Hormonikierukka (Jaydess) ja pitkät kuukautiset.

Hormonihöyry

Minulla ollut Jaydess hormonikierukka nyt 9kk. Laitettiin 6viikkoa synnytyksestä. Tiputteluvuotoa oli 3kk ja sen jälkeen alkoivat säännölliset kuukautiset. Nyt parit viimeiset olleet todella pitkät ja iha suht runsaatkin. Nämä viimeiset vuotaa edelleen, kp7 menossa. Ei kyllä nyt mitään normaalia kk vuotoa, vaan limaista kirkasta/vaaleaa verta, ei perustummaa ja hyytymiä. Mietin, että onko tämä nyt normaalia? Kahdesti aiemmin ollut Mirena eikä menkkoja lainkaan. Mutta se tuli kahdesti pois, liian pieni kohtu sille. Tämän pitäisi olla sopivan pieni ja passeli mulle. Ois ihan jees että ei ois vuotoja, tai olisi edes kohtuulliset. Ilman ehkäisyä menkat kestää 2-3 päivää. Muutenkin on nyt ollu selviä raskausoireita (rinnat tosi arat ja valkoisia näppylöitä nännipihassa, väsymys, lämmöt koholla, että ei normaali olo yhtään, mutta r-testi oli nega. Olen lukenut että tällaista ilmenee joillakin hormonikierukan kanssa. En vaan muista ite aiemmista kokemuksista. Olen miettinyt poistattamista, mutta ois tää vaa käteväkin..

Olisi kiva kuulla kokemuksia kuukautisista ym. näistä mistä kirjoitin. Kiitos :)

2

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyihelvetti

Kokeilin mirenaa ja jaksoin liiankin kauan noin 10kk . Sinä aikana ei paljon vuodottomia päiviä ollut. Ikinä en enää ota mitään kapinetta.

• Hormonihöyry

^ kuulut siis myös niihin keillä ei jää vuodot pois. Olen käsittänyt että yleisempää on, että kaikki vuodot loppuu kokonaan. Ite olin asennoitunut taas tän kanssa että ei menkkoja tai mitään, alkutiputtelun jälkeen.

Kävin lääkärissä tän vekottimen takia hiljattain. Oli paikallaan siellä. Kaksi tulehdusta löytyi, liekkö ne aiheuttaa pitkät menkat, noi viimeisimmät kesti 10 päivää. Kaikenmaailman raskausoireita on edelleen, testeissä selkeitä haamuja ollut mutta veikkaan ovulaatioo ennemmin. Sekin niin voimakas tän kanssa että ei kävellä kärsi sinä päivänä. Lääkärin mukaan ei pitäisi tuntea mitään, että ei olisi tämäkään normaalia.

Tiiä sitten.. Olen lopen kyllästynyt. Taidan vaan ottaa koko vehkeen veks!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      49
      1041
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      719
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    Aihe