http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001191741.html
Nyt naiset kun kelpuutatte sen jännämiehen niin sitten olette sen kanssa loppuikänne tai käy noin kuten tuolle jutun naiselle.
Jännämiestä ei kannata jättää
5
111
Vastaukset 5
- Kokematon-atm
Kamalaa, miksi jännämiehet on noin sairaita mieleltään?
- Nella.99
Mieluummin koen pitkän ja tuskallisen kuoleman jännämiehen käsittelyssä kuin annan kiltin ja kunnollisen miehen edes halata mua!!!
- atm-yhdistys
Toivomme kaikki että kuolet tuskallisesti.
Edelleen se "kiltti ja kunnollinen" voi ollakin jotain muuta, kuin oikeasti kiltti ja kunnollinen.....ainakin mitä tulee noihin ero tilanteisiin yms........yksilö voi A) huijata olevansa jotain vaikkei olekaan....B) käytäytyä eri tavalla, kuin on väittänyt tai itsestään luullut, kun tilanne tulee itselle eteen, jos ei ole asiaa aikaisemmin itse omakohtaisesti kokenut.... ;P
- ätminki
Eikö naiset tyykkää kun mies jahtaa. Tuossa mies jahtasi naista joten sehän on kemiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3361110Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3971083- 102905
- 82817
- 78782
- 82746
- 50675
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39670- 37666
- 45661