Harhaäänien profetiaa...

ste-fan7---

Nikki Jumalan_henkäys runoilee tällaista soopaa:



Jumalan_henkäys
13.12.2015 16:34
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.
Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä:
*** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . !
NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !
_______________________________________________________________

No, Taivaan Elävä Jumala ei tuollaista sano.... Hän ei puhu itseään ristiin.
Ei perusta uusia johannes-kastaja-kandeja.

Uusia "RAAMATUN henkilöitä ei synny enää, ne olivat, elivät ja menivät, ja suurin osa kuolikin...


Mutta? Eksytyksen Henki kyllä on kautta historian saanut yhden ja toisen huiputettavan jopa uskomaan, että Olen MESSIAS! Jumalan inkarnaatio, tällä vuosisadalla. Olen Maailman Pelastaja, Uusi Apostoli... ja vaikka mitä?

Mielisairaalat pullistelevat näitä joilla ns. Suuruuden Harha... he kuvittelevat olevansa Aivan Erityisiä Jumalan Äänitorvia, ja sitten muka kukaan ei saisi arvostella, se on Jumalan pilkkaa.

Ei tosiaan. Jumalaa ei pilkata silloin kun sanotaan IHMISELLE joka harhautunut, että nyt meni liian överiksi. RAAMATTU ei vakuuta, Sana on auktoriteetti.

Joku raja sentään pitää harha-annoksissa olla...

Jeesus varoitti: Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!

13

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__EiKirj

      Kannattaa katsoa näitä. Norolampi on itse ollut eksytetty.
      https://www.youtube.com/watch?v=TL4iEsdiJQ8
      Sanon tämän nyt näin. KAIKKI HALUVAT OLLA JOTAIN SUURTA!!! Tämä lause koskee mm. tätä "Jumalan henkäys" nimimerkkiä, jonka sielunvihollinen on eksytänyt luulemaan itsestään jotain "SUURTA".
      Aito ja oikea Jumalan lähettiläs EI KOSKAAN SANO: "olen Jumalan lähettiläs ja Pyhä jotain..." EI KOSKAAN!!!

      • kuuliaisuus-ok

        Jarmolle kommenttia. Kirjoitit näin:
        Sanon tämän nyt näin. KAIKKI HALUVAT OLLA JOTAIN SUURTA!!!

        Ei ole täysin totta. On paljon uskovia, suuri osa - jotka tahtovat olla iloksi Herralleen. Palvelijoita, pieniä, uskollisia arjessa, tehtävissään. Mutta on tyyppejä jotka havittelevat kuuta taivaalta, paikkaa auringossa. Jeesuksen oppilaatkin olivat vallan-ja kunnianhimon haasteessa: Sano meille kuka meistä on suurin? Mark 9:34,

        Joka rakastaa Jeesusta, palvelee ja tottelee Häntä, tietää, että palvelija on oikeassa asenteessa, oikealla paikalla...


      • Jarmo__EiKirj
        kuuliaisuus-ok kirjoitti:

        Jarmolle kommenttia. Kirjoitit näin:
        Sanon tämän nyt näin. KAIKKI HALUVAT OLLA JOTAIN SUURTA!!!

        Ei ole täysin totta. On paljon uskovia, suuri osa - jotka tahtovat olla iloksi Herralleen. Palvelijoita, pieniä, uskollisia arjessa, tehtävissään. Mutta on tyyppejä jotka havittelevat kuuta taivaalta, paikkaa auringossa. Jeesuksen oppilaatkin olivat vallan-ja kunnianhimon haasteessa: Sano meille kuka meistä on suurin? Mark 9:34,

        Joka rakastaa Jeesusta, palvelee ja tottelee Häntä, tietää, että palvelija on oikeassa asenteessa, oikealla paikalla...

        Anteeksi, olet aivan oikeassa. Mutta katsos mitä vaikkapa profeetta Jeremia sanoo kovin usein yleistäen asiat ihan samalla tavalla, jopa ironiaa käyttäen:
        Jer. 2:29 Miksi riitelette minua vastaan? Olettehan te kaikki luopuneet minusta, sanoo Herra.
        Jer. 30:6 Kysykää ja katsokaa: synnyttääkö miehenpuoli? Miksi näen kaikkien miesten pitelevän käsin lanteitansa synnyttäväisten tavalla, ja miksi ovat kaikki kasvot käyneet valjuiksi?
        Sanalla kaikki yleistetään asioita. On selvää että yleisetsi ottaen kaikki haluavat olla Jumalan sisäpiiriä. Eihän kukaan halua olla vähäpätöinen Jumalan edessä.


    • ste-fan7---

      Niin se menee! Mitä Johannes Kastaja sanoi, josta Jeesus antoi tunnustuksen: - Hän on suurin vaimoista syntyneitten joukossa!
      - Oletko profeetta? Oletko Elias? Oletko Kristus ( = voideltu)?

      Sanoiko Johannes: Olen Jumalan Ääni...

      Ei.

      Hän sanoi: Olen huutavan ääni... Joh 1:19-23

      Hän sanoi itsensä niin vähäiseksi, että ei ollut arvollinen edes Jeesuksen kengänpaulaa päästämään! Joh 1:26-27

      Se ylpeys, jolla tämä Jumalan_henkäys ja nikki
      Jeesus_valitsi_teksin

      esiintyy, on vastoin raamatun ja Jeesuksen opetuksia.

      Joka itsensä ylentää, se alennetaan.

      Joka elää realiteeteissa, ei katso olevansa jokin suuruus. Jokainen normaali tietää olevansa saviastia, eikä korottele omaa savikuppiaan joksikin Jumalan Valituksi.

      Katse Jeesukseen, Hän on Pää. Kuningasten Kuningas! Kunnia Hänelle, yksin!

      • Jarmo__EiKirj

        Amen, sananmukaista kirjoitusta.


    • niin-se-menee

      Edelleen, eivät kaikki tahdo olla SUURIA. Jotkut, joita vaivaa kunnian-ja vallanhimo.
      Mutta jokainen vilpitön uskova tahtoo etsiä, missä on Herran tahto, tie, tarkoitus!

      • Jarmo__EiKirj

        Raamattu sanoo että kerätkää kunnia ja aarteenne Taivaaseen ja ylpeilkää uskostanne. Ei ole väärin sanoa että olen Jumalalle tärkeä, vaan kuten kyllä sinäkin tajuat maallisen vallanhimon merkityksen, suhteessa Taivaalliseen.


    • galatal-12-9-10

      Joka on kuollut Kristuksen kanssa, ei enää elä itse, vaan Kristus hänessä. Ja PYhä Henki etsii vain Kristuksen kunniaa. Näin on Kirjoitettu. Joh 7:18, Joh 16:14.

      Siinä helppo tunnistin. Pyhä Henki ei koskaan nosta ihmistä jalustalle. Ja joka itse itseään nostaa jopa Johannes Kastaja toiseksi, ei ole Pyhän Hengen asialla.

      Paavali, vaikka hänellä oli missä luottaa lihaan, = inhimilliseen tasoon, mistä hän kerskasi? 2 Kor 12: 9-12.

      Kehuiko hän että oli Suurin Apostoleista....

      • Jarmo__EiKirj

        Joo, kutsui ainakin jossain apostolien opettajaksi. Sana apostolihan on vieläpää sellainen jota ei enää voida käyttää tuota nimitystä. Patriarkat olivat vanhan liiton apostoleita ja profeetat sitten niiden perään. Apostolit olivat uuden liiton alkuseurakunnan 12 opetuslasta ja Paavali Juudaksen tilalle, joita seurasi uuden liiton profeetat, joita edelleenkin syntyy.


    • korinttolaisille--

      No, jotkut ovat käyttäneet itsestään apostoli-nimitystä, monet nimeävät itseään profeetoiksi, vaikka ei Herra ole heitä asettanut eikä kutsunut. 1 Kor 12:18, 28-31

    • jaska-78

      No, hyvä että selvästi on luettavissa, ne harhat sen Jumalan_henkäys viesteissä. Osataan varoa.

    • fesi657

      Asiaa on ja sitä pitää tuoda!

    • harhat-lisääntyy

      Kuten loogista, ongelma paisuu.
      Nyt tämä Jumalan_henkäys mainostaA erästä juttua.
      Se paljastaa hänen new age - sidoksensa.

      Koettaa OMin Voimin Huutamalla saada Jumalaa liikkeelle?

      Ja äsken se kehui, kuinka jutteli jumalan (?) kanssa projekteista.

      Hyv¨, että itse paljastaa taustansa. Harhautunut, harhaan johtava.

      Seuratkaa te Viisaat vain Jeesusta, kuin Hän on Sanassaan neuvonut!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe