naiset miten haluaisit tai toivoisit

kumpikin.ihastuu

niin sinä saisit päättää treffien kulun eli tapaisit nyt miehen jossakin ja sovitte klo 18.00 treffit menette vaikka kaupungille kävelemään niin miten treffit menisi ja entäs miten huomenna

36

559

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

      Koska tänään on ollut hyvä sää niin olisi voinut käydä Suomenlinnassa pienimuotoisella piknikillä. Kauppatorilta evästä mukaan (onko siellä muuten sunnuntaisin myyjiä, en muista). No jos ei ole, niin Suokissa on Siwa. Treffit olisi kyllä aikaisemmin kuin klo 18. Ja sit huomenna voitais mennä yhtä matkaa töihin, samaan työpaikkaan mut eri taloihin. Jos treffikumppani olis mun tämänhetkinen unelmamies. Ja yöllä nukuttais, että aamulla jaksaa mennä sinne töihin. Ja sit voitais käydä ruokalassa syömässä yhdessä.

      In my dreams only.

    • vieraan.kanssa.kahvilaan

      Riippuu hyvin paljon siitä, onko entuudestaan tuttu. Jos tuttu, niin vihatipusella hyvä idea, ei mitään liian monimutkaista tai liian hienoa, hyviä perusjuttuja, pientä romantiikkaa, mitä tehtäisiin hyvässä suhteessakin.

      • koska.yhteen.muutto

        ei nyt kyse tutuista vaan ihan tuntemattomasta uudesta miehestä joka on se oikea olisko tämmönen mitään kävelylle luoksesi kahville matkalla ostettujen viinerien kera sekstaatte ja huomenna olette taas yhdessä ja siitä eteen päin aina yhdessä


      • vihatipunen

        Niin, tuossa mun skenaariossa hommaa on ilmeisesti pohjustettu jotenkin työpaikalla. Suokki on kuitenkin lauttamatkan päässä niin ei sinne ihan kenen vaan kanssa viitsisi lähteä.


      • vihatipunen
        koska.yhteen.muutto kirjoitti:

        ei nyt kyse tutuista vaan ihan tuntemattomasta uudesta miehestä joka on se oikea olisko tämmönen mitään kävelylle luoksesi kahville matkalla ostettujen viinerien kera sekstaatte ja huomenna olette taas yhdessä ja siitä eteen päin aina yhdessä

        "Matkalla ostettujen viinerien kera sekstaatte".. kuulostaa hyvin perverssiltä.


      • Te ymmärrätte nyt porilaisen.miehen kysymyksen ihan väärin. Se kysyy oikeasti: missä ja miten haluaisit sekstailla?


      • vihatipunen
        HC-ätmel kirjoitti:

        Te ymmärrätte nyt porilaisen.miehen kysymyksen ihan väärin. Se kysyy oikeasti: missä ja miten haluaisit sekstailla?

        Niin joo. Mä kun olen jo asunut niin kauan poissa sieltä niin en muistanut miten tärkeä asia seksi on siellä. Kai se palailee mieleen kun siellä suunnilla nykyään joutuu useemmin käymään.


      • vihatipunen
        koska.yhteen.muutto kirjoitti:

        ei nyt kyse tutuista vaan ihan tuntemattomasta uudesta miehestä joka on se oikea olisko tämmönen mitään kävelylle luoksesi kahville matkalla ostettujen viinerien kera sekstaatte ja huomenna olette taas yhdessä ja siitä eteen päin aina yhdessä

        Tuttu mies ei siis voi olla "se oikea" mutta tuntematon on? Outoa logiikkaa.


      • flowersreally
        vihatipunen kirjoitti:

        "Matkalla ostettujen viinerien kera sekstaatte".. kuulostaa hyvin perverssiltä.

        Hilloviineri ei ole enää ennallaan.


    • Mä kans ajattelin et suomenlinna olis hyvä treffikohde, jos nyt löytyis joku kenen kanssa sinne mennä...

      • matti59v

        saapi olla varulla kun menee tapaman vierasta ihmistä pitäolla ihan varma ensin asiasta


    • Syömään tai kahville.

      Treffit ovat oiva tekosyy käydä ulkona syömässä.

      • Etenkin kun tasa-arvoa kannattavana feministinä vaadit että mies maksaa myös sinun ruokasi.


      • super-atm kirjoitti:

        Etenkin kun tasa-arvoa kannattavana feministinä vaadit että mies maksaa myös sinun ruokasi.

        Vähän on köyhää provoa nyt.


      • se_vinee kirjoitti:

        Vähän on köyhää provoa nyt.

        Melko rikasta, etenkin kun et myönnä ettetkö vaatisi miestä maksamaan. Yleensä naisilla on tapana treffeillä, että he tasa-arvon nimissä haluavat maksaa oman osuutensa laskusta mutta silti odottavat että mies maksaa. Jos mies suostuu myös tasa-arvoon niin että nainen maksaa osuutensa, niin nainen ei suostu toista kertaa tapaamaan.


      • super-atm kirjoitti:

        Melko rikasta, etenkin kun et myönnä ettetkö vaatisi miestä maksamaan. Yleensä naisilla on tapana treffeillä, että he tasa-arvon nimissä haluavat maksaa oman osuutensa laskusta mutta silti odottavat että mies maksaa. Jos mies suostuu myös tasa-arvoon niin että nainen maksaa osuutensa, niin nainen ei suostu toista kertaa tapaamaan.

        Sen varalta että minun henkilökohtaisella preferenssilläni on jotain väliä, niin maksan kyllä mieluiten itse syömiseni ja juomiseni. Jos tarjoudutaan maksamaan niin kerran sanon että voin minä itsekin maksaa, mutta jos menee kuuroille korville niin en rupea inttämään asiasta. Vaikka vähän negatiivinen vaikutelman se toisesta antaa.

        Typeräähän se on tietysti on laskea mielipidettä jonkun tuollaisen asian takia, etenkin jos toinen vain noudattaa omissa piireissään tuntemia tapakoodeja. Eikä se nyt elämää suurempi asia olekaan, mutta liittyy siihen surunvivahteiseen pettymykseen, joka joskus seuraa oman sukupuolensa arkkityyppikuvitelmia vastaan pyristelystä. Muut joskus luulevat tietävänsä mistä pidät ja millainen olet, kun koitat kertoa itsestäsi jotain niin se menee kuuroille korville. Tekeehän se ihmisiin kontaktin ottamisen vaikeaksi.


    • En haluaisi mennä vieraan ihmisen kanssa minnekään keskikaupungille kävelemään.
      Mielummin jonnekin syrjemmässä olevalle ns. Julkiselle paikalle jos sillä vaikka puhkeisi äkillinen murhanhimo, mutta kuitenkin niin että saisi olla rauhassa.

      Tärkeintä uuden ihmisen kanssa on jutustelu, joten siihen panostaisin. Mitään kukkapuskia tai maksavaa miestä en ekoilla deiteillä enkä tokillakaan halua. Menee liian imeläksi tulee mieleen että pitäisi mainita etten mä nyt ihan niin pa ole etten voi maksaa omaa kahviani... (Juhlapäivänä kukkapuska omalta kullalta on tietty mukava ele, eikä aja ketään vararikkoon.)

      • Ikis__M

        "Mitään kukkapuskia tai maksavaa miestä en ekoilla deiteillä enkä tokillakaan halua."

        Maksaminen alkaa vasta kolmansillako? joo no ei kun tosissaan jos kyse vaikka vain kahvittelusta niin parempi molemmille jos annat miehen maksaa jos se haluaa kun kuitenkin pikkusumma ja minusta vähän vaivaannuttavaa olisi ainakin jos kumpikin kaivaisi kolikoita. Sitten jos semmoinen mies joka oikopäätä suostuu siihen tai haluaa että maksetaan omista molemmat ei sitä ehkä kannata jatkoon ajatella. Tuommoinen kukkapuska tosiaan kanssa liioittelua, vähän varmaan olisi vastaanottajalle vaivaannuttava jos ekatreffit kyseessä eikä edes tunne vielä, varmaan olisi ihan kybällä välteltävä tyyppi kyseessä. Onko niitä oikeasti semmoisia tyyppejä että ne tulee kukkapuskan kanssa eka deiteille?


      • Ikis__M kirjoitti:

        "Mitään kukkapuskia tai maksavaa miestä en ekoilla deiteillä enkä tokillakaan halua."

        Maksaminen alkaa vasta kolmansillako? joo no ei kun tosissaan jos kyse vaikka vain kahvittelusta niin parempi molemmille jos annat miehen maksaa jos se haluaa kun kuitenkin pikkusumma ja minusta vähän vaivaannuttavaa olisi ainakin jos kumpikin kaivaisi kolikoita. Sitten jos semmoinen mies joka oikopäätä suostuu siihen tai haluaa että maksetaan omista molemmat ei sitä ehkä kannata jatkoon ajatella. Tuommoinen kukkapuska tosiaan kanssa liioittelua, vähän varmaan olisi vastaanottajalle vaivaannuttava jos ekatreffit kyseessä eikä edes tunne vielä, varmaan olisi ihan kybällä välteltävä tyyppi kyseessä. Onko niitä oikeasti semmoisia tyyppejä että ne tulee kukkapuskan kanssa eka deiteille?

        Mä en ole deittaillut paljoa. :D Mutta ei mulle ole tuotu kuin alkoholitonta ja alkoholijuomaa. Jonkun leivoksen sain joskus. Ai niin ja avaimenperän. Yksi meinasi kerran tuoda kassillisen ruokaa mutta sanoin että liian vaivaannuttavaa.

        Sit tietty myöhemmin käyny syömässä niin että molemmat maksaneet omansa. Jos joskus on ollut jatkodeiteillä jommankumman luona niin silloin voinu syödä jotain jääkaapista.

        Mielellään molemmat maksaa omat juttunsa tai sitten toinen tarjoo ensin ja toinen seuraavalla kerralla. Mua ahdistaa jos tunnen jääväni velkaa. En halua kuitata mitään lounasta makuukammarissa. XD


      • Yleensä naiset aina haluu maksaa kaikenlaiset juomiset ja syömiset. Mulle olis ihan ok, et mä maksan oman osuuden.. no joo oon sit yleensä onnistunut seuraavan kerran maksamaan, mut kuitenkin hirvee vaatiminen siihenkin...


      • TwinBeast kirjoitti:

        Yleensä naiset aina haluu maksaa kaikenlaiset juomiset ja syömiset. Mulle olis ihan ok, et mä maksan oman osuuden.. no joo oon sit yleensä onnistunut seuraavan kerran maksamaan, mut kuitenkin hirvee vaatiminen siihenkin...

        Oletsä mies vai nainen? :D



      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Mä en ole deittaillut paljoa. :D Mutta ei mulle ole tuotu kuin alkoholitonta ja alkoholijuomaa. Jonkun leivoksen sain joskus. Ai niin ja avaimenperän. Yksi meinasi kerran tuoda kassillisen ruokaa mutta sanoin että liian vaivaannuttavaa.

        Sit tietty myöhemmin käyny syömässä niin että molemmat maksaneet omansa. Jos joskus on ollut jatkodeiteillä jommankumman luona niin silloin voinu syödä jotain jääkaapista.

        Mielellään molemmat maksaa omat juttunsa tai sitten toinen tarjoo ensin ja toinen seuraavalla kerralla. Mua ahdistaa jos tunnen jääväni velkaa. En halua kuitata mitään lounasta makuukammarissa. XD

        Ymmärrän tuon ettei halua jäädä velkaa mutta minusta noin niin kuin "pyöreästi" voisi olla hyvä jako suunnilleen näin:

        - Eka treffit kahvitellen, kulut yhteensä alle 10e: Mies maksaa eikä siitä neuvotella kun pieni summa

        - Eka treffit kahvitellen, kulut yhteensä yli 10e: Mies maksaa mutta nainen tarjoutuu maksamaan osansa, mies sitten hyväksyy tai ei

        - Eka treffit esim. yhteisesti sovitussa ruokapaikassa, kulut yht. 20-XXe: Mies alkaa maksamaan mutta nainen vaatii saada maksaa oman osansa, mies suostuu

        - Eka treffit toisen kutsumana ruokapaikassa, kutsuja on "vaatinut" toisen paikalle kulut yht. 20-XXe: Kutsuja maksaa koska se sinne halusi toisen viedä


      • kivat.treffit.olisi

        kyllä nainen_28 ollaan samoilla linjoilla ja samoin en ole itsekkään kokenut treffailija mutta voisit olla hyvä treffi kaveri no ei siinä mitään velkaa jää jos kahvit tarjoan mutta kanssasi voisi olla hyvät treffit



      • Ikis__M kirjoitti:

        Ymmärrän tuon ettei halua jäädä velkaa mutta minusta noin niin kuin "pyöreästi" voisi olla hyvä jako suunnilleen näin:

        - Eka treffit kahvitellen, kulut yhteensä alle 10e: Mies maksaa eikä siitä neuvotella kun pieni summa

        - Eka treffit kahvitellen, kulut yhteensä yli 10e: Mies maksaa mutta nainen tarjoutuu maksamaan osansa, mies sitten hyväksyy tai ei

        - Eka treffit esim. yhteisesti sovitussa ruokapaikassa, kulut yht. 20-XXe: Mies alkaa maksamaan mutta nainen vaatii saada maksaa oman osansa, mies suostuu

        - Eka treffit toisen kutsumana ruokapaikassa, kutsuja on "vaatinut" toisen paikalle kulut yht. 20-XXe: Kutsuja maksaa koska se sinne halusi toisen viedä

        Miksi tämä vanhanaikaisuus että mies maksaa? :)

        Mitä jos mies on työtön ja nainen tienaa 3000e kuussa?

        Mä olen joskus vienyt miehen syömään, kun sillä meni huonosti ja mulla ok. :)


      • kivat.treffit.olisi kirjoitti:

        kyllä nainen_28 ollaan samoilla linjoilla ja samoin en ole itsekkään kokenut treffailija mutta voisit olla hyvä treffi kaveri no ei siinä mitään velkaa jää jos kahvit tarjoan mutta kanssasi voisi olla hyvät treffit

        Vaikea sanoa kun en ole päässyt treffeille itseni kanssa. ;):)


      • Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

        Miksi tämä vanhanaikaisuus että mies maksaa? :)

        Mitä jos mies on työtön ja nainen tienaa 3000e kuussa?

        Mä olen joskus vienyt miehen syömään, kun sillä meni huonosti ja mulla ok. :)

        Kuten näit siellä on kuitenkin rajat olemassa jottei kulut nouse kohtuuttomiksi. Minusta se vaan on ihan hyvä niin ja aika monesta muustakin, herrasmieshän olettaa että nainen on omalta osaltaan käyttänyt etukäteen aikaa ja hieman rahaakin kaunistautuakseen treffejä varten niin on vain reilua jos mies sitten maksaa vähän enemmän paikan päällä kun ei ole meikkikuluja yms.

        Jos treffeillä törmäät mieheen joka haluaa tasan jakaa parinkin euron ostokset per nokka niin voit olla aika varma että kyseessä on sarjatreffailija, normaalilla miehellä jo ei alvariinsa hyppää treffeillä ei ole vaikeuksia kustantaa kahveja tai edes tule mieleen ehdottaa puolittamisia kahvittelutreffeillä. Yleensäkin jos noin pienestä heti ensitreffeillä alkaa jänkäämään niin voit olla aika varma että jos siitä suhde kehittyy niin sinua tullaan jollain tapaa käyttämään hyväksi vaikka muuten olisi miten ihana tyyppi kyseessä.

        Jos mies on työtön se tietysti on sen kertonut etukäteen ja naisen tulee sitten ymmärtää jos juodaan pelkät kahvikupilliset miehen piikkiin, siinä kahvitellessa hän voi sitten ehdottaa jonkin pienen haukkaamista ja vaatia saada sen tarjota, ei siinä sen kummempaa.


      • Ikis__M kirjoitti:

        Kuten näit siellä on kuitenkin rajat olemassa jottei kulut nouse kohtuuttomiksi. Minusta se vaan on ihan hyvä niin ja aika monesta muustakin, herrasmieshän olettaa että nainen on omalta osaltaan käyttänyt etukäteen aikaa ja hieman rahaakin kaunistautuakseen treffejä varten niin on vain reilua jos mies sitten maksaa vähän enemmän paikan päällä kun ei ole meikkikuluja yms.

        Jos treffeillä törmäät mieheen joka haluaa tasan jakaa parinkin euron ostokset per nokka niin voit olla aika varma että kyseessä on sarjatreffailija, normaalilla miehellä jo ei alvariinsa hyppää treffeillä ei ole vaikeuksia kustantaa kahveja tai edes tule mieleen ehdottaa puolittamisia kahvittelutreffeillä. Yleensäkin jos noin pienestä heti ensitreffeillä alkaa jänkäämään niin voit olla aika varma että jos siitä suhde kehittyy niin sinua tullaan jollain tapaa käyttämään hyväksi vaikka muuten olisi miten ihana tyyppi kyseessä.

        Jos mies on työtön se tietysti on sen kertonut etukäteen ja naisen tulee sitten ymmärtää jos juodaan pelkät kahvikupilliset miehen piikkiin, siinä kahvitellessa hän voi sitten ehdottaa jonkin pienen haukkaamista ja vaatia saada sen tarjota, ei siinä sen kummempaa.

        Mä en vaan pääse yli enkä ympäri siitä että tuntisin jääväni velkaa. Sitten jos ei mies vaikka nappaisi niin jopas olis hyväksikäyttöä syödä sen rahoilla. :/:)


    • Tovottavastisujuu

      Noo, ottaisiin termariin kahvia ja tekisin eväsleivät ja namia. Jotenkin ottaisin selvää, onko ruoka tai namirajoitteita. Sitten veisin kaupungin kauneimmalle paikalle....siis sinun mielestä, näkymä minkä haluaisit näyttää. Ensitapaamiselle voisit ostaa yhden kukan, ei ruusua (vielä) ei pelargoniaa tai krysanteemia, mutta heleä gerbera. Ongi mieliväri selville. Ja sitten parhaaseen paikalliseen jätskipaikkaan. Alkoa ei kandee ekalla kerralla harrastaa. Näet sitten, oletko itsekään ihan oikeasti kiinnostunut tai hän. Ei siis kandee ylipanostaa tai pingottaa. Kaikki muu aikanaan......

      • kivaa.olisi

        kuulostaa hyvältä mutta kukkasista en tiedä mitään en suosi kukkasia mutta jos se sinulle tärkeää niin kyllä kukkasia sinulle joskus silloin tällöin ostaisin mutta muuten olisi hyvät treffit niin veisit äkkiä miehen sydämmen eväilläsi


    • Eikä naiset halua viedä miestä kotiin ja nussia jos kerran mies on komea. Ruman kanssa te tuskin treffailette.

    • kerran tapasin S24 palstalla naisen, jonka sitten tapasinkin abc. Oli ihan ok. Oikeestaan se oli ihan hiton laadukas pakkaus. Varmaan siltä olis saanu pilluakin heti, jos olis maksanu, eikä olis ollu vähä kiire hittoon siitä vähän kiusallisesta tilanteesta. Ei siis synkannu siis yhtään, vaikka täällä palstalla meni ihan hyvin sen kaa. Se luikahti heti tapaamisen jälkeen abc ostaa kahvin itelleen, että en kerinny ees ehdottaa tarjoomista tai ruokailuu... Joo ihan päin persettä meni se. Halasi se minua kuitenkin kun erottiin, että oikeestaan hoisin sen kohtuuvella...

    • ihannenainen

      Perinteisesti on ollut tapana, että mies maksaa treffeillä, mutta vain ensimmäisellä kerralla. Toki, jos mies lupaa maksaa, niin nainen saattaa lähteä treffeille vain tarjoomusten takia.
      Mutta siis, itse en haluaisi mitään "jänniä" treffejä, tyyliin "nytpä kokeillaan uutta harrastusta yhdessä niin näistä treffeistä tulee tosi ikimuistoiset". Ei siis hirveästi mitään ohjelmaa. Riittää, että mennään kahville tai syömään tai kaljalle, siinä voi rentoutua ja keskittyä yhdessäoloon.

      • No ainakin olet vaatimaton luonne nimimerkkisi perusteella....vai että Oikkee Ihanne... ;P


    • treffitjatkoon

      Veisin kahvilaan sanoisin; syö,juo ja minä en ala passaamaan sinua että tiedät sen olen saanut jo tarpeeksi passaamisesta, tiskaat kotona astiat jos suhde siitä syvenee rakkaudeksi, tamppaa matot ja imuroi yms. Ja jos seura ei kelpaa jää siihen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe