Pyhän Hengen Seurakunta

Petterikoo

Mitä kuuluu Tampereen Entiselle Riverseurakunnalle, Nykyisin nimi on Pyhän Hengen Seurakunta .Kävin siellä aikanaan kun asuin Tampereella.
Onko siellä tapahtunut kasvua ja onko sama pari vetäjänä?
Kannattaako poiketa kun tulen lomailemaan Tampereelle.

7

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naurattaako

      Samaa menoa kuin aikaisemmin.

    • Tarkkakuuloinen

      Saako täältä raitista opetusta, eli mikä on opetuksen taso ja suunta?

      • Hurlumheippa

        Menestysteologia


    • Tutkinnan.tulos

      Pyhänhengen seurakunnassa ei toimi Pyhä Henki.

      • Hohottaja

        Onko johtajapari saanut voitelunsa Rodnilta?
        Jo vuosia sitten.


    • Vierailijat2

      Minkälaista meno ja opetus on nykyään?
      Johtaako edelleen sama pariskunta?

    • kännikalat55

      En ymmärrä että hihitetään ja hahatetaan hengen muka voitelussa. Miten se kirkastaa Kristusta. Koska Jeesus kun hän kohtasi syntisiä hihitteli ja hahaatteli vai eikö sitä vain kerrota jospa se sielää yöllä kun rukoili naureskeli vain hengen voitelussa. se ei ole kyllå mitään rukousta. Jos ihminen tulee vertavuotavana ja helvetin kauhut jalkojen alla. hänen ei kuulu nähdä kuin ristillä oleva vapahtaja ja silloin kuuluu kyllä tuskan huuto kun syntyy uudesti eikä hahatus. sen jälkeen kun on syntynyt uudesti voi hihittää mutta vain sydämessään vaikka loppuelämän kai sitä joskus saa nauraa ääneenkin, vie tää hihitysoppi maihin jossa kuollaan ristin tähden . semmoista ei siellä tapahdu eri asia on jos kasvot loistavat ilosta sillä ei ole tän harhanaurun kans mitään tekemistä. niin kuin yks uskova sano mulle että pyhä henki anto hirveet kännit.......

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe