Avioseksi, meillä aina sama asento

vinkkejä_kiitos

;) mä en kestä.

Se on se että vaimo makaa selällään sängyllä ja mä sit siinä ns. päällä niin että kosken käsillä tisseihin...muut asennot hänelle kauhistus...Hän hoitaa samalla klitoriksen.

Tämä on sellainen "molempien" itsetyydytys versio. melkeen pimee huone ja sit homma. Tätäkä se on. Sama meno jatkunu vuosia....Ehdotin, että mentäskö suihkuun,,,heti vastaus ei se oo naiselle hyvä,,,miehelle voi olla!

Esim ei ole ottanu suihin multa 12 vuoteen,,,

Pitäskö alkaa salasuhteeseen jonkun kaa?

36

3311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liisakymmenvuotta

      Aivan hirvee tuo sinun kirjotustaitosi jos kerran olet 20v 12v = 32v tai enemmän.

      • rikkasilmässä

        Eipä tuo kummoinen ole sinullakaan.


    • vaimoke86

      meillä on myös tylsää avioseksiä.. kestääkin aina 2min varvi.. esileikki on nopea turha mikä ei tunnu miltään.. tekis mieli saada kerrankin oikein kunnolla ja kiihkeää seksiä. siitä ei oo ollu tietoakaan vuosiin.. muuten kyllä noitten asentojen kaa ei ole ongelmia. takaapäin parasta ja näin ja välillä esim auton kaa jonneki naimaan..

      • Mitäs jos käyt piristäytymässä muualla? Kyllä varmasti asiallisen miehen jostakin löydät, ellei mielessäsi jo ole?
        En ole koskaan aktiani jättänyt 2minuuttii, ehkä kymmeneen, nykyään vähintään puolituntia, mielummin paljon pidempään.
        Millaisesta kokemuksesta olen haaveillut? Millaista kaipaisit?


      • Head-Admin

        Mee panee jonkun toisenkaa ;)


      • Jane400

        mulla sama kuin vaimokkeella... ja asento-ongelma lisänä: meidän seksi on max. 5min takaapäin... arvaa kumpi saa..


      • Ihannoiva

        Täällä olisi vanhempi herra joka takuulla hoitaisi sinua paljon pitempään ja vielä nuolisikin. Minä en kyllä ole saanut takaa päin 15 vuoteen .


      • Naiset_kunniaan

        Kimppaseksi auttaa asiaan 1N ja 2M on uutta ja kiihkeää


    • Yönäänet

      Menee siihen esileikkien kera muutama tunti, itse aktiin 15-30 min. Riippuu tosin paljon naisesta kuinka haluttava, kiihoittava hän on.

    • matkamies55

      Kokeile pientä piristettä seksi puuhiin, vaikka hotelli yötä emännän kanssa. kokemuksesta (20 v naimisissa) voin sanoa että toimii oltiin tänäkesänä tallinnan reisulla ja käveltiin ympäri kaupunkia syötiin ja otettiin muutama drinkki ja siitää hotellihuoneeseen ja kuuman päivän jälkeen suihkuun emäntä ensin ja kun itse tulin suihkusta niin mamma oli arvannut mistä kysymys ja olikin jättänyt vai pyyhkeen päälleen ja ei muuta kuin pylly pystyyn ja kieli hoitoa ja vähän sormetusta ja hitaasti takaapäin juurta myöten niin kyllä vaimokin jo siinä vaiheessa ynisi siihen malliin että mukavalta tuntuu ja saikin pari orkkua nopeasti. kyllä siinä hetken sai pidätellä ennen kuin lasti lähti pillun syvyyksiin. tämmöiset sessoit uusittiin muutaman kerran matkan aikana kyllä se mukavaa vaihtelua oli ja vaimokin sanoi että taisi tulla vuoden kiintiö täys. toivottavasti ei. kannattaa jotain tuollaista kehitellä niin kyllä se sujuu.

    • Yksikokemus

      Olin pitkässä suhteessa (olen nainen) ja aina sama asento. Ja miksi? Se lähti minusta: Häpesin vartaloani. Hän halusi että olen päällä, en pystynyt koska röllöt olisivat liikkuneet (olin entinen bulimikko joka lihoi)ja häpesin. Siinä syy että halusin olla aina vain alla.

      • Seksseks

        Tässä muutenhyvä kommentti. Naisen itsetunto kiinni omasta miehestä. Jos aloittaa siitä että nostaa naisen itsetuntoa se voi vaikuttaa positiivisesti seksiin


    • Yksikokemus

      Ja muuten…vaikka olen mieheltäni niin sanotusti ottanut aina suihin niin miehet tekee useimmiten yhden saman mokan. Sanovat miltein käskien "ota suihin", ei siis kybällä mutta kuitenkin. Vie fiilikset.

    • Yksikokemus

      Ja paras on se että kädellään pistävät naisen päätä alas, moka!

