näkeekö naisesta ettei sillä ole omaa miestä

naiset.raasuja.yksin

vaikka esittää että kaikki on hyvin silti kaikki näkee että on onneton ja ehkä vähän reppanakin johon ainut lääke löytää iki oma mies ja koti on vähän hunningolla siivous on mitä on kalja ja viini maistuu kaikkihan tietää että baarit on tuhontietä mutta sillä baarit ja bileet yltyy ja baari miehet käyttää sitä hyväkseen kyllä sen huomaa että nainen on sinkku ja sen jutuista huomaa heti ja kaikkeen on lääke löytää iki oma mies

18

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ngnfndnxxk

      Eiköhän se nainen ole itse tiensä valinnut ja vastuussa itse itsestään.

    • Luolasukeltaja

      Kyllä näkee.

      Sporassa jumittava jakkupukupervosari on tästä hyvä esimerkki. On näet olemassa kliinisen seksuaalisuuden sanasto, johon hänet voi lukea. Siinä on ripaus itsetyytyväisyyttä ja erikoistuneisuutta. Hän näyttää jotenkin "kalliilta".

      ( Reps )

    • Puipui

      Kaikkihan on omanlaisiaan mutta sinkuilla, naisilla, yleensä se koti on tiptop enemmän verraten varattuun.. Kun vähintään on kaks sotkemassa ja varsinkin nykyaikana osa elää ennemmin sotkussa kuin siivoaa toisen jälkiä. Kaikki kotityöt kun pitäisi jakaa tasan ja harvemmin se sujuu lopulta. (vaan heh kysypä jakamaan laskut nii siinähän ei sitä tasa-arvoa kaivatakaan..;) )
      Ne on muuten ihan oma joukkonsa, jotka tuntemattomia paneksii.. Eivätkä liioin kärsi sinkkuudestaan vaan mielummin ovatkin vapaita kaikin puolin. Kukin tavallaan.

      Jotkut käy enemmän toki ulkona sinkkuna eikä se tarkoita munast munaan hyppäilyä. Mikä on järkevää jos kaipaa paremmin mahdollisuuksia kumppanin löytämiseen. Tälleen lähes absona kun tullut huomattua ettei kotoa kukaan hakemaan tule... No onpahan aikaa siivota huvikseen x)
      Ei tuolla harrasteissa eikä lenkkipolullakaan juuri vastaan tule omaa ikäluokkaa( tai ees nelikymppisiä, kai vähän vanhempi vois mennä hyväkuntoisena) olevia vapaita miehiä.. Tuttavapiireissä taas kaikilla on jo lapsia edellisistä suhteista.. Ei käy.

      • pop98

        "Kaikkihan on omanlaisiaan mutta sinkuilla, naisilla, yleensä se koti on tiptop enemmän verraten varattuun.. "

        Sinkkumiesten kämpät, ainakin nykyään, on kyllä paljon siistimpiä kuin sinkkunaisten..jostakin syystä repsahtamista sillä rintamalla nähtävissä, otanta kohtuullisen laaja kuitenkin.


    • oletmunasiytimessä

      Tosiaan sinun munasi, se olisi lääke vähän niinku kaikkeen tämän maailman ongelmista. Reppanoille, pidetään peukkuja että tosi onnettomille vapaille ihmisille, baarikärpäsille, niille joilla on kotona yhtä sotkuista kuin sinullakin, siivousneurootikoille...

    • Naisista näkee että sillä on jännämies. Eilenkin kaupassa mies haukkui naistaan koska nainen halusi ostaa jäätelöä. Nainen oli hoikka ja mies huusi naiselle että et varmaan osta jäätelöä ja kun nainen meni jäätelöpakastimen luokse niin mies repi naistaan väkisin kassalle päin.

    • kaunis.sinkku.nainen

      miehestä nekee ettei ole naista

      • Nella.99

        Niin näkee ja sellaiset saamattomat luuserit kierrän helvetin kaukaa!


      • Tätä menoa kun jatkuu, niin kohta kaikki on yksin, kun kaikki haluaa vain sen, mitä toisella on. Kun lopulta saa sen, niin huomaa, ettei se ollutkaan mitä itse halusi, mutta suhteet meni kaikilta rikki. Sitten seuraavaan ja toistaa saman.

        Kohdelkaa ystäviänne samalla tavalla.. kuinka kauan he pysyvät seurassanne?


      • kaisanoasaa

        Niin näkee. Minulla ei ole naista ja minulla on ohut tukka, finninen naama, pälyilevä katse, huono ryhti ja kämmenissä karvoja.


    • vihatipunen

      Käytäthän sinäkin naista hyväksi siiinä tapauksessa jos treffeillä sekstailette viinerien kera, etkä sitten pidäkään naisesta eli nainen ei saa sinusta ikiomaa miestä vaan kokee itsensä hyväksikäytetyksi..

      Tai ehkä se on naiselle vaan helpotus.

    • Kyllä, miehettömät nimittäin antavat säärikarvojen rehottaa valtoimenaan. Ainakin talvisin.

    • En mä ainakaan näe. Ellei suorastaan ääneen huuda. :)

    • Nella.99

      HAISTAKAA KAIKKI VITTU !!!!!!!!!!!!

    • Joo, se näyttää ihan PikkuLikalta.

    • varmatmerkit

      Näkeehän sen. Vaikka siitä, että se on kiinnostunut just susta. Panee epäilemään vai?

      • muutenenusko

        Ei kiinnostusta näe sen voi ehkä aavistaa, mutta puhuminen tekee siitä totta. Eikä ole yhtään ammattialaa joka merkitsisi toista alaa enemmän.


    • Olen kerran sellaisen naisen nähnyt baarissa ja miten sellaisen naisen tunnistaa, niin se täytyy nähdä omin silmin. Känninen nainen yksin pöydän keskellä, jonka humalaiset ja katkerat silmät harhailevat ympäriinsä.
      Niin ja kerran tuli lenkkipolulla vastaan muija kaverinsa kanssa jolla oli paita missä luki" Olen sinkku" :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe