aloitetaan neuvomaan nuorta naista etsisin ja iskisin iki oman miehen heti tai äkkiä ja olisin yhden miehen naisia koska silloin tietää olevansa kunnollinen nainen ja elämä on kivaa ja saa olla arvostettu ja rakastettu nainen en haluaisi olla reikä ja että muut ihmiset sanoisi reijäksi tai maineeni menisi reikä tyttönä ja sitten vanhempia naisia jos jostakin syystä tulee ero niin etsisin uuden iki oman miehen en haluaisi olla kiertopalkinto ei koskaan saisi enään omaa miestä joutus oleen vain reikä baarikärpänen baarien vosu ja kaljan kittaaja se ei olisi elämää vaan haluaisin ja etsisin iki oman miehen haluaisin olla kunnollinen nainen ps. kerran maine menee
Vastaukset 17
- olisin.kunnon.nainen
niin sitten kun löytäisin oman miehen niin olisin hyvä ja paras vaimo sille miestä ja kenties tulevia lapsia hemmottelisin ja pitäisin loppu elämäni miehen itselläni ja olisin kiltti mukava ja kiva hänelle
- TotuusSattuu
Kannattaa myös valita mies joka osaa kirjoittaa. Se ansaitsee luultavasti paremmin..,
- liian.älykäs
TotuusSattuu kirjoitti:
Kannattaa myös valita mies joka osaa kirjoittaa. Se ansaitsee luultavasti paremmin..,
Nainen valitsee parhaimman.
Mies heittää voltin ja toivoo, ettei tule pää edellä.
Mielummin elän itseni takia enkä nuollakseni miehen persettä.
- 1818
samat sanat
- miksisittennuolet
Sinä olet sanonut nuolleesi kirjaimellisesti miesten perseitä.
miksisittennuolet kirjoitti:
Sinä olet sanonut nuolleesi kirjaimellisesti miesten perseitä.
Ei se kuitenkaan ole mun elämäni päämotiivi xDDD
(Huom. Yksikössä. Persettä.)- ghhjh
No ei ole feminismin myötä pilalle hemmoteltujen tyttösten länsimaissa todellakaan tarve nuolla. Läski pillunkantajakin voi ainakin kuvitella olevansa prinsessa.
ghhjh kirjoitti:
No ei ole feminismin myötä pilalle hemmoteltujen tyttösten länsimaissa todellakaan tarve nuolla. Läski pillunkantajakin voi ainakin kuvitella olevansa prinsessa.
Sillä luulolla ei kovin pitkälle pötkitä. Ellei iskä tai varaiskä mahdollista sitä.
- m-i-e-s
Jos olisin sinkkunainen, olisin varmasti itsestäni huoltapitävä naisellinen nainen, joka rakastuisi naiseen, mikä ei todellakaan olisi miehekäs rekkalesbo. =P
Sinkkunaisena en näkisi yhtään mitään hyvää tai tavoittelemisen arvoista sinkkumiehessä. Naisena nauttisin naisen kosmisesta maailmankaikkeudesta, keskustelisimme syvällisiä tuoksukynttilöiden loisteessa vaahtokylvyssä viiniä nauttien. =) Ei naiset halua olla kunnollisia.
- kokemustaono
Jos on kunnollinen vaimo, mies lähtee hakemaan jännitystä vieraista.
- Fewlkkldslkdsdsds
En näe syytä sille että jos olisin sinkkunainen niin olisin jotenkin massasta poikkeava. Olisin omaksunut naisperspektiivin ja eläisin sen mukaisesti, ymmärtämättä kokonaiskuvaa tai todellista positiotani.
Kirjoittelisin juttuja tyyliin "Miehet on kuin vessoja, varattuja tai täynnä paskaa" ja joisin viiniä ja sortuisin semisti kusipäihin - kerran tehnyt niin niin sitä jäisi tietenkin kaipaamaan samaa haavaa. Jos olisi yhtään ulkoisia avuja niin saisin luultavasti niin paljon egobuustia miehiltä etten viitsisi koittaa tutustua satunnaisiin miehiin omaehtoisesti, asettuisin laiskana palveltavan rooliin koska palvelijoita löytyy rajattomasti, olisin pikkuisen tyrkky, flirtti ja maksattaisin ruokani miehillä jos siihen pystyisin. Hankkisin fuckbuddyn tai kaksi. Vaihtaisin nopeasti jos menisivät rikki tai jättävät vastaamatta pariin bootycalliin.
Kaikki mikä olisi "vaikeaa ja haastavaa" ulkoistaisin miehille herkästi ja keskittyisin omiin tunteisiini, olisin tuntemisen suurmestarinna ja pitäisin sitä ansionani.
Jos olisinkin henkisesti keskimääräistä korkeakapasiteettisempi luultavasti en käyttäisi tätä kapasiteettia muuhun kuin opiskelemaan itselleni jonkun kivan ammatin, olisin se hikipinko. Tie olisi äärimmäisen suoraviivainen, luultavasti opiskelisin jonkun sosionomian korkeamman tutkinnon. Tykkäisin jakkupuvuista - itselläni.
....
...
