Trump on osoittumassa kansankiihoittajaksi ja Yhdysvaltain valta-aseman polkijaksi.
Selvästi siis Putinin hallinnon rahoittama Venäjän salainen agentti.
Alkaa asiat pikkuhiljaa paljastumaan. Luuranko tuleekin kaapista ulos.
USA Today: Donald Trump on osallisena tuhansissa oikeusjutuissa.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001192171.html
Donald Trump on selvästi Venäjän agentti!
5
134
Vastaukset 5
- Natoonroskaa
Trump on varoittava esimerkki siitä mihin usapaskan kanssa tekemisessä oleminen johtaa.
TTIP sopimuksen kun eu hyväksyy, niin natopaska onkin leikntekoa tuollaisten ihmisten ollessa vallassa. - ERommel
Trumpia on mustamaalattu mediassa, koska mies ei tahdo pysyä sen määrittelemässä ruodussa.
Parempi vaihtoehto kuitenkin kuin Hilario joka on jo ostettu ja siten valmis täyttämään kaikki 'tilaajien' toiveet......eli maailmalla veriteot jatkuvat. - Trump-on-vain
oma typerä itsensä.
Ikävä, ettei Hillary ole kunnon vaihtoehto. - Anonyymi00004
Trumpin Venäjäyhteyksistä tulee suuria sensaatioita.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/18d967c0-804c-478b-8592-63b056338349 - Anonyymi00005
USA:n viranomaiset ja hallinto tuskin uskaltaa tehdä mitään presidenttikauden jälkeenkään, vaikka maga ei kaappaisi valtaakaan, jonka se saattaa tehdä, kun koko maa on noita lahkolaisia lukuunottamatta täysin lampaina, puolustamatta demokratiaa. Presidetti-instituution puhtaana säilymisen takia Trumpin ja tämän lähipiirin korruptio ja rikokset lakaistaan varmasti maton alle ja hullu kuningas lakeijoineen päästetään pälkähästä. Heikko ohjailtava kansa, kuten venäläisetkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493