Homous ei kiihota minua mitenkään

TyönnänJaLaukean

Akat nykyään hehkuttaa mieshomoja. Akankuvatukset taas keksineet yhden tavan dissata miehiä eli tuovat miehen eteen ajatuksen paskaa pakkaavasta homosta et sellainen kuvasto on muka kiihottavaa. No arvata saattaa että mies ei semmosesta perusta vaan homous on epämiellyttävää. Huorahan ei jätä tietty käyttämättä yhtään tilaisuutta tuoda Miehelle luomakunnan kruunulle epämiellyttävää ajatusta koska onhan se akalle joku "voitto" et on saanu tuotua miehelle epämiellyttävän akan keksimän paskaajatuksen päähän. Ottakoot sitten sen paskanhajuisen tikkumunan suuhunsa no tietty velton sillä eihän se akan sillireiälle keuli..! Vittu mikä voitto akalle! Huora!

2

64

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fekfjnslkdnkjsens

Homous on oikeasti hyvin neutraali asia, heteromiehelle täysin toissijainen konsepti josta on oikeasti enemmän hyötyä kuin haittaa naisonnen suhteen.

Vain jos kokee tarpeekseen samaistua homouteen heterona, alkaa kelailemaan sitä kuinka ottaa kikiä suuhun ja pyllyyn (elikkä ei pysty oleen ajattelematta asiaa, joka se on tietynlaista mielenkontrollin puutetta, elikkäs aikas epämiehekästä.) niin sitten se homous saa henkilökohtaisen roolin mielessä, joka voi tulkita negatiivisena. Silloin tosin arvioija ei ole pystynyt pitämään omia mielleyhtymiään koherentteina, vaan tuomitsee tunneperustaisesti, ilman faktoja eikä osaa erottaa mielenliikkeitään faktoista. Sellainen on heikkoutta.

Minulle homot ovat ihmisiä joiden seksuaalisuus ei yksinkertaisesti liikuta minua pätkääkään koska en assosioidu homoseksuaalisuuteen. Fyysisestihän toinen mies rukkaamassa kikiä ei ole omaa masturbaatiota kummempaa, elikkäs ei ole mitään syytä kiistää sitä nautintopotentiaaliakaan homoseksistä. Kyse onkin kumppanin sukupuolipreferenssistä, identifikaatiosta. Tervesieluisella heterolla ei ole pienintäkään tarvetta tuomita homoutta, pohjimmiltaanhan se vähentää kilpailua naaraista joten mitä useampi on oikeasti homo sitä arvokkaammaksi oma heterokikkeli naaraille käy ja sehän on heterolle mieluinen suunta.

Sitten on taa "yhteisöllinen homottelu" elikkäs miesköörien kieltäyttyminen yleensäkään rakentavasta toiminnasta vedoten homostelu-assosiaatioon jolla ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa, joka puolestaan on sosiaalinen valtarakenne joka toimii alisteisiin muttei tietenkään vapaisiin yksilöihin. Elikkäs jos sinut saadaan homopelottelulla/homoksi kutsumalla toimimaan kuin poikaköörin mielestä sinun pitäisikin toimia niin olet antanut valtaasi muille, sekin on muuten hyvin epämiehekästä.

• "Elikkäs jos sinut saadaan homopelottelulla/homoksi kutsumalla toimimaan kuin poikaköörin mielestä sinun pitäisikin toimia niin olet antanut valtaasi muille, sekin on muuten hyvin epämiehekästä."

Samaa mieltä......ja osa naisistakin syyllistyy samaan hommaan, kuin tarinan "poikakööri"...... ;P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      336
      1110
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1083
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      782
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    9. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45