... Onneksi synnyin mieheksi ja jouduin elämän lihamyllyyn. Eihän sitä muuten mitään olisi oppinut. - SoliterniuM1977
Tällainenkin näkökulma:
Sitten kun olet käynyt läpii noin 10 miestä...aina samalla tavoin ajatellut , että jokainen on se oikea ja olen ihana nainen sille miehelle...JA silti kaikesta huolimatta mies on sinut lopulta jättänyt. Niin sitten tapaat taas uuden kivan miehen ja mies kysyy monenko kanssa olet ollut...haluat olla rehellinen ja sanot että 10 miestä. Mies järkyttyy ja haukkuu sinut huoraksi ja jakorasiaksi. Näin oletkin sitten siirtynyt kunnollisen naisen statuksesta likaiseksi jakorasiaksi - statukseen. Vaikka mielessäsi olet aina ollut hyvä ja kunnollinen ihana nainen...
Monet naiset haluavat varmasti parisuhteen, kestävän ja ihanan. Mutta jostain syystä se ei vain toimi. Miehet haluavat vain hyväksikäyttää jne jne...Ja sitten usean yrityksen jälkeen nainen päätyy lutka -statukselle..ei reilua minusta.
Olen mies ja tämä on yksi syy miksi en välittäisi naisen menneisyydestä. Kunhan nainen on terve, se riittää. Jospa vaan löytyisi oma rakas joskus.
Tsemppiä kaikille yksinäisille sinkuille ja seksittömyydessä eläville.- Fkewjlkfelksdlksdds
Näin miehenä voin todeta vaan että kun olen tehnyt naisten kanssa virheitä/valinnut huonosti niin enpäs ole tehnyt samaa virhettä toiste myöhemmin.
Ei ole tullut mieleenkään ulkoistaa vastuuta toiselle sukupuolelle, ainoa pala elämässäni joka voi kehittyä edukseni olen minä itse.
En ole myöskään glorifioinut virheitäni tai keksi niille tekosyitä. En arvosta itsessäni sitä että ihastuin ja aloin pelehtimään varatun naisen kanssa, en myöskään sitä että valitsin epätoivoisena vääränlaisen naisen jossain vaiheessa. Virheet ovat omiani, ne ovat virheitä vaikka miellyttäviä virheitä olivatkin.
Jos ulkoistaa tekemänsä virheet tai toistaa niitä jatkossakin on selvää että ei se siitä paremmaksi muutu. Tällöin rajansa silläkin että kuinka monta "sikamiestä" - tai väärää naista - historiaansa sisällyttää, koska potentiaali ymmärtää valintojensa seurauksia on jo ensimmäisessä kokemuksessa joka ei mee niinkuin piti.
Olen mies ja välitän naisen menneisyydestä koska se menneisyys kertoo aika tarkasti kantaako nainen vastuuta itsestään ja valinnoistaan vai ulkoistaako ja glorifioiko hän virheitään. Minusta naisen elämästä vastuussa on nainen itse ja odotan sen vastuun näkyvän pitkän tähtäimen valinnoissa ja elämäntavoissa. Fkewjlkfelksdlksdds kirjoitti:
Näin miehenä voin todeta vaan että kun olen tehnyt naisten kanssa virheitä/valinnut huonosti niin enpäs ole tehnyt samaa virhettä toiste myöhemmin.
Ei ole tullut mieleenkään ulkoistaa vastuuta toiselle sukupuolelle, ainoa pala elämässäni joka voi kehittyä edukseni olen minä itse.
En ole myöskään glorifioinut virheitäni tai keksi niille tekosyitä. En arvosta itsessäni sitä että ihastuin ja aloin pelehtimään varatun naisen kanssa, en myöskään sitä että valitsin epätoivoisena vääränlaisen naisen jossain vaiheessa. Virheet ovat omiani, ne ovat virheitä vaikka miellyttäviä virheitä olivatkin.
Jos ulkoistaa tekemänsä virheet tai toistaa niitä jatkossakin on selvää että ei se siitä paremmaksi muutu. Tällöin rajansa silläkin että kuinka monta "sikamiestä" - tai väärää naista - historiaansa sisällyttää, koska potentiaali ymmärtää valintojensa seurauksia on jo ensimmäisessä kokemuksessa joka ei mee niinkuin piti.
Olen mies ja välitän naisen menneisyydestä koska se menneisyys kertoo aika tarkasti kantaako nainen vastuuta itsestään ja valinnoistaan vai ulkoistaako ja glorifioiko hän virheitään. Minusta naisen elämästä vastuussa on nainen itse ja odotan sen vastuun näkyvän pitkän tähtäimen valinnoissa ja elämäntavoissa.Siinä oli paljon asiaa......ja asia on JustNäin.... ;P
- turhaahöpinää
Haaveiletko usein naiseudesta? Oletko miettinyt haluasitko alkaa toteuttaa tuota puolta itsestäsi? Jos taas et tunne halua toteuttaa haaveitasi naiseudesta, niin miksi niitä miettimäänkään? Keskity olemaan mies ja onnellinen. Helpompaa niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.387945- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei215756- 82696
- 70670
- 70659
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581