Aloin miettimään tällaista asiaa

Skitsofrenikko

Millaisen ihmisen kanssa skitsofrenikon kannattaa mennä naimisiin?

21

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisen skitsofrenikon?

      • josjaksaa

        Skitsofreniaa on yli 100 erilaista muotoa, ja niissäkin eri asteisia.
        Monet toimivat kuin ilman diagnoosia olevat (=ns. normi-ihmiset, jotka eivät ole koskaan käyneet psygiatrilla), toisissa taas sairaus näkyy selvästi päällepäin.
        Itsestänikin löydän monia skitsofreenisiä piirteitä, niitä on luultavasti kaikissa ihmisissä.
        En osaa suositella kenellekään sopivaa parisuhdetta, se täytyy ihmisten päättää ihan itse, mutta suhteen alussa kannattaa rehellisesti kertoa toiselle osapuolelle "omista omituisuuksistaan" .
        Seurustelin pitkään hyvin älykkään, mutta vähän omalaatuisen miehen kanssa. (hänellä oli esim. hyvin tarkat aikataulut ja rituaalit kaikkien toimintojen kanssa, päiväjärjestys meni sekaisin, jos jotain tehtiin väärään aikaan tai eri tavalla kuin ennen; silloin hän hermostui, muuten mukava ja rauhallinen, normaali(?)työssäkäyvä mies)
        Jälkeenpäin ajatellen ehkä enemmän autistinen, kuin skitso tai yhdistelmä niistä?


    • riuyhegr9sfef

      Epätoivoisen ressukan

      • EnTunneItseäni

        Saanko raiskata sinut?


      • JonnetRulaa

        Haista sinä iso vittu!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kyllisetä

        Minä olen nyt hyvin hyvin vihainen.


      • TiedänKukaOlen

        Tämän viestin on kirjoittanut mielisairas ihminen.


      • IhanOikeinMeni

        Minä osaan aakkoset: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ


      • SadistiÄiti

        Hyvä Santeri! Olen ylpeä sinusta. Saat jäätelön siitä hyvästä. Tai piiskaa, kumpi on parempi vaihtoehto.


      • viinavievittuun

        Juokaa ittenne hautaan, hullut.


      • JonnenKossupullo

        Okei, me juuaan ittemme vittuun.


      • Eläinystävä

        Hevonen on hieno eläin.


      • EnVainTajua

        Miksi rasiskaus on väärin?


      • MausteinenRuoka

        Et osaa kirjoittaa, oletko vähän kännissä.


    • Tutkija_

      Ei ainakaan kenenkään psykiatriaan kytköksissä olevan ihmisen kanssa

    • NarsistiJaYlpeäSiitä

      Minä olen hyvä vaihtoehto, koska olen parempi ihminen kuin sinä.

    • Luulenma

      Rikkaan.

    • Tyttö31

      Kiltin ihmisen kanssa.

    • NauraaKuollakseen

      Olen mielisairas ja haluan työntää ihmisen junan alle

      • perse-fetissi

        Mä kyrvän perCC.


    • Anonyymi

      lääkärin vesan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe