Minulla ollut Jaydess hormonikierukka nyt 9kk. Laitettiin 6viikkoa synnytyksestä. Tiputteluvuotoa oli 3kk ja sen jälkeen alkoivat säännölliset kuukautiset. Nyt parit viimeiset olleet todella pitkät ja iha suht runsaatkin. Nämä viimeiset vuotaa edelleen, kp7 menossa. Ei kyllä nyt mitään normaalia kk vuotoa, vaan limaista kirkasta/vaaleaa verta, ei perustummaa ja hyytymiä. Mietin, että onko tämä nyt normaalia? Kahdesti aiemmin ollut Mirena eikä menkkoja lainkaan. Mutta se tuli kahdesti pois, liian pieni kohtu sille. Tämän pitäisi olla sopivan pieni ja passeli mulle. Ois ihan jees että ei ois vuotoja, tai olisi edes kohtuulliset. Ilman ehkäisyä menkat kestää 2-3 päivää. Muutenkin on nyt ollu selviä raskausoireita (rinnat tosi arat ja valkoisia näppylöitä nännipihassa, väsymys, lämmöt koholla, että ei normaali olo yhtään, mutta r-testi oli nega. Olen lukenut että tällaista ilmenee joillakin hormonikierukan kanssa. En vaan muista ite aiemmista kokemuksista. Olen miettinyt poistattamista, mutta ois tää vaa käteväkin..
Olisi kiva kuulla kokemuksia kuukautisista ym. näistä mistä kirjoitin. Kiitos :)
Hormonikierukka (Jaydess) ja pitkät kuukautiset.
2
499
Vastaukset
- hyihelvetti
Kokeilin mirenaa ja jaksoin liiankin kauan noin 10kk . Sinä aikana ei paljon vuodottomia päiviä ollut. Ikinä en enää ota mitään kapinetta.
- Hormonihöyry
^ kuulut siis myös niihin keillä ei jää vuodot pois. Olen käsittänyt että yleisempää on, että kaikki vuodot loppuu kokonaan. Ite olin asennoitunut taas tän kanssa että ei menkkoja tai mitään, alkutiputtelun jälkeen.
Kävin lääkärissä tän vekottimen takia hiljattain. Oli paikallaan siellä. Kaksi tulehdusta löytyi, liekkö ne aiheuttaa pitkät menkat, noi viimeisimmät kesti 10 päivää. Kaikenmaailman raskausoireita on edelleen, testeissä selkeitä haamuja ollut mutta veikkaan ovulaatioo ennemmin. Sekin niin voimakas tän kanssa että ei kävellä kärsi sinä päivänä. Lääkärin mukaan ei pitäisi tuntea mitään, että ei olisi tämäkään normaalia.
Tiiä sitten.. Olen lopen kyllästynyt. Taidan vaan ottaa koko vehkeen veks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107