      • Juliet.H.R.C

        Tuokaan ei päde kaikkiin naisiin, minä taas just pidän siitä että käsketään tai ehkä vielä mieluummin vaan painetaan pää alas :-P


    • ajomeiseikiirehdi

      onko sun kullis silloin pillussa ja yltät vielä tissejä puristeleen edestä, aika notkolla oletkin
      yhdellä akalla oli niin isot tissit että nännejä piti puristella kainalossa ja nupiksi naisella oli aivan suora pillun karvoitus ei kiharaa ollenkaan kuten pitkää tukkaa vaan

    • mekkk

      Älä kysele muijaltasi mitää vaan teet niinkuin haluat ja vaihtelet kyselmättä asentoja niin helpottaa.

    • JoopaJooJouluTulee

      ehkä sun pitäs erota sitten, kun ei ole tarpeeks kivaa herran mielestä -- se ei oo kivaa ainakaan, että täällä kirjotellaan ja nauretaan jos toiselle privaatti henk.koht. asia - jos teillä ei oo hyvää seksiä ( siis tää kaikille teille lukijoille ) niin erotkaa niin ei tarvi syytellä tai ihmetellä, kun ei saa panna kunnolla

    • KolmeVaihtoehtia

      Hanki käsiraudat ja suupallo. Napsauta käsiraudat ranteeseen ja kädet selän taakse. Pallo suuhun ja kerrot et leikitte nyt Fifty grades leikkiä. Viet vaimos vaikka keittiön pöydälle mahalleen ja läpsyttelet vyöllä kevyesti pakarat punaisiksi ja sen jälkeen panet sitä tukasta kiinni pitäen ainakin 10min. Joko tulee ero/ikuinen selibaatti, tai sitten teette vastaavia juttuja useammin.
      - Jos alkaa pihtaamaan tän jälkeen, niin sitten hankit jonkun kivannäköisen nuoren vakipanon itselles.
      -Jos tulee ero, hankit jonkun nuoren kivannäköisen vosun itselles joka haluu muutakin kuin lähetyssaarnaaja seksiä
      - Jos alko tykkäämään, niin kaikki hyvin ja eikun aikuisviihdekauppaan ostamaan lisää leluja

      • hehhhaaaa

        "Fifty grades" ? :D repesin
        Miten saat grey (harmaa) -sanasta grades (arvosanaa) ??
        Ja se on muuten Fifty shades of grey (Viisikymmentä harmaan sävyä)


      • hehhhaaaa kirjoitti:

        "Fifty grades" ? :D repesin
        Miten saat grey (harmaa) -sanasta grades (arvosanaa) ??
        Ja se on muuten Fifty shades of grey (Viisikymmentä harmaan sävyä)

        Miksköhä just enkun sanoista alkaa hirmune älämolo? Jos suome sana vääri ni ei mitää...


    • Haluinen

      Tutulta kuulostaa. Sama juttu meillä, paitsi minä naisena haluisin
      vähän villempää menoa, mutta kun tuo vanhenevan
      mieheni mielestä mikään ei koskaan saisi muuttua...
      Että oiskohan se ruoho sittenkin vihrempää siellä aidan toisella puolella? :)

      • On! Aidan toiselta puolelta löytyy todella upea, innoistavan vihreä, sekä hyvin hoidettu nurmi, se jopa odottaa sinun kosketusta kaipaavaa kehoasi!


    • nurkkaukki

      Minä käyn aidan toisella puolella kerran kuussa olipa vuodenaika mikä tahojansa, siitä vihreydestä en piittaa pätkääkään olipa ruska, loska, tykkylumi, kaljamat, kärpäset, punkit ja hirvipersekärpäset ei haittaa, kivvoo on.

    • Miesasianainen

      Juuri tästä syystä, seurauksena, olin reilun vuoden varatun miehen salarakkaana. Tylsä seksi, vaimo ei halunnut mitään erikoista, erilaista kokeilla. Sattumalta treffipalstalla kohtasin miehen, aloimme keskustella, ja lopulta päädyimme hyvin eroottiseen ihanaan suhteeseen, hulluteltiin vsikka mitä yhdessä vain kesksittiin. En minäkään mikään erikoinen, kokenut ollut, siksi olikin niin ihanaa. Oltiin kuin teinit! Lopulta suhde päättyi kun mies ei jaksanut enää kaksoiselämää. Mutta ihanat muistot ym jäi!
      Joten naiset, vaimot, jos miehenne ei tyytyväisiä seksielämään, ja menee vieraisiin, turha heitä syyttää. Katsokaa itseänne peiliin ja miettikää patavanhoillisia asenteitanne! Tämä mies ei ole suinkaan ainoa joka valittaaa naisen tylsyyttä seksielämässä, kun vaimoa ei kiinnosta kokeilla jotain muuta, tehdä vaihtelua jne. Jos teitä ei kiinnosta, antakaa edes miehenne nauttia, sillä toista ei voi omistaa ja kahlita.

      • Separhaiten

        Joopajoo joo. Mies lurittaa mitä vaan ja kaltaises lumppu uskoo. Lopulta kuitenkin tylsä vaimo vie voiton ja lumppu kiertoon.


      • arvaakuka_

        Uskoitko tosiaan, kun mies väitti, ettei jaksanut enää kaksoiselämää? Todellinen syy suhteenne lopetukseen oli miehen kyllästyminen sinuun. Hänellä alkoi olla liian monia sivusuhteita ja oli aika päästä eroon vanhimmista. Nykyään on pari uutta salasuhdetta kierroksessa.

        Tiedän tämän, koska harrastan sitä samaa.


    • ieieiiiii

      ruvetkaa harrastamaan parinvaihtoa..tai voihan syy olla siinäkin että vaimosi ei enää kiihotu sinusta.

    • vaihtoonvain

      parinvaihto on ollut muotia pitkään. jokatoinen avioliittoo päätyy eroon, vähän aikaa natsaa ja taas kiertoon, voisiko yrittää puhumalla jos vain sexistä kiinni

    • Aviomiesxxx

      Kuulkaaps ihmiset. Koettakaapas seksiä että mies on alla ja vaimo päällä. Meillä ainakin tuntuu vaimo kiihottuvan paremmin ja sitten loppuhuipennukseksi käännytään lähetysaaranaaja-asentoon. Sitten vaimon voihkinnat voi kesälla kuulua naapuriin avoimen ikkunan kautta ja miehen työnnöt pohjaan saakka runsaa sperman voitelemana.Ah vot mikä nautinto !

    • Aviomiesxxx

      Lisään vielä että vaimo voi vähän kohottaa itseään ollessan miehen päällä, jotta mies voi hyväillä ja suudella vaimonsa rintoja ja mies voi nostaa roppaansa, jotta kulli työntyy syvemmälle. Kokeilkaa ihmeessä. Noin 10-15 min. kuluttua voipi kääntyä normaaliin lähetyssaarnaaja-asentoon.
      Lämpimän kesän riemuja on myös naida vedessä mahdoillisen mökin, tai muualla hiekkapohjaisella uimaranalla. Vaimo on vedessä höyhenen kevyt. Eikun panoks vaan seisaaltaan!

    • sexguru

      Asentoja voi varioida monin eri tavoin, mies hyvä, vaikka perusasento olisikin esim lähetyssaarnaaja. Tässäpä muutamia esimerkkejä:

      Tyynyä naisen pepun alle, sisääntulokulma muuttuu ja pääset samalla syvemmälle.

      Naisen jalat yhteen ja miehen ulkopuolelle, jopa muuttuu tiukaksi tavara..

      Naisella nilkat sun olkapäille..

      Naisen toinen jalka koukkuun ja toinen suorana..

      Nainen sängyllä poikittain pää sängyn ulkopuolelle, käsillä tukea lattiasta. Todella pantava näin.

      Sulla kädet hieroo tai pitelee naisen niskaa ja samalla suutelet kaulaa, rintoja, suuta..

      Siirrä toinen kätesi niskan alle ja toisella kourit peppua, kyyti muuttuu kuumemmaksi..

      Naisella jalat koukkuun sivuille ja sulla polvillaan sivuille pystymmässä asennossa, samalla voit hyväillä naisen koittaa kädellä ja näet miten kalu liikkuu pillussa..

      Nainen selällään peppu sängyn reunalla, sulla jalat lattialla ja kannattelet itseäsi suorin käsin.. Sama pöydällä, mutta seisot suorana..

      Naisesta selän alta tiukka ote olkapäistä ja painat menemään kuin höyryveturi, niin että häpyluu hieroo koittaa, ei tartte omin sormin räplää naisen jos itse kestät kymmenen minsaa tätä..

      Pillun nesteissä liukastettua sormee naisen peppuun..

      Leluja mukaan leikkeihin..

      Kuten huomaat, vain mielikuvitus rajana.. Yhdessäkin perusasennossa.

      Ehdota lusikkaa, se on lopulta naiselle hyvin nautinnollinen ja miehelle kuin takaapäin, mutta kyljellään, samalla voit pitää sormeasi vaimon klitalla hyväillen panemisen tahtiin, jolloin hän saattaa saada orkut ilman omaa sormetusta..

    • Viettele akkas! Ei kai sitä voi kukaa vastustaa ku kuuma kiimane mies käy tosissaa päälle. Nuole joka paikasta ja hiero kalulla. Kiimatipat nänneihi!

    • HUH! Mun kasikymppisellä isällä on sama ahistus. Jos tuo on vaimollesi ainut tie laueta, niin kai sitä voi ees esileikkinä paneskella muissakin sennoissa ja päättää sen tohon.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe