Minulla ollut Jaydess hormonikierukka nyt 9kk. Laitettiin 6viikkoa synnytyksestä. Tiputteluvuotoa oli 3kk ja sen jälkeen alkoivat säännölliset kuukautiset. Nyt parit viimeiset olleet todella pitkät ja iha suht runsaatkin. Nämä viimeiset vuotaa edelleen, kp7 menossa. Ei kyllä nyt mitään normaalia kk vuotoa, vaan limaista kirkasta/vaaleaa verta, ei perustummaa ja hyytymiä. Mietin, että onko tämä nyt normaalia? Kahdesti aiemmin ollut Mirena eikä menkkoja lainkaan. Mutta se tuli kahdesti pois, liian pieni kohtu sille. Tämän pitäisi olla sopivan pieni ja passeli mulle. Ois ihan jees että ei ois vuotoja, tai olisi edes kohtuulliset. Ilman ehkäisyä menkat kestää 2-3 päivää. Muutenkin on nyt ollu selviä raskausoireita (rinnat tosi arat ja valkoisia näppylöitä nännipihassa, väsymys, lämmöt koholla, että ei normaali olo yhtään, mutta r-testi oli nega. Olen lukenut että tällaista ilmenee joillakin hormonikierukan kanssa. En vaan muista ite aiemmista kokemuksista. Olen miettinyt poistattamista, mutta ois tää vaa käteväkin..
Olisi kiva kuulla kokemuksia kuukautisista ym. näistä mistä kirjoitin. Kiitos :)
Hormonikierukka (Jaydess) ja pitkät kuukautiset.
2
588
Vastaukset
- hyihelvetti
Kokeilin mirenaa ja jaksoin liiankin kauan noin 10kk . Sinä aikana ei paljon vuodottomia päiviä ollut. Ikinä en enää ota mitään kapinetta.
- Hormonihöyry
^ kuulut siis myös niihin keillä ei jää vuodot pois. Olen käsittänyt että yleisempää on, että kaikki vuodot loppuu kokonaan. Ite olin asennoitunut taas tän kanssa että ei menkkoja tai mitään, alkutiputtelun jälkeen.
Kävin lääkärissä tän vekottimen takia hiljattain. Oli paikallaan siellä. Kaksi tulehdusta löytyi, liekkö ne aiheuttaa pitkät menkat, noi viimeisimmät kesti 10 päivää. Kaikenmaailman raskausoireita on edelleen, testeissä selkeitä haamuja ollut mutta veikkaan ovulaatioo ennemmin. Sekin niin voimakas tän kanssa että ei kävellä kärsi sinä päivänä. Lääkärin mukaan ei pitäisi tuntea mitään, että ei olisi tämäkään normaalia.
Tiiä sitten.. Olen lopen kyllästynyt. Taidan vaan ottaa koko vehkeen veks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu852429Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu4792397Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211521Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771492Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101450- 671343
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔351260- 251223
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2721135Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.
Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve1091112