyriä,mutta odotetaan suuauki mitä kylkiäisinä saadaan,kun veronmaksajien rahoilla huseerataan..
        Lehmänkauppoja,vanhaan malliin,auta sinä mua tässä,niin minä autan sitten jossakin muussa.

• tonninjuoksija

Hei kaikille epätietoisille!

Tästä allaolevasta osoitteesta löytyy Kuortaneen liikuntatoimen facebook-päivitys, josta selviää keskuskentän käyttöoikeuksia ja -aikoja ja varauskalenterista vielä tarkemmin. Uskoisin, että kaikille yleisurheiluhalukkaille ja jalkapalloilijoille löytyy aikoja kalenterista, sovittaen muiden kanssa. Tämähän on huima parannus, kun ennen oli epätietoisuutta käytön suhteen. Kiitokset Lauriinalle.

https://www.facebook.com/kuortaneenliikunta/photos/a.269356613258198.1073741828.265741343619725/465467373647120/?type=3&theater

• koko_kunnan_käyttöön

Nyt sitten kaikki varjoisilla metsäteillä viihtyvät "pariskunnat" heti varailemaan kukun kenttää/katsomoa omiin "harrastuksiinsa".

• koita.päästä.yli

Sun muijas on varmasti niillä mettäteillä viihtyny, ku jaksat siitä aiheesta kitistä joka keskustelus?

• koko_kunnan_käyttöön
        koita.päästä.yli kirjoitti:

Sun muijas on varmasti niillä mettäteillä viihtyny, ku jaksat siitä aiheesta kitistä joka keskustelus?

Minä ajattelin että me varattaisiin sinun muijan kanssa sieltä katsomon yläosasta muutama penkki.... ja loput varmaan arvaatkin! : )

• koita.päästä.yli
        koko_kunnan_käyttöön kirjoitti:

Minä ajattelin että me varattaisiin sinun muijan kanssa sieltä katsomon yläosasta muutama penkki.... ja loput varmaan arvaatkin! : )

Voi ku en oo lesbo. :/ Voit sä mun äijän kans mennä sinne touhuamaan jos haluat. :D

• Tuhkaluukkupena

Voisko saada omat osastot? Blowjob, handjob, anal, cheating...englanninkielisenä ois kansainvälinen meininki ja matutkin osais paikalle

• ai.vant.lik.joor.pusi

Todella hyvä ehdotus ja voitais vielä sopia että kommunikointi tapahtuisi englanniksi.

• Hävettää

Kertokaa minulle, että miksi kaikki keskustelut kääntyvät aina tälle linjalle? Joku on aloittanut asiallisen keskustelun kentän käytöstä ja seuraavaksi jotkut vitipäät jo kääntävät sen täysin asiattomaksi. Oletteko todella noin sairasta sakkia?? Oksettavaa ja lapsellista. Yäk.

• totuus.satuttaa
        Hävettää kirjoitti:

Kertokaa minulle, että miksi kaikki keskustelut kääntyvät aina tälle linjalle? Joku on aloittanut asiallisen keskustelun kentän käytöstä ja seuraavaksi jotkut vitipäät jo kääntävät sen täysin asiattomaksi. Oletteko todella noin sairasta sakkia?? Oksettavaa ja lapsellista. Yäk.

Sitä tapahtuu Kuortaneen metsissä ja pusikoissa päivittäin ja se on maanantaiparlamentissa kuumin puheenaihe että kuka ja missä.

• Hevosmiestentieto

Viikonlopun jälkeen moni salarakas on ollut lomanvuetossakin rakkaansa kanssa. Kyllä kansan kuuluu tietää ketä on nähty ja missäpäin suomea!

• kuka_kukussa

Olen samaa mieltä kanssasi! Tieto kuuluu kansalle!!

• Paljasuneksija

Vaikuttaako helle siihen, että hakeudutaan vesien äärelle? Hikinen pimppi ei kielimiehiä houkuta

• clitoman

Urheilukentän katsomosta on lyhyt matka järvelle huuhtomaan pimppi ennen nuoleskelua.

• Kestoseisokki

Osa tykkää hikimunasta.....

• Petollinennainen

Voisko kunta viedä vesipisteitä tuonne metsäautoteille niin saa suihkutella ennen petosta.

• niin.minä.tekisin

Eikö se olisi viisaampaa suihkutella sen jälkeen. : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      56
      6420
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2743
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1872
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1836
    5. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1730
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1718
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1480
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1173
    Aihe