Koulupoika-selätys?

satiinishorts

Pidättekö ns. koulupoika-selätyksestä?Onko teillä kokemusta tästä?Onkohan kuvia tai videoita olemassa?Itsellä on kokemus vain n.15-16v vuotiaana kun sukulais poika otti ja selätti adidaksen sprinter shortsit jalassa,siinä makasin lattialla kun en päässyt poiskaan ja laukesin omiin sprintereihin täyden lastin..!!

13

2684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nik3

Mulla on myös sama fetissi. Joskus peruskouluikäisenä se taisi alkaa kun eräällä kaverillani oli usein tapana tulla päälleni istumaan painimatsin yhteydessä

• satiinishorts

Saispa vielä nykyään selätyksen......

• pete2222

Moi tässä 162 cm ja 63 kg mies..painitaanko...Olisi kiva jakaa yhteystiedot..

• satiinshorts

Haluatko olla selätetty vai selättäjä??Itse mielummin alla...

• satiinshorts kirjoitti:

Haluatko olla selätetty vai selättäjä??Itse mielummin alla...

Mä oli kesällä painileirillä. Pari vuotta vanhemmat harjoitteli yksi ilta mulla erilaisia otteita. Lopulta mä olin aina vatsallani ja ne mun päällä kalu jäykkänä mun pakaroiden välissä. Äkisti ne rupes huutamaan housut pois, housut pois. Se joka oli mun päällä oli ihan jäykkänä. Se nykäs multa trikoot pois ja kaivo aisansa collage housuista. Silloin mä sain eka kerran. Sit ne muutkin pani mua. Mut olin silloin selätetty.

• neitinäppärä1

"pottu" suuhun, ja eekun kottiin,,,,,

• loramitten

ETSI TODELLINEN SEKSIKUMPPANISI ♡ http://crazysex.ml

• Anonyymi

mulle on käynny niin että mun kaverin sisko selätti mut kaks kertaa peräkkäin. mulla ei ollu mitään jakoja siinä matsissa, vaikka olin isompi. kun se istu mun mahan päällä ja piti käsiä lattiaan painettuna ja mä yritin sieltä päästä pois. sen reidet puristi mua ja kädet piti mun käsiä lattiassa ja sen hiukset tuli mun naamalle ja tissit pullotti puseron alta mun naaman edessä niin kiihotuin älyttömästi vaikkakin häpesin tappiota tytölle niin paljon että sain siinä orgasmin housuun

• Anonyymi

Joo! Koulupoika-selätys on kyl niin parasta. Tykkään olla alistettuna. Sitten jos kaverilla on vielä jalassa verkkarit tai urheilushortsit, niin sitten se on tosi kiihottavaa

• Anonyymi

Hävisin vuotta nuoremmalle siskolle painissa, kun olin 14v. Olin selätettynä enkä päässyt liikkumaan, joten hän hieroi jalallaan pallejani. Laukesin kunnolla housuihin ja jouduin antautumaan. Kyllä hävetti.

• Anonyymi

pikkupoikana painimme minua nuoremman ja pienemmän pojan kanssa. Poika oli kova komentamaan ja piti muut kakarat kurissa. Painissa hävisin joka kerta, että komentelija olisi tyytyväinen.
      Poika hinkkasi kikkeliään peppuvakooni ja totesi olevansa parempi ja minä olen hänen alamaisensa.
      Komentaja selätti minut ja hinkkasi kikkeliään naamani päällä.
      Kesällä hänellä oli shortsit eikä alushousuja. Antaudu, poika vaati.
      kun avasin suuni, niin poika pani kikkelinsä suuhuni välittömästi. Mun kikkeli on sun suussa, poika nauroi.
      Muutaman selätyksen jälkeen poika käski: ime mun kikkeliä ! tottelin käskyä.
      Kun ikää tuli hieman lisää, niin poika pani minut mahalleni ja nussi minua perseeseeni usein.

• Anonyymi

Parasta oli nuorempana painia toisten poikien kanssa rannalla tiukat speedot jalassa tyttöjen katsellessa. Näkyi heti, jos alkoi seisomaan (niin kuin kaikilla aina alkoi). Välillä myös joku tyttö tuli painimaan poikia vastaan ja siitä se vasta kalu nousi kuin rautakanki. Usein pojat hävisivät tytöille, kun olivat liian kiihottuneita painiakseen.

• Anonyymi

Painin joululomalla vuotta nuoremman serkkutytön kanssa ja hän sai kuin saikin minut selätettyä tuohon koulupoikaselätykseen. Myönnettyäni tappioni ja kömmittyäni pois hänen altaan oli pakko mennä vessaan purkamaan paineet, kun kalu oli jo sen verran kova. Olen siis 14v poika

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe