Millaisen ihmisen kanssa skitsofrenikon kannattaa mennä naimisiin?
Aloin miettimään tällaista asiaa
21
355
Vastaukset
Toisen skitsofrenikon?
- josjaksaa
Skitsofreniaa on yli 100 erilaista muotoa, ja niissäkin eri asteisia.
Monet toimivat kuin ilman diagnoosia olevat (=ns. normi-ihmiset, jotka eivät ole koskaan käyneet psygiatrilla), toisissa taas sairaus näkyy selvästi päällepäin.
Itsestänikin löydän monia skitsofreenisiä piirteitä, niitä on luultavasti kaikissa ihmisissä.
En osaa suositella kenellekään sopivaa parisuhdetta, se täytyy ihmisten päättää ihan itse, mutta suhteen alussa kannattaa rehellisesti kertoa toiselle osapuolelle "omista omituisuuksistaan" .
Seurustelin pitkään hyvin älykkään, mutta vähän omalaatuisen miehen kanssa. (hänellä oli esim. hyvin tarkat aikataulut ja rituaalit kaikkien toimintojen kanssa, päiväjärjestys meni sekaisin, jos jotain tehtiin väärään aikaan tai eri tavalla kuin ennen; silloin hän hermostui, muuten mukava ja rauhallinen, normaali(?)työssäkäyvä mies)
Jälkeenpäin ajatellen ehkä enemmän autistinen, kuin skitso tai yhdistelmä niistä?
- riuyhegr9sfef
Epätoivoisen ressukan
- EnTunneItseäni
Saanko raiskata sinut?
- JonnetRulaa
Haista sinä iso vittu!!!!!!!!!!!!!!!
- Kyllisetä
Minä olen nyt hyvin hyvin vihainen.
- TiedänKukaOlen
Tämän viestin on kirjoittanut mielisairas ihminen.
- IhanOikeinMeni
Minä osaan aakkoset: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ
- SadistiÄiti
Hyvä Santeri! Olen ylpeä sinusta. Saat jäätelön siitä hyvästä. Tai piiskaa, kumpi on parempi vaihtoehto.
- viinavievittuun
Juokaa ittenne hautaan, hullut.
- JonnenKossupullo
Okei, me juuaan ittemme vittuun.
- Eläinystävä
Hevonen on hieno eläin.
- EnVainTajua
Miksi rasiskaus on väärin?
- MausteinenRuoka
Et osaa kirjoittaa, oletko vähän kännissä.
- Tutkija_
Ei ainakaan kenenkään psykiatriaan kytköksissä olevan ihmisen kanssa
- NarsistiJaYlpeäSiitä
Minä olen hyvä vaihtoehto, koska olen parempi ihminen kuin sinä.
- Luulenma
Rikkaan.
- Tyttö31
Kiltin ihmisen kanssa.
- NauraaKuollakseen
Olen mielisairas ja haluan työntää ihmisen junan alle
- perse-fetissi
Mä kyrvän perCC.
- Anonyymi
lääkärin vesan